Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, nie mieliście problemów z połączeniem?

U mnie aplikacja BTool w wersji Lite nie chce się połączyć z autem.

Mam interfejs iCar PRO WiFi OBD2 ELM327 Vgate - ID49 (https://allegro.pl/interfejs-icar-pro-wifi-obd2-elm327-vgate-id49-i7207079723.html)

Inna aplikacja bez problemu łączy się z samochodem, u mnie wciąż "Łączy" -> https://drive.google.com/open?id=1Sfx5p7o0TCc9tEn4ZQkh01AYxFh5kJ2P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy, nie mieliście problemów z połączeniem?

U mnie aplikacja BTool w wersji Lite nie chce się połączyć z autem.

Mam interfejs iCar PRO WiFi OBD2 ELM327 Vgate - ID49 (https://allegro.pl/interfejs-icar-pro-wifi-obd2-elm327-vgate-id49-i7207079723.html)

Inna aplikacja bez problemu łączy się z samochodem, u mnie wciąż "Łączy" -> https://drive.google.com/open?id=1Sfx5p7o0TCc9tEn4ZQkh01AYxFh5kJ2P

napisz do pawelgawel na pw

Opublikowano
Czyli w większości przypadków ograniczenie egr na + powoduje spadek dynamiki silnika. Więc jaki jest tego sens?

w moim przypadku tak właśnie było tzn. wolniej się zbierał

Niewiem dlaczego u was takie odczucia ale tu jest to temat świeży na niemieckich portalach już od 4 lat o tym wiedzą i tak jak 4 lata temu jak i dziś każdy pisze o dodatniej wartości. I dodatkowym zmniejszeniu spalania.

Opublikowano (edytowane)

Panowie, jakie macie temperatury skrzyni biegów? U mnie dzisiaj 3 pomiary, po spokojnej jeździe miejskiej, krótkie odcinki, kolejno 63C, 75C, 87C. Nie za wysoko? Jakie są prawidłowe przedziały?


Skrzynia GA6HP26Z, silnik M57T2


EDIT: Wygląda na to, że wartości nie są za wysokie. Za wysoko od 95C


Więcej info tu

http://www.bmwlogicseven.com/?p=3738

Edytowane przez gfxfxf
Opublikowano

Witam i pozdrawiam serdecznie.

Prosił bym o kod promocyjny do Btool Experta.

Ponadto proszę o kilka słów na temat kupna programu .i przelewu zwykłym przelewem bankowym.

Może numer konta ..

Nie mogę dokonać zakupu elektronicznie w sklepie Play

Pozdrawiam serdecznie

dziękuje uprzejmie zaodpowiedź

Opublikowano

fukimoto46 - wysłałem Ci mail co i jak

 

Jakie są ustawienia dla egr fabryczne?

Czy ma być zero?

W N47/N57 fabrycznie jest 0.


Wyszła nowa wersja publiczna z poprawką adaptacji EGR dla silników M47/57. Zgłaszaliście że pojawiał się błąd. Rzeczywiście w niektórych silnikach nowa wartość była ustawiana ale nie zapisywała się na stałe, zatem po wyjęciu kluczyka mogła się wyzerować. Teraz nie powinno być już błędu i nowa wartość powinna być na stałe zapisana.

Opublikowano
Posiadacze m47 prośba poobserwujcie wartość sadzy podczas jazdy jak to u was jest jak szybko przybywa. Ja u siebie już nie wiem czy tak mam być czy nie ale po wypaleniu sadza jest 0g i zaraz po skończonej regeneracji jadąc stałą prędkością po 10 km już jest 5g . Po około 80 90km już jest 23 i planuje kolejną regenerację. Wydałem 500zl na chemiczne czyszczenie dpf i 300zl za czujnik ciśnienia i się dużo nie zmieniło . Parametry wtryskiwaczy wyglądają niby dobrze 1. -097mg . 2. 036.mg 3. 032mg 4.0.37mg
Opublikowano
Zdecydowanie za szybko. Mój przy krótkich odcinkach 10km wypalal się co 400-500km tylko że od razu autostrada jechałem do pracy. Teraz przy odcinkach 35km tez autostrada wypala się co ok 800km. Jakie odcinki robisz i czy miasto czy trasa. Niewiem ale po czyszczeniu chemicznym lub wypalaniu należało by chyba zresetować dpfa.moz3 ktoś mnie poprawi.
Opublikowano
Koledzy, nie mieliście problemów z połączeniem?

U mnie aplikacja BTool w wersji Lite nie chce się połączyć z autem.

