Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja obstawiam teraz ze to moze przez turbo . Ja mialen regenerowane. Niby dobrze przyśpiesza ale wedlug b tool spóźnia. I widze ze tez brajuje oczekiwane jest powiedzmy 2500 a aktualne 2430
Opublikowano
Ja mam podobnie jak i większość jeżdżę już 200 km i sadza cały czas jest na 18g,ktore złapała po 50 km.Kamil zspodaj liga z odczytem sondy przy pełnym obciążeniu porównamy afr
Opublikowano

U mnie identyczna sytuacja, przez 4 mce diagnozowania, wymian czujników itd, trafiłem do serwisu BMW i diagnoza- zapchany DPF. Auto jedzie normalnie, nie ma błędów DPF, parametry mierzone btool w normie itd. jedyny obiaw to częste wypalanie , średnio co 150-200 km.

Dodam że przebieg 280tys i poziom popiołu 13g a i dystans do wymiany DPF 190 tys, a więc ktoś zresetował wartości nie wymieniając/nie czyszcząc filtra.

Wg serwisu pierwszym krokiem będzie oddanie DPF do profesjonalnego czyszczenia i sprawdzenia. Jeśli po tej operacji nic się nie zmieni będziemy walczyć dalej.

Opublikowano

Pany mogę was prosić o wrzucenie logów z apki ciśnienia paliwa na szynie w silniku 2.0 n47. Tylko dwa parametry zadane i mierzone.

Chce potwierdzić przyczynę falowania po odpaleniu zimnego silnika.

Opublikowano
Ja mam podobnie jak i większość jeżdżę już 200 km i sadza cały czas jest na 18g,ktore złapała po 50 km.Kamil zspodaj liga z odczytem sondy przy pełnym obciążeniu porównamy afr

Zrobie i dodam . Bo sondy nie sprawdzalen

Opublikowano
U mnie identyczna sytuacja, przez 4 mce diagnozowania, wymian czujników itd, trafiłem do serwisu BMW i diagnoza- zapchany DPF. Auto jedzie normalnie, nie ma błędów DPF, parametry mierzone btool w normie itd. jedyny obiaw to częste wypalanie , średnio co 150-200 km.

Dodam że przebieg 280tys i poziom popiołu 13g a i dystans do wymiany DPF 190 tys, a więc ktoś zresetował wartości nie wymieniając/nie czyszcząc filtra.

Wg serwisu pierwszym krokiem będzie oddanie DPF do profesjonalnego czyszczenia i sprawdzenia. Jeśli po tej operacji nic się nie zmieni będziemy walczyć dalej.

Ja oddalem do professionallnego czyszcenia kilku etapowego i pomiar dpf na maszynie praktycznnie jal nowy . Zresata na wydruku wyszlo ze i tak nie byl spedialnie zapchany . A sprawdzcie jakie macie cianienie podczs jazy. U mnie przy mocnym depnięciu widax czasem i 300hpa

Opublikowano

Takie wartości ciśnienia masz po czyszczeniu DPF?

U mnie test ciśnienia na postoju, tak jak instrukcja w aplikacji nakazuje wychodzi prawidłowo, wszystkie wartości w normie.

Podczas przyspieszania to już inna bajka, wartości poniżej


1300 rpm- 30.88 hPa

2131-168.88

3398-373.88

4242-438.88

Pytanie czy wartość po przecinku zawsze musi być taka sama?

Co można wywróżyć z tych wartości?

Opublikowano
Ciśnienie sprawdza się tylko na jałowym biegu.

tez tak myślałem,

zrobiłem test zgodnie z instrukcja w aplikacji i niby wszystko ok, ale....


pan z serwisu uświadomił mi ze powinno się tez sprawdzać podczas jazdy, w trakcie przyspieszania, stad te wartości w poście wyżej, pytanie tylko czy są one poprawne czy nie , nie mogę znaleźć informacji na temat wartosci granicznych podczas takiego testu w ruchu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pany mogę was prosić o wrzucenie logów z apki ciśnienia paliwa na szynie w silniku 2.0 n47. Tylko dwa parametry zadane i mierzone.

Chce potwierdzić przyczynę falowania po odpaleniu zimnego silnika.

 

a jestes pewien ze listwa? nie jest po urwanym rozrzadzie?

Opublikowano
Witam ponownie. Analizując dalej odczyty w BTool w moim samochodzie sprawdziłem odczyty wysterowanie EGR i ja mam ok. 60 % wacha się od 57-62% przy obr. Na wolnych aż do 2500 powyżej odczyt egr wskazuje od razu 5%. I moje pytanie czy jest prawidłowo?
Opublikowano
Opublikowano

Robinero egr tak dziala przy wiekszym obciazeniu zamyka sie całkowicie a kiedy mapa pozwala to dopuszcza spaliny,procent otwarcia zalezy o wartosci oczekiwanej przez sterownik.


