Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

halo halo ktokolwiek widział ktokolwiek wie ? :)

 

Cześć ostatnio zainstalowałem sobie b toola expert, mianowicie mam pytanie bo auto zachowuje sie całkiem normalnie nie ma żadnych błędów na desce, odpala od strzała choć temperatury dopiero leciutko poniżej 0 , tylko po podłączeniu do b toola co jakiś czas wyskakują mi w sumie te same błędy i nie potrafię ich zdiagnozować


https://drive.google.com/open?id=1eme9WO4uodw5MgQyaYAToEpforLHhcWR


Moje pytanie bo zanim kupiłem to auto to poprzedni właściciel miał zamontowane takie zabezpieczenie firmy AMT chyba KD3000 czyli bez pilocika przy tyłku auto nie pojedzie :)

Ostatnio rozładowała mi się bateryjka i czy brak komunikacji z pilotem mógł spowodować te błędy ?


Moje Auto to F30 318D N47T przebieg 100 000 km rocznik 2013, będę wdzięczny za pomoc.

Opublikowano
halo halo ktokolwiek widział ktokolwiek wie ? :)

 

Cześć ostatnio zainstalowałem sobie b toola expert, mianowicie mam pytanie bo auto zachowuje sie całkiem normalnie nie ma żadnych błędów na desce, odpala od strzała choć temperatury dopiero leciutko poniżej 0 , tylko po podłączeniu do b toola co jakiś czas wyskakują mi w sumie te same błędy i nie potrafię ich zdiagnozować


https://drive.google.com/open?id=1eme9WO4uodw5MgQyaYAToEpforLHhcWR


Moje pytanie bo zanim kupiłem to auto to poprzedni właściciel miał zamontowane takie zabezpieczenie firmy AMT chyba KD3000 czyli bez pilocika przy tyłku auto nie pojedzie :)

Ostatnio rozładowała mi się bateryjka i czy brak komunikacji z pilotem mógł spowodować te błędy ?


Moje Auto to F30 318D N47T przebieg 100 000 km rocznik 2013, będę wdzięczny za pomoc.

 

Witam

Dlaczego ustawiłeś język niemiecki? Chyba, że nim biegle władasz? Lepiej ustaw język polski lub angielski.

Błędy, które masz nie mają żadnego związku z jakimkolwiek systemem immobilizacji.


Też to tak wygląda, jak "walniety" moduł sterownika świec żarowych. Bo masz błędy 4 świec żarowych, albo wszystkie świece padły, albo sterownik. Stawiam na to drugie.


Pozdrawiam

ZYGI

ZYGI-BMW
Opublikowano
Jak jest błąd 4 świec to uszkodzony jest kabel zasilający od pojedynczej wtyczki. Tak jak w linku, który podałem.

Sterownik zregenerowany, tak jak mówiłeś puściły luty na pojedynczej wtyczce.. Dzięki za pomoc. Na drugim sterowniku tym co kupiłem jest przerwa na pinie odpowiadającym za świece na pierwszym cylindrze także też go zregeneruje, będzie na zapas

 

Cześć

Jacyś wyjatkowo zdolni ludzie jesteście! Niewielu jest ludzi, którzy potrafią naprawić ten cholerny "sterownik świec żarowych". To jest jakaś paranoja, kowboje nazywają to auto (BMW) "over engineering".


Koszmarem są:

- thermostat obiegu chłodzenia

- sterownik świec żarowych

- pasek wieloklinowy alternatora

- wycieraczka tylnej szyby

- opony ROF

- diabelskie śruby kodowe do kół

- no I ten przeklęty filtr DPF!

ZYGI-BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zygi kolega mario1989 nie ma problemu ze sterownikiem świec on ma jakiś dziwny problem. Przetłumaczone błędy silnika na angielski

290600 Terminal 15.3, signal: Open circuit or short circuit to ground (status terminal 15.3 off during terminal 15 on)

268200 Injector cylinder 2, control: Minus side Interruption

267E00 Injector cylinder 1, Control: Minus side Interruption

268000 Injector cylinder 3, Control: Minus side Interruption

268300 Injector Cylinder 4, Control: Minus side interruption

49300 Rail pressure monitoring at engine start: Rail pressure too low at engine start

Tak sobie dumam, że to jest jakiś błąd po stronie elektroniki. Z tymi kolejnymi cylindrami. Może to rzeczywiście kwestia tego zabezpieczenia?


Co do typówek BMW to niestety psują wizerunek marki:( szkoda że tego sterownika nie potrafią dopracować, być może specjalnie:) w tej formie jak to teraz wygląda konstrukcyjnie, nie da się go naprawić na zawsze.


