Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sonda nisko mierzy ciekawe czy podkapca przy pełnym gazie.

 

Mógłbyś rozwinąć bardziej wątek korelacji sondy i kopcenia, bo właśnie borykam się z tym problem w e60 n47 co prawda z wyprótym dpf, ale przed zabiegiem i tak miał okopcony wydech. Z góry dzięki za info.

Opublikowano
Niewiem czy moja teza jest prawidłowa,ale rozwiajając temat szybkiego zapelniania dpf i porownywania odczytów z sondy mozna jakąs wstępna teorie wywnioskowac do do zawartosci tlenu w spalinach.W przypadku kiedy odpuścimy gaz odczyt wędruje na 32,5(duzo tlenu brak spalin).Przy pelnym gazie ja mam 1,4-1,5 i dpf po 220 km ma obecnie 22 sadzy.SOnda szereokopasmowa mierzy sklad mieszanki,jezeli z jakiegos powodu jest wiecej paliwa a mniej powietrza czyli czarny dym pokazuje mniej,lecz jak to interpretowac po wartosciach btoola to ciezki temat i wymaga duzo porownan z innymi uzytkowniakami.
Opublikowano (edytowane)
Po wymianie sondy ja mam identycznie przy przyspieszeniu 1,2-1,4 przy hamowaniu silnikiem wskakuje 32,75. Tylko po 200 km. Ja mam sadzy ok. 37g i wyjeżdzie na autostradę od razu zal. Auto. wypalanie. Przy zmianie sondy u mnie nic się nie zmieniło. Nawet mi nie może wypalić do 0 a zostawil 20 g sadzy i od razu zaznaczył planowaną reg . Dzisiaj natomiast dziwnie ciśnienie wsteczne pokazywało raz 6.88 -7.88 a za chwilę 0.88-2.88. Przy jałowym sonda podaje 3.0- 4.0 I jeszcze jedna ciekawostka przed wymianą na starej sondzie popiołu BTool pokazywał u mnie 9g. Kiedy wymieniłem sondę na nową i nic więcej nie robiłem po odpaleniu silnika BTool pokazał 11.6g popiołu. Już naprawdę nie wiem o co chodzi. Ciekawe czy już ktoś miał podobne przypadki i badał wtryskiwacze po demontażu bo z tego co się orientuję to program nie pokaże miarodajnych wyników. Edytowane przez Robinero
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy sonda potrzebuje jakiegoś czasu lub temperatury, aby w "b-toll" można było podglądać parametry? Pytam ponieważ dziś tak na szybko chciałem rzucić okiem na odczyty i na zimnym silniku cały czas pokazywało "0". Błędów brak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Musi upłynąć trochę czasu zanim osiągnie odpowiednią temp. i zacznie pracować. O ile dobrze pamiętam to min.300st.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ludzie, czy Wy w ogóle cokolwiek czytacie?... jak byk na pierwszej stronie podane są wszystkie informacje.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Auto e61 silnik m47 163 konie 2007 rok.

Interfejs carista polaczona z tel. Ale nie moge programu polaczyc z samochodem.

Jak wybieram wykryj automatycznie silnik to btool wywala blad ze nie moze rozpoznac ecu. A jak recznie wybiore m47 to ze polaczenie sie nie powiodlo.

Czy cos robie zle czy u mnie to nie bd to dzialac?

Dodam ze btoola mam tego kupionego nie darmowke.

Opublikowano (edytowane)

Udalo sie. Wszystko smiga. Bardzo fajna apka. Dziekuje serdecznie autorowi za jej stworzenie.

A czy funkcje serwisowe to na chwile obecna tylko sa w apce ale nie dzialaja? Bo opcja silnika dziala natomiast opcja dla skrzyni nie. Mam automat.

Edytowane przez OlekBartek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć. Btool pokazał mi błąd czujnika temperatury spalin przed katem i pokazuje że sadza cały czas wynosi 60g i nie zmienia się. Zrobiłem test ciśnienia wstecznego i wyszedł ok. i pytanie jest czy to że pokazuje cały czas 60g sadzy to wina zepsutego czujnika ?


http://i66.tinypic.com/308v1us.jpg


http://i68.tinypic.com/2cy4i8g.jpg

Opublikowano
Cześć. Btool pokazał mi błąd czujnika temperatury spalin przed katem i pokazuje że sadza cały czas wynosi 60g i nie zmienia się. Zrobiłem test ciśnienia wstecznego i wyszedł ok. i pytanie jest czy to że pokazuje cały czas 60g sadzy to wina zepsutego czujnika ?


http://i66.tinypic.com/308v1us.jpg


http://i68.tinypic.com/2cy4i8g.jpg

Jak najbardziej tak bo na jego podctawie takze jest liczona wartosc sadzy, jak to m47 to mam sprawny taki czujnik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik B47, czujnik już zamówiłem. Próbowałem wymusić wypalanie filtra i początkowo włączało się ale po chwili temperatura spalin zmieniała się na -40 stopni i w tedy proces wypalania został przerwany, tak że samochód odstawiłem i nie ruszam do czasu aż wymienię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.