Piotrek logi robi sie przy pelnym obciazeniu najlepiej z 3 od 1200 do 4500 obr bez odpuszczania gazu.Btool ma odswiezanie parametrów wolne wiec im mniej wybierzemy do odczytu tym szybciej one sie zmieniaja.Wrzuc doladowanie z obrotami oraz wysterowanie turbo od 1200 do 4500 przy pelnym gazie i zobaczymy jak wstaje spręzarka

Opublikowano
Więc nic mi nie pozostało tylko czyszczenie dpf. Jutro jadę się dogadać. Jak to nie pomoże to zostało tylko sprawdzenie wtryskiwaczy i ewentualna regeneracja lub wymiana. Choć dzisiaj sadza zatrzymała się na 37.75 g i stoi a od ostatniego wypalenia minęło 200 km. I jeszcze nie wypalał a jazda była mieszana. Ciśnienie wsteczne 9.88 - 10.88 na jałowym.
Opublikowano
Opublikowano

Dpf w miescie co 200km tak na trasie latem jak jezdzilem co 400km a w dlugich trasach po 1000km co 500-750km.

Turba nie regenerowalem ale wlasnie z nizszych obrotow jak sie wcisnie to go tak zmuli i dopiero przekroczy tak 1600 to idzie.. mam go od 3 lat moze ktos cos grzebal kiedys ... jaka przyczyna moze byc ze wolno wstaję?

Opublikowano
Pany mogę was prosić o wrzucenie logów z apki ciśnienia paliwa na szynie w silniku 2.0 n47. Tylko dwa parametry zadane i mierzone.

Chce potwierdzić przyczynę falowania po odpaleniu zimnego silnika.

 

a jestes pewien ze listwa? nie jest po urwanym rozrzadzie?

Nie jestem pewien, ale cisnienie mierzone strasznie sieje na pomiarze.

http://log.malonetuning.com/chart/241064#H8KLCADDhB%2FDllsCA03CjTEOwoQwDATDv8OiOsKRDsOBb8KiFMK%2BwosVLAFGwo45AcKvJ8KEwoZ2Z3c2BFDCmsOlTz7CoWEhA8O3cX10AX4yf3khwp9VwrbCtcOUw7gJJ1E%2Bw6luQcKmwoUUwo3DoCbCmMKSPzzDrlwaU8OOwqM1UMKdLxDCqgbCumfCscKZwpR1w6J2w5kNMV7DjiAvw5TCjAAAAA%3D%3D


Auto już kupiłem z wymienionym rozrządem i nie wiem czy poprzedniemu właścicielowi się zerwał czy po prostu stwierdził że wymieni.

Opublikowano
Dpf w miescie co 200km tak na trasie latem jak jezdzilem co 400km a w dlugich trasach po 1000km co 500-750km.

Turba nie regenerowalem ale wlasnie z nizszych obrotow jak sie wcisnie to go tak zmuli i dopiero przekroczy tak 1600 to idzie.. mam go od 3 lat moze ktos cos grzebal kiedys ... jaka przyczyna moze byc ze wolno wstaję?

 

Masz afr podobny do mojego ,troche wyzsza wartosc przy pelnym gazie patrzac po odczytach sondy,wiec zadymienie spalin podobne.

Wolne wstawanie turbiny to:nieoryginalne kolo kompresji,zatkany wydech,problem ze sterowaniem

Opublikowano

Masz afr podobny do mojego ,troche wyzsza wartosc przy pelnym gazie patrzac po odczytach sondy,wiec zadymienie spalin podobne.

Wolne wstawanie turbiny to:nieoryginalne kolo kompresji,zatkany wydech,problem ze sterowaniem




Moze ten dpf przytkany teraz mial juz 31gram sadzy i bylo zaplanowane wypalanie. Wyjme go zastapie rura bo mam gotowa i wtedy zrobie log i zobaczymy.. dzieki za odpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pany mogę was prosić o wrzucenie logów z apki ciśnienia paliwa na szynie w silniku 2.0 n47. Tylko dwa parametry zadane i mierzone.

Chce potwierdzić przyczynę falowania po odpaleniu zimnego silnika.

 

a jestes pewien ze listwa? nie jest po urwanym rozrzadzie?

Nie jestem pewien, ale cisnienie mierzone strasznie sieje na pomiarze.

http://log.malonetuning.com/chart/241064#H8KLCADDhB%2FDllsCA03CjTEOwoQwDATDv8OiOsKRDsOBb8KiFMK%2BwosVLAFGwo45AcKvJ8KEwoZ2Z3c2BFDCmsOlTz7CoWEhA8O3cX10AX4yf3khwp9VwrbCtcOUw7gJJ1E%2Bw6luQcKmwoUUwo3DoCbCmMKSPzzDrlwaU8OOwqM1UMKdLxDCqgbCumfCscKZwpR1w6J2w5kNMV7DjiAvw5TCjAAAAA%3D%3D


Auto już kupiłem z wymienionym rozrządem i nie wiem czy poprzedniemu właścicielowi się zerwał czy po prostu stwierdził że wymieni.

 

ja walczylem w swoim czasie z takim e70. caly czas byl blad smooth running controler i przy okazji rozne inne bledy, od cisnienia na pompie w baku po listwe. wymienione zostalo pol samochodu a okazalo sie ze auto bylo po urwanym rozrzadzie. widocznie ktos go zlozyl jak zlozyl i po pewnym czasie pojawil sie problem. stad moje pytanie. bez zdjecia glowicy nic wiecej nie uda sie zrobic. nadal faluja obroty w idle i nadal odpala z dupy. ale pare ma, jezdzi ladnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.