Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Carista to ELM 1.4 - ale działa bardzo dobrze. Z serią F działają te same adaptery bluetooth co z serią E. Czyli zasadniczo każdy solidny/markowy adapter bluetooth.

Kabel K+DCan dla serii F musi mieć przełącznik.

 

A jest w ogóle jakiś adapter z elm 2.1? i czy jest z tego jakaś korzyść w postaci np prędkości działania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

icar pro v4 z obsługą BT 4.0.


Paweł, wypowiesz się? Chodzi na Alle.... w cenie Caristy, ma ELM 2.1

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Pobrałem wersję BTool Expert, czekam na kabelek i tak się zastanawiam czy pod wyborem silnika i nazwą D72N47A0 będzie też widziało mój silnik N47 z dwoma turbinami, który oznaczony jest N47D20D lub N47S1?

Oby był.

Opublikowano
Witam , zmieniłem telefon i nie mogę się połączyć z autem kupiłem nowy adapter ,bo mam usb c i lipa ,wróciłem do starego telefonu i starego adaptera przez który wszystko działało i też lipa .W czym może być problem? Dodam że Btool łączy się z adaptetem na obu telefonach ale z samochodem już nie.
Opublikowano

Nowa wersja beta 2.76:

- Adapter ELM jest teraz resetowany przy wyłączaniu aplikacji po to żeby nie pobudzał sterowników i nie rozładował akumulatora w autach z linią K (do 2007r)

- M47/57 live-data: dodana temperatura spalin przed DPF

- Ostatnio połączone auta, tzn na ekranie 'Samochód' jest druga zakładka z listą ostatnio podłączonych aut. Kliknięcie powoduje połączenie bez konieczności ręcznego wyboru samochodu czy ustawień połączenia:


TbZOWSJ.png



po tej aktualizacji adapter nie rozladowuje akumulatora.. zapomnialem znów wyjac siedzial 3 dni i nic. Wylaczyl sie tak jak mialo byc... przypomne ze ostatnim razem wyczerpal mi baterie do końca.

Brawo ty.

Opublikowano

@pioterek1, pamiętaj że adapter się wyłączy pod warunkiem że wcześniej wyłączysz apkę. Jeśli poprostu odejdziesz od auta z działającą apką to znowu rozładuje aku.


@GOFER-ONE, spróbuj wymusić zatrzymanie wszystkich aplikacji diagnostycznych i upewnić się że protokół jest właściwy. Ewentualnie pisz na pw.

Opublikowano
Mam pytania odnośnie tego czy dpf w moim samochodzie działa prawidłowo. Bmw e90 n47, 2008 r. Niby wszystko działa ok ale jest mocno okopcony wydech. Po zakupie auta wywalało błąd sondy lambda, która wymieniłem. W tej chwili nie ma żadnych błędów (nie licząc tego że w tamtym tygodniu na trasie około 100km wywalilo błąd czujnika ciśnienia spalin, po skasowaniu nie pojawia się już) Procedura wypalania uruchamia się prawidłowo, jednak gdy dojdzie do +- 2 gram i procedura się wyłącza zaczyna odrazu iść w górę tak do 14-15 gram. Czy tak powinno być? W poprzedniej 3 M47 po wypaleniu sadza wskakiwala na 4 gramy i rosła stopniowo. Dodam, że przed kupnem auta coś było dlubane z dpf em bo jest zrobiony świeżo reset dpf. Pomiar ciśnienia wstecznego jest niby ok 20,27, 53,87 hPa, pomiar robiony świeżo po wypaleniu, czujniki sprawne, bo jest powtarzalny. Czy ktoś wypowie się?
Opublikowano
Zrób pomiar pod pelnym obciązeniem przy 4 tys jezeli jest wiecej niz 300mbar to jest przypchany
Opublikowano

witam


pytanie do twórcy :) czy można by dorzucić taką zakładkę jaka jest w inpie ,a mianowicie selective rotation conformity? są to chyba wskazania obrotów na danym cylindrze bez aktualnych korekt wtryskiwacz jak się nie mylę. Niech mnie ktoś poprawi jak źle rozumiem :)

Opublikowano
Mam pytania odnośnie tego czy dpf w moim samochodzie działa prawidłowo. Bmw e90 n47, 2008 r. Niby wszystko działa ok ale jest mocno okopcony wydech.

