Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak z wersji 2.36-expert rozszerzyć aplikację do 2.40- beta? Próbowałem aktualizować, bez skutku.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowa wersja beta 2.40:

- dodane parametry live data: Stropień otwarcia EGR (%), wysterowanie turbo (%), dawka wtrysku aktualna i oczekiwana (mg/cykl) .

mam już wersję 2.40 ale nie widzę nowych parametrów w live data..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W moim N47 jest stopień otwarcia EGR. Zmienia się procentowo. Reszty nie sprawdzałem.
Opublikowano
trzeba wejść w konfiguracje zafajkować i się pojawia :wink:
Moja trzecia wielka miłość
Opublikowano
Panowie podzielcie sie wiedzą jakie sa prawidłowe wartości dla EGR i Turbo :mrgreen:
Moja trzecia wielka miłość
Opublikowano
Egr utrzymuje sie w okolicach 50 60 procent na postoju lub normalnej jezdzie. Jak sie mocniej przyspiesza to spada odrazu do 5 procent.... tak ma byc?
Opublikowano
Egr utrzymuje sie w okolicach 50 60 procent na postoju lub normalnej jezdzie. Jak sie mocniej przyspiesza to spada odrazu do 5 procent.... tak ma byc?

mam tak samo i co z turbo jak to czytać ?

Opublikowano

Panowie, pytanie mam. Mianowicie, po uruchomieniu Btool'a jest ok łączy się, w live data wyświetla parametry ale jak przejdę do DPF to przez ok 30 sek wyświetla parametry a następnie pojawiają się wartości -1 dla temp cieczy chłodzącej i temp spalin. Stąd też nie mogę zainicjować wypalania.

Co powinienem zrobić aby usunąć ten błąd?

Opublikowano
Łączę się z apk-ą za pośrednictwem bluetooth-a i miałem podobne problemy z łącznością. Po aktualizacji do najnowszej wersji problem już nie występuje.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

Opublikowano

Poradziłem sobie z wyświetlaniem danych, rzeczywiście problemem był kabel.

Ale po wymuszeniu wypalenia chciałem zresetować dpf i zonk, mam jak widać problem z komunikacją z ECU.

Z problemem w komunikacji nie da się zresetować dpf'a i usunąć błąd 452A z którym dpf się sam nie wypali.


http://i1253.photobucket.com/albums/hh599/zimnawoda/Screenshot_2018-07-04-18-26-20_zps49fe88sm.png

http://i1253.photobucket.com/albums/hh599/zimnawoda/Screenshot_2018-07-04-18-26-41_zps42fzhhte.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.