Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest gdzieś dostępny spis prawidłowych wartości dla odczytów dostępnych w aplikacji?

przydałyby się


pawelgawel po zmianie wielkości czcionki na S, w zakładce aktualne/oczekiwane wielkość się nie zmienia

Opublikowano
Ograniczyłem egr w m47n2 na 40. I nie wiem czy przez to czy przez niższe temperatury na polu ale dpf się nie wypalał jeszcze a przejechałem 350km i sadza przybywa pomału. Jeżdżę i obaweuje .
Opublikowano

Podpinam sie pod pytanie jak teraz wygląda reakcja na gaz?JA swojego dpfa nie rozumiem na zimnym silniku mam przeplyw jak na obrazku i sadza przez dlugi okres nie rosnie tylko jest w miejscu od ostatniego najwyzszego zapisu,a na rozgrzanym potrafi byc 20mbar na wolnych i z 180 przy 4 tys obr raz nawet wyskoczył mi jakis czas temu sporadycznie bład 480A o wysokim cisnieniu. Auto ma moc tylko skutkiem tego jest częste wypalanie dpf.

http://i68.tinypic.com/s124w3.png


Do autora aplikacji.Mozna zwiekszyc odswiezania wyników na zwyklym kablu. Inpa chodzi zdecydowanie szybciej.

Opublikowano
Podpinam sie pod pytanie jak teraz wygląda reakcja na gaz?JA swojego dpfa nie rozumiem na zimnym silniku mam przeplyw jak na obrazku i sadza przez dlugi okres nie rosnie tylko jest w miejscu od ostatniego najwyzszego zapisu,a na rozgrzanym potrafi byc 20mbar na wolnych i z 180 przy 4 tys obr raz nawet wyskoczył mi jakis czas temu sporadycznie bład 480A o wysokim cisnieniu. Auto ma moc tylko skutkiem tego jest częste wypalanie dpf.

http://i68.tinypic.com/s124w3.png


Do autora aplikacji.Mozna zwiekszyc odswiezania wyników na zwyklym kablu. Inpa chodzi zdecydowanie szybciej.

Też na zimnym mam podobne ciśnienie a na ciepłym mam około 8-12hpa a przy planowanym wypalaniu mam około 16hpa . A czasami patrzę przy mocnym bucie to dziś nawet widziałem przez chwilę 360hpa .

Opublikowano
czy to znaczy ze dpf bedzie sie wolniej zapełniał? a jak z mocą ,lepiej sie zbiera ?

Auto wydaje mi się że ciut ospale reaguje na gaz . Wydaje mi się że bardziej płynnie zbiera się a co do zapełniania sie dpf wyraźnej zwolnililo przyrastanie sadzy .

Opublikowano

http://wrzuc.se/thumbs/5bb0b185cf01e.png

Panowie co może być nie tak, pokazuje, że wypaliło sadza spadła z 22g do 5g. Wyrzuca cały czas błąd 480A, auto zamulone nie ciągnie do końca, śmierdzi z nawiewu. Warsztat mam umówiony na piątek, chciałem zapytać czy jestem coś sam w stanie zadziałać/?? Dziwi mnie fakt ze wypalilo niby a znowu pisze ze reg zaplanowana... Kompletnie tego nie rozumiem. Ktoś z łodzkiego lub okolic co mógłby ogarnąć taki temat?

Opublikowano
http://wrzuc.se/thumbs/5bb0b185cf01e.png

Panowie co może być nie tak, pokazuje, że wypaliło sadza spadła z 22g do 5g. Wyrzuca cały czas błąd 480A, auto zamulone nie ciągnie do końca, śmierdzi z nawiewu. Warsztat mam umówiony na piątek, chciałem zapytać czy jestem coś sam w stanie zadziałać/?? Dziwi mnie fakt ze wypalilo niby a znowu pisze ze reg zaplanowana... Kompletnie tego nie rozumiem. Ktoś z łodzkiego lub okolic co mógłby ogarnąć taki temat?