Mam interfejs iCar PRO WiFi OBD2 ELM327 Vgate - ID49 (https://allegro.pl/interfejs-icar-pro-wifi-obd2-elm327-vgate-id49-i7207079723.html)

Inna aplikacja bez problemu łączy się z samochodem, u mnie wciąż "Łączy" -> https://drive.google.com/open?id=1Sfx5p7o0TCc9tEn4ZQkh01AYxFh5kJ2P

 


W androidzie wejdz w ustawienia , aplikacje , Btool i wyczyść dane i pamięć podręczna , miałem ten samo robiłem co ty po tym zabiegu zadziałało .

Opublikowano
Posiadacze m47 prośba poobserwujcie wartość sadzy podczas jazdy jak to u was jest jak szybko przybywa. Ja u siebie już nie wiem czy tak mam być czy nie ale po wypaleniu sadza jest 0g i zaraz po skończonej regeneracji jadąc stałą prędkością po 10 km już jest 5g . Po około 80 90km już jest 23 i planuje kolejną regenerację. Wydałem 500zl na chemiczne czyszczenie dpf i 300zl za czujnik ciśnienia i się dużo nie zmieniło . Parametry wtryskiwaczy wyglądają niby dobrze 1. -097mg . 2. 036.mg 3. 032mg 4.0.37mg

 

mam to samo w 330d wydalem 500 zl na czyszczenie 300 czujnik i chuj dalej mi wypala co 150km jestem tak wkur. ze chyba wytne to gowno bo nie wiem co tam moze jeszcze byc

Opublikowano
Posiadacze m47 prośba poobserwujcie wartość sadzy podczas jazdy jak to u was jest jak szybko przybywa. Ja u siebie już nie wiem czy tak mam być czy nie ale po wypaleniu sadza jest 0g i zaraz po skończonej regeneracji jadąc stałą prędkością po 10 km już jest 5g . Po około 80 90km już jest 23 i planuje kolejną regenerację. Wydałem 500zl na chemiczne czyszczenie dpf i 300zl za czujnik ciśnienia i się dużo nie zmieniło . Parametry wtryskiwaczy wyglądają niby dobrze 1. -097mg . 2. 036.mg 3. 032mg 4.0.37mg

 

mam to samo w 330d wydalem 500 zl na czyszczenie 300 czujnik i [bAD] dalej mi wypala co 150km jestem tak wkur. ze chyba wytne to [bAD] bo nie wiem co tam moze jeszcze byc

u mnie w 530d tak samo, poświeciłem caly miesiąc na obserwacje , trasy dłuższe po 500 km i krótsze do 80 km , miasto i jazda mieszana- wniosek, na trasie wypala sie srednio co 300 km , po wypaleniu sadzy przybywa bardzo szybko tak jak u was, czujnik wymieniony , dalej tak samo,po wypaleniu gdy sadza szybko dobije do ponad 20g załącza sie regeneracja zaplanowana ale samo wypalanie( regeneracja aktywna), załącza sie dopiero przy poziomie sadzy ponad 40g, kilka razy miałem tez tak ze nie dopala sadzy do zera a np do poziomu 5 lub 7 g (wtedy tez dystans od ostatniego wypalania nie resetuje sie )

wymieniłem olej po 7 tys od ostatniej wymiany, bo mechanik wspomniał ze gdy dpf czesto sie wypala olej moze byc rozrzedzony, spotkaliscie sie z taka opinia? ( stary olej po spuszczeniu wyglądał normalnie)