poważnie? to chyba dpf zostal lekko udrozniony? w x3 w ktorym zmagam sie ze sprawami dpf jest ponad 300tys nalotu na zegarze ale z ostatniego tlumika mozna jesc, jest sterylnie czysty nie moglem w to uwierzyc jest czysciutki od laczenia z dpf az do koncowki wydechu

Opublikowano
Wyciągałem dpf parę tygodni temu aby wymienić łącznik elastyczny, na oko wszystko jest na miejscu, czyste nie okopcone. Także wycięty nie jest..
Opublikowano
Zrób pomiar pod pelnym obciązeniem przy 4 tys jezeli jest wiecej niz 300mbar to jest przypchany

Mógłbyś zerknąć? https://log.malonetuning.com/chart/243476#H8KLCABcMwhcAgN1w4%2FDnQ7CgyAMBcOgd8OpNSTDlsO9ZMOvQsK4YMKjYU1UDMOgw6J8ekXCs2QXw7bDtjvChcOTGgPCicO6w7ghw61dccKZCsKoRsK1N8KrTsO9KngreHPDrsO4EMO8LsK4w5DCi0IvCsK9w5LDusKVX8Kxf8OyQDrCpDjCjXnDowPCu8KYeMKhOgXCgQZKwq4Qw5TDhHnCr8K%2Fw5rDjcKcw7cscXjClz3DmMO%2Bw7wLDF7Dqj5oFcOgw7FuKjHCjx3Dv8OuwrIrwqLDnm5DwoEBAAA%3D

Wogole nie wiem czy dobrze zrobiłem ten log, wygląda na to że przy 4 tys. na 4 biegu ciśnienie wsteczne dobija do 260 mbar

Opublikowano
Wszystko masz oki.Dpf przepuszcza,dlaczego tego niewiem moze zostal uszkodzony przy mycu chemicznym kiedys
Opublikowano
Jeżeli nawet przepuszcza to nie będzie to szkodzić silnikowi? Na biegu jałowym pomiar ciśnienia wstecznego spada nieraz poniżej zera.. No i pytanie czy to ze sadza zaraz po procedurze wypalania wskakuje na 15 gram i potem dopiero pomału rośnie to jest normalne?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nawet przepuszcza to nie będzie to szkodzić silnikowi?

Silnikowi nie.

Opublikowano

Uwaga do najnowszej wersji:

- nie mogę odczytac temperatury skrzyni w funkcjach serwisowych - przy wybraniu egs dostaję odpowiedź ze nie rozpoznany sterownik. Niedawno jeszcze dzialalo.

E60 530d 04, kwp2000

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Ja też dorzucę pytania i opis działania dla F11, model 2012, silnik N47 218KM. Podłączyłem się na kablu K+DCAN Viaken, bez problemu i stabilnie. Zaznaczyłem wszystkie Live Data i dla pomiarów Temo.oleju(wyjściowa) oraz Temp.paliwa mam wartości ujemne. Czy to jakiś błąd czy uszkodzone czujnik? Dodam, że nie mam żadnych błędów z tymi pomiarami związanych. Dane o DFP poprawne, wypalenia udane. Tylko te temperatury wątpliwe. Jakiś pomysł? A, i jeszcze nie czyta mi modułu EGS w kodach usterek, ale opcje adaptacji skrzyni jest. Znalazłem literówkę w opcjach Wtryskiwacze, jest opis wyjmij kluczuk. Taka tam pierdoła.
Opublikowano

@aadam75, Temo.oleju(wyjściowa) - to jest błąd aplikacji, tzn niewłaściwy parametr jest czytany z silnika. Niebawem będę to poprawiał. Temp.paliwa - najprawdopodobniej podobny błąd, tzn niewłaściwy parametr. Sprawdzę to. Co do skrzyni to napisz jaki model skrzyni wykrywa Ci w funkcjach serwisowych.


@PiotrJakub, tu nie było ostatnio zmian. Zobacz może na włączonym zapłonie. Czy błędy czyta ze skrzyni?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pawle czy jest szansa na wprowadzenie sortowania parametrów live data według kolejności w jakiej je się wybiera. Prosta rzecz a byłaby bardzo użyteczna.
Opublikowano

"A, i jeszcze nie czyta mi modułu EGS w kodach usterek, ale opcje adaptacji skrzyni jest"


Tu moja pomyłka, bo źle spojrzałem i chodzi o moduł DSC powyżej. To on się nie łączy z BTool. Komunikat - Brak odpowiedzi z ECU. Co do skrzymi to czyta EGS > GSB231, choć nie wiem co to oznacza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.