Włącz wypalanie wymuszone jedź. Wypali ci do zera i skaksuje dystans do 0

Opublikowano
Przy sadzy na poziomie 8g nie powinien miec mula a tymbardziej nie powinno smierdziec z nawiewu. Jutro sprobuje sam wymienic na nowy jeszcze raz czujnik cisneinia spalin i sprawdze wezyki moze przedmucham. Poza tym skoro ma mula to pewnie sie zapchal znowu i od nowa czeka mnie czyszczenie dpfu ktory ma 2 miesiace ;)
Opublikowano
Witam, panowie mam pytanie czy moze mi ktos powiedziec bo na aplikacji wyskoczył mi błąd z modułu SBSL i świecą mi na żółto poduszki cały czas borykam sie z tym problemem poduszek jak na poczatku wyskakiwał mi z SFZ z tego co ktos mi pisał to jest od napinacza pasow tak?? A teraz doszedł ten SBSL.. słyszałem ze czasami wystarczy wyciagnac moduł i zobaczyć jak wyglądają styki ,wtedy jakby wyczyszczenie nie podziałało wsadzilbym jakiś używany który bym kupił. Czy jesteście mi cos w stanie podpowiedzieć?;) pozdro
Opublikowano
Kolego krisstow jezeli chodzi o poduszki jak ci sie swieci kontrolka to pewnie masz poduche wystrzelona lub napinacz pasów! Mialem ten problem z napinaczem co nieraz wyskakiwal blad potem dal sie skasowac ale po jakimś czasie znów... okazalo sie ze napinacz byl wystrzelony i wstawiony opornik! Calosc ladnie podszykowana ze z zewnatrz nie bylo widac dopiero po wyjeciu fotela. Na kompie po skasowaniu bledu tez jakis czas bylo ok
Opublikowano
Próbowałem dzisiaj zarejestrować wymianę akumulatora w moim E83 LCI i aplikacja głosiła taki błąd czy ktoś też tak miał?]f225f0cf436b9b98med.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć pawelgawel, próbowałem ograniczyć EGR w F10 520d i zgodnie z instrukcją maksymalnie mogłem wpisać 1.0 ale niestety pojawia się błąd jak na foto.


http://i63.tinypic.com/fkzl2x.jpg

Opublikowano
Krisstow ja zmieniłem napinacz na używany i po problemie. Od tamtej pory nie mialem zadnego błędu tylko zalozylem nowszy z 2008r ze zmienionym numerem bo byly tansze od tych z numerami z 2004 :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam pawelgawel.

W F30 B47 wczoraj podczas monitorowania DPF-a dwa razy aplikacja się zawiesiła, nie zmieniały się odczyty. Po zmianie odczytu na LIVE DATA aplikacja się odblokowała.Nadal niestabilnie pokazuje odczyt tylko sadzy np. 1g a po jakimś czasie 6g lub odwrotnie. Mogę się tylko domyślać że po wypaleniu,to ten niższy wynik jest rzeczywisty.

Aktywowanie wypalanie DPF-a bezproblemowo.

W F30 sterownik pozwala na max. ograniczenie EGR-a = 0,6, zmiana odczuwalna. Przy niskich obrotach silnik ochoczej się wkręca i chyba DPF się wolniej zapełnia. Na minus, to pomimo zachowania tego samego styku jazdy chyba minimalnie więcej pali.


guzior "1" tak dużego ograniczenia nie przyjmuje sterownik - ograniczenie producenta. Np.w N47 max. 0,7 w moim B47 max. 0,6. Czytałem że im nowsza konstrukcja silnika to programowo w mniejszym zakresie można ograniczyć EGR.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


guzior "1" tak dużego ograniczenia nie przyjmuje sterownik - ograniczenie producenta. Np.w N47 max. 0,7 w moim B47 max. 0,6. Czytałem że im nowsza konstrukcja silnika to programowo w mniejszym zakresie można ograniczyć EGR.

 

Faktycznie 0,7 to max. ograniczenie jakie udało się zrobić dla mojego silnika. Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
guzior jak pojeździsz trochę napisz jakie są Twoje spostrzeżenia po zmianie ograniczenia na 0,7.Ty masz silnik N czy B ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam N47N. Ok dam znać co się zmieniło za jakiś czas.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Kistow wpisz w katalogu realoem numer z napinacza który masz i tam wyskocza ci zamienne numery części. U mnie pasowalo bez zadnej przeróbki ale najpierw lepiej sprawdzic bo moze byly jakies wyjatki.
Opublikowano
Mógłby ktos podac wkazania sondy w btoolu przy obciazeniu i normalnej jezdzie, silnik nagrzany oraz info co do wypalania dpfu w m47n2.Ustalenie afr i jego porównanie wykluczy usterki osprzetu przy nabieraniu sadzy.
Opublikowano

"PS.

Dostałem informację od PawłaGawała, że zapewne DpfDiffPressureOffset to jakaś "stały współczynnik korekcji wartości z czujnika ciśnienia (związany ze zużyciem lub kalibracją czujnika)" i jednak tylko z czystego przypadku pokrył się z odczytem z ISTA/INPY. Jak się uda mu zlokalizować tą wartość - różnicy ciśnień - to doda ją do programu."


Czy udało się zlokalizować i dodać wartość różnicy ciśnień??

Zauważyłem też że parametr DpfDiffPressureOffset sprawdzany na x5 e70 jest nie aktywy. Jakby zaznaczony na "szaro". Czy to normalne ? (2.61-expert)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.