Zaśmiecamy tylko temat pawla i btool'a. To, że błędy odczytane BTOOLem nie znaczy, że trzeba tu je rozwiązywać.

Zakładać osobne tematy!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed chwilą wróciłem z dłuższej trasy. Po poprawkach w ostatniej aktualizacji aplikacja poprzez interfejs w F już się nie zawiesza :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wygląda u was napięcie ładowania akumulatora? u mnie przeważnie 14.8v ale momentami wskakuje na 15v czy to nie za duzo?
Opublikowano
Wszystko z napięciem masz w porządku, jeśli akumulator jest konkretnie rozładowany i są sprzyjające warunki system podnosi napięcie ładowania nawet do 15 voltów by szybciej go doładować.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
U mnie też cały czas ładowanie wygląda na poziomie 15V. Akumulator podobno potrzebuje jednego ładowania , ale też jest prawdopodobnie regulator napięcia do wymiany
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można zrobić tak żeby ikona połącz/rozłącz na głównym ekranie robiła tylko to bez przechodzenia do podmenu z ustawieniami gdzie trzeba znowu zrobić połącz/rozłącz? Ustawienia programu robimy przecież tylko raz, po co za każdym razem przechodzić przez dodatkowe menu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można zrobić tak żeby ikona połącz/rozłącz na głównym ekranie robiła tylko to bez przechodzenia do podmenu z ustawieniami gdzie trzeba znowu zrobić połącz/rozłącz? Ustawienia programu robimy przecież tylko raz, po co za każdym razem przechodzić przez dodatkowe menu?

 

Dobry pomysł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwszy raz te ikonkę zauważyłem, jak napisałeś:) według mnie jest ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W/g mnie to lepiej by było gdyby klikając connection po prostu program się łączył, a disconnect rozłączał. Ustawienia połączenia przenieść do tego menu rozwijanego w prawym górnym rogu. Albo zamiast strzałek szybkiego połączenia dać "trybik" pod którym by była konfiguracja połączenia.
Opublikowano
Witam wszystkich. Dzisiaj po podłączeniu mojego E60 pod B-toola wyskoczyły błędy świec na 1,2,3,5,6 cylindrze czy będzie to uszkodzony sterownik?
Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie DPF-a po połączeniu do aplikacji

Pole "dystans do wymiany DPF" wskazuje -1,00. Przebieg auta to 256tys.(i tyle ma naprawdę) co to może być?

Opublikowano

Siema,


mam wersję Light i niestety nie mogę połączyć się z BMW E87 05' M47. Podpowie ktoś czemu? Łącze się przez BT ELM327.

Opublikowano
Zauważyłem u siebie w F11 N47, że w opcji DPF pokazuje ciśnienie paliwa 734 bar. To raczej niemożliwe i przecinek jest do przesunięcia. Może ma być 7,34 bar. Mógłby to ktoś potwierdzić u siebie? Dzięki z góry.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema,


mam wersję Light i niestety nie mogę połączyć się z BMW E87 05' M47. Podpowie ktoś czemu? Łącze się przez BT ELM327.

ustawiona opcja auto w wykrywaniu modelu?

Opublikowano
Hm taka ciekawostka. Dzisiaj w mojej F-31 B-tool pokazał mi błąd ACC - Aktywny tempomat. A moje auto nasi sąsiedzi zza miedzy wyposażyli jedynie w tempomat z funkcją hamowania. No i jeszcze dodał błąd :Moduł dynamiki wzdłużnej( I tu zonk - nie jestem biegły w te klocki i nie wiem o co chodzi) . Auto jeździ normalnie i tempomat ( z funkcją hamowania ) działa normalnie. Ktoś , coś może mi uświadomić o co chodzi i co się z moim autkiem dzieje? Z góry dzięki za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paweł, można dodać do programu dla silników N43 i N53 ponizszą opcję :


https://bimmerprofs.com/wp-content/uploads/2018/06/offset_integrators.png



bardzo przydatne przy diagnozie wszelkich nieszczelności w dolocie, problemów z odmą itp.

 

"Interpretacja krótkoterminowych i długoterminowych danych dotyczących wykończenia paliwa.


Otwórz sekcję silnika i wybierz bloki analogowe: naciśnij F5, następnie podmenu adaptacji, naciskając F6. Jako przykład - menu silnika N52 / N53 / N54. "

 


https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&tl=pl&u=https://bimmerprofs.com/stft-and-ltft/&xid=25657,15700021,15700043,15700124,15700186,15700191,15700201,15700237,15700242,15700248&usg=ALkJrhjlFZQoe60n8QrJiWYDHio06RDXdQ

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.