Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak to zrobiłeś ze występowanie egr nagle ci się zrobiło na 5?

 

Dzieki za opinie ale mógłbyś sprecyzować kolego bo nie rozumiem występowanie egr. Dalej mam problem z częstymi wypaleniami dpf średnio co 100-150 km. I szukam cały czas przyczyny. Po wypaleniu nawet do 0 zaraz po tym systematycznie rosną odczyty sadzy po ok. 30 km. mam już ok. 24g. I rośnie sobie dalej. Bez względu czy jadę prędkością autostradową czy po mieście. Praktycznie u mnie regeneracja planowana nie gaśnie. Cały czas zaznaczona na zielono nawet po wypaleniu. Zauważyłem też że jadąc po mieście także wypala ale nie do końca i licznik od od ostatniego wypalenia nie kasuje się co może wprowadzać w błąd poprzez nakładania się przebiegów od ostatniego wypalenia. Nawet gdy regeneracja nie przebiegnie do końca w moim przypadku nie zaznaczy na Btool ze została przerwana. Sporadyczna kontrola odczytów może wskazywać że wypala się na dłuższych odcinkach drogi. Wysterowanie egr. na poziomie 5 wchodzi z chwilą depnięcia na pedal przyspieszenia do oporu jak w przypadku testu. Czy to jest zły odczyt? Po demontażu egr oraz kolektora ssącego bez nadmiaru zanieczyszczeń.

Opublikowano

Troche skokowy pomiar,po kablu wychodzi zdecydowanie lepiej i dokladniej.Ogolnei wyglada wszystko ok,sonda tez mierzy podobna wartosc jak u mnie a obecnie jezdzac po miescie po 220 km mam 29 g sadzy.Cisnienie wsteczne przy tej ilosci sadzy mam kolo 350 mbar przy 4200 obr.Czysciles dpf??Egr masz napewno sprawny to ze zamyka na 5% komputer moze nie miec fizycznie miejsca.ZObacz statycznie czy wartosc zadana z przeplywki pokrywa sie z oczekiwana.

Opublikowano
Jak to zrobiłeś ze występowanie egr nagle ci się zrobiło na 5?

 

Dzieki za opinie ale mógłbyś sprecyzować kolego bo nie rozumiem występowanie egr. Dalej mam problem z częstymi wypaleniami dpf średnio co 100-150 km. I szukam cały czas przyczyny. Po wypaleniu nawet do 0 zaraz po tym systematycznie rosną odczyty sadzy po ok. 30 km. mam już ok. 24g. I rośnie sobie dalej. Bez względu czy jadę prędkością autostradową czy po mieście. Praktycznie u mnie regeneracja planowana nie gaśnie. Cały czas zaznaczona na zielono nawet po wypaleniu. Zauważyłem też że jadąc po mieście także wypala ale nie do końca i licznik od od ostatniego wypalenia nie kasuje się co może wprowadzać w błąd poprzez nakładania się przebiegów od ostatniego wypalenia. Nawet gdy regeneracja nie przebiegnie do końca w moim przypadku nie zaznaczy na Btool ze została przerwana. Sporadyczna kontrola odczytów może wskazywać że wypala się na dłuższych odcinkach drogi. Wysterowanie egr. na poziomie 5 wchodzi z chwilą depnięcia na pedal przyspieszenia do oporu jak w przypadku testu. Czy to jest zły odczyt? Po demontażu egr oraz kolektora ssącego bez nadmiaru zanieczyszczeń.

 

U mnie tez jak sie przyspiesza to zamyka egr na 5 wiec to chyba prawidlowo

Opublikowano

Troche skokowy pomiar,po kablu wychodzi zdecydowanie lepiej i dokladniej.Ogolnei wyglada wszystko ok,sonda tez mierzy podobna wartosc jak u mnie a obecnie jezdzac po miescie po 220 km mam 29 g sadzy.Cisnienie wsteczne przy tej ilosci sadzy mam kolo 350 mbar przy 4200 obr.Czysciles dpf??Egr masz napewno sprawny to ze zamyka na 5% komputer moze nie miec fizycznie miejsca.ZObacz statycznie czy wartosc zadana z przeplywki pokrywa sie z oczekiwana.

Jeszcze nie czysciłem. Być może faktycznie zbyt mała już pojemność dpf przez to ze wypełniony jest popiołem i sadza nie ma gdzie się pomieścić dlatego częste są wypalenia i koło się zamyka. Po wypaleniu pomimo małej pojemności dpf ciśnienie powrotne mam na poziomie 4.88-5.88 A po przejechaniu ok. 100 km bezpośrednio przed wypalaniem mam 12.88-14.88. Czasami dochodzi do 16. Oczywiście na jałowym.

Opublikowano
JAk coś mam mozliwosc zalatwienia czyszczenia w nowo zakupionej myjce z suszeniem i wydrukami przed i po w dobrej cenie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak robicie logi to starajcie się zaznaczać jak najmniej opcji do logowania/wyświetlania bo są i opóźnienia i ciężko się to czyta
Opublikowano

Właśnie jestem po teście adaptera carly pod androida btool w E70 3.0sd. Wszystko działa jak należy, raz podczas wypalania dpf tak jakby zerwało połoczenie.

Takie chyba uroki bluetooth. (P20pro). 5 gwiazdek na

Google play.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy połączenie po wifi będzie stabilniejsze? U mnie też raz na jakiś czas zrywa połączenie.. strach cokolwiek ponad live data kombinować, żeby w trakcie np kodowania aku albo resetu adaptacji coś nie zerwało.. tak, tak wiem - wtedy kabel.. tylko, że nie każdy telefon obsługuje USB OTG

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie czy to już trzeba wypalać DPF? Ktoś podpowie?


85c3461fcbe2.png

 

Nie.

Trzy dni temu na google play autor podawał informacją :

psparrow11 listopada 2018

Przy około 25gram sadzy filtr powinien wypalić się sam. Jeśli jest pomiędzy 25 - 35 to można wymusić regenerację. Powyżej 35g zaczynają się problemy. W planach mam dodanie informacji o przekroczeniu dopuszczalnych wartości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.