Opublikowano
Sam też walczę z tym od dłuższego czasu. Wypala się często, czasami nawet tego nie pokazując w "regeneracja aktywna", raz zaobserwowałem ekstremalną sytuację: chwilę po skończonym wypalaniu sadza przybywa w proporcjach 1g/1km :? Swego czasu po zalaniu 5,5l oleju przejechaniu dystansu 10k km spuszczałem go 8l. W międzyczasie zmieniłem świece żarowe bo były uwalone, w maju olej i odmę OEM. Wkrótce mija 10k od wymiany a jest dalej ten sam poziom,więc nadzieja jest :mrgreen: W dodatku ostatnio wracając z wakacji z ciekawości odpaliłem btoola i od ostatniej regeneracji było 800km. Jak tym razem spuszczę normalną ilośc oleju to nie ruszam dpf. Dodam że prócz tego wypalania auto nie ma innych złych oznak jego niesprawności, nigdy nie wyskoczył żaden błąd z nim związany, auto ma normalną moc, nie szarpie, nie dławi się, rura czysta jak łza, reszta podzespołów sprawna (wtryski, egr, turbo) więc stwierdziłem że nie będę się tym przejmować.
Opublikowano
Witam mam m47 i podobny problem i z moich obserwacji wynika, że problem ze zbyt częstym wypalanie skończy się podczas zimniejszych dni, jazda autostradą z prędkością do powiedzmy 130 km/h podczas takiej jazdy zauważyłem, że poziom sadzy potrafi spadać, w mieście szybko przybywa, po prostu jeżdżę i zmieniam olej co 8 tys .
Opublikowano
No własnie pytanie do tych co wypala sie niby co 400-800km , czy wy to obserwuujecie cały czas jak jest?Bo u mnie po wypaneniu przejade powiedzmy 100km wyskoczy regeneracja planowana przy 23.5g (zawsze wyskakuje planowana przy tej ilosci ) znów załączy wypalanie spali powiedzmy gdzies do 2g i sie wyłacza . ale dystansu nie kasuje od ostatniej reg. I czasami jest tak 2,3 razy. wiec wtedy pokaze niby dystans od ostatniej reg 400 *450km ale co z tego jak w tym przedziale juz dopalalo ze 2 razy. wiec zalezy tez jak wy to sprawdzacie .Ja codziennie jezdze z wlaczoną aplikacja i obserwuje sadze anie dystans od ostatniej reg. Co najlepsze nieraz majac 23g sadzy cisnienie wsteczne na wolnych jest niemal identyczne niz gdy jest sadzy 0 g po wypaleniu . wiec ciekawy jeszcze jeStem co mierzy ilosc sadzy w dpf, i naewno nie jeat to tylko czujnik cisnienia .
Opublikowano
A co do oleju to czasem przybedzie na miarce troche , ale zmieniam olej co 10ty i przy wymianie nigdy nie mam wiecej jak 5,2l oleju, i tez przez to nie wiadomo czy auto bierze cos oleju czy nie bo nie dolewam nic od zmiany do zmanyu
Opublikowano
Witam mam m47 i podobny problem i z moich obserwacji wynika, że problem ze zbyt częstym wypalanie skończy się podczas zimniejszych dni, jazda autostradą z prędkością do powiedzmy 130 km/h podczas takiej jazdy zauważyłem, że poziom sadzy potrafi spadać, w mieście szybko przybywa, po prostu jeżdżę i zmieniam olej co 8 tys .

Bo ci Sie Auto nie nagrzeje szybciej i dlatego masz zadziej wypalanie. U mnie jak sie pojawia regeneracja zaplanowana dzieje się tak przy osiągniecię sadzy. Ok 20gr. I jak tylko silnik się nagrzeje i mam stałą prędkość nie miasto to startuje wypalanie. Jeśli dojadę do domu a zostało sadzy więcej niż 5-8 gram to przy kolejnej jeździe np na następny dzień jeśli warunki się spełniają to wypala dalej zawsze dochodzi do zera czasem jak zjechać już muszę z autostrady to jak się zatrzyma przy ok mniej jak 2gr, to po chwili wskakuje już na 0

Opublikowano

Widzę że nie tylko ja mam taką sytuację z często wypalającym się DPF. Podobnie jak jeden z przedmówców na razie nic więcej z tym nie będę robił, auto zachowuje się normalnie. Jestem świeżo po wymianie oleju, zobaczymy za 10 tyś km. czy przybędzie oliwy, wtedy na pewno trzeba będzie podjąć jakieś kroki.

Dodam że u mnie jak w zegarku renegeneracja zaplanowana wyskakuje przy poziomie 23g sadzy a aktywna przy ponad 43. I tak jest za każdym razem nawet podczas jazdy po trasie gdy wszystkie warunki do wypalania są spełnione

Opublikowano
Widzę że nie tylko ja mam taką sytuację z często wypalającym się DPF. Podobnie jak jeden z przedmówców na razie nic więcej z tym nie będę robił, auto zachowuje się normalnie. Jestem świeżo po wymianie oleju, zobaczymy za 10 tyś km. czy przybędzie oliwy, wtedy na pewno trzeba będzie podjąć jakieś kroki.

Dodam że u mnie jak w zegarku renegeneracja zaplanowana wyskakuje przy poziomie 23g sadzy a aktywna przy ponad 43. I tak jest za każdym razem nawet podczas jazdy po trasie gdy wszystkie warunki do wypalania są spełnione

U mnie też nic się nie dzieje . Wszystko chodzi ładnie tylko boję się okaze się że któryś wtrysk leje i będzie za późno jak wypali dziurę w tłoku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.