Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W wersji publicznej tez jest już nox monitor.


Nowa wersja 2.19 Beta

- N43/53 Nox Monitor: Tryb pracy: Homogeniczny/Uwarstwiony... Aktualnie wyświetla się jako liczba, ale po przytrzymaniu palcem pojawi się opis:

0 Brak, 1 Uwarstwiony, 2 Homogeniczny, 3 Homogeniczny/Uwarstwiony, 8 Awaryjny

- N43/53 Korekcje wtryskiwaczy - zamiast mikrosekund są teraz wartości takie jak inpie, w zakresie -8..+8

- Poprawki Bluetooth - zdarzało się że na niektórych adapterach aplikacja nie wykrywała silnika, oraz czasami nie odczytywała błędów silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w jakich wartościach powinny się mieścić benzynowe korekcje wtryskiwaczy? -8 i +8 to chyba już padlina totalna.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teraz korekty w benzynie baja do sprawdzenia :) super!


natomiast w dalszym ciągu jest wolno co chodzi o interwał aktualizacji parametrów live data. Czasem ma się wrażenie, że apka nie zbiera danych z samochodu. Dodam, że inne aplikacje obsługujące mój adapter (icar pro) sczytują te dane szybciej. Nie, nie narzekam :D aplikacja jest super, jeszcze jakieś wykresy i graficzne interpretacje parametrów i cud miód :) generalnie na chwilę obecną (użytkowanie dzienne) brak innych uwag.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Wczoraj zauważyłem u mnie duże wartości sadzy. Po wypaleniu dpf (trasa około 100 km) wyplalio się do 0g a za chwile wyskoczyło 30 g sadzy (ciśnienie wsteczne 35-40 na wolnych obrotach). Rano po odpaleniu wartości ciśnienia nawet do -15 :mad2:

Śmierć dpf czy coś z tym czujnikiem ciśnienia?


f74894fc727b.png


b2bd57a9ccf8.png


177d36f213b8.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam jaki interfejs OBD2 kupić by śmigał btool i nie było problemu z połączeniem

jakbyś przeczytał 1 stronę tego wątku to byś nie pytał :mad2:

Opublikowano
Witam, próbowałem dzisiaj podłączyć swoje auto E91 325d M57 D30 (306D3) i ni cholery nie chce wykryć samochodu. Łącze przez kabel k+d-can viaken. Jakie muszę wybrać ustawienia na kablu "przełącznik" i w aplikacji?
Opublikowano
Juz dwa kupilem i maja problemy z silnikiem m47

 


sprawdź programem ze sklepu play czy przypadkiem podróbek nie masz. Program to ELM Identifier czy jakoś tak :)

Opublikowano (edytowane)
Juz dwa kupilem i maja problemy z silnikiem m47

 


sprawdź programem ze sklepu play czy przypadkiem podróbek nie masz. Program to ELM Identifier czy jakoś tak :)

Na tescie wychodzi dobrze a nie łączy się z n47 wiec do d....jest program

Edytowane przez DW1225
Opublikowano
Protokół 'D-Can' masz wybrany? Czy po podłączeniu kable telefon spytał czy zezwolić aplikacji na dostęp do USB? Spróbuj jeszcze ręcznie wybrać silnik 'M57'.

Przełącznik ustaw tak jak dla INPY ale to raczej bez znaczenia bo pinów 7 i 8 i tak pewnie nie masz w złączu obd.

 

Mam ustawione na D-Can wybierałem wszystkie możliwe silniki ręcznie i automatycznie i nic. Kabel chyba pytał o zezwolenie ale dla pewności wyczyściłem dane aplikacji. A czy auto podczas podłączenia musi być odpalone? Pytam bo pierwszy raz używam kabla OBD

Opublikowano
Wczoraj zauważyłem u mnie duże wartości sadzy. Po wypaleniu dpf (trasa około 100 km) wyplalio się do 0g a za chwile wyskoczyło 30 g sadzy (ciśnienie wsteczne 35-40 na wolnych obrotach). Rano po odpaleniu wartości ciśnienia nawet do -15 :mad2:

Śmierć dpf czy coś z tym czujnikiem ciśnienia?


177d36f213b8.png

 

Mam identyczną sytuację. Czy jeszcze u kogoś pod długim postoju (np. rano po nocy) aplikacja, ciśnienie wsteczne też podaje ujemne? U mnie silnik N57.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy auto podczas podłączenia musi być odpalone? Pytam bo pierwszy raz używam kabla OBD

 

Zapłon musi być włączony lub silnik uruchomiony.

Opublikowano
Juz dwa kupilem i maja problemy z silnikiem m47

 


sprawdź programem ze sklepu play czy przypadkiem podróbek nie masz. Program to ELM Identifier czy jakoś tak :)

Można tasche wychodzi dobrze a nie łączy się z n47 wiec do d....jest program

Jak masz jeszcze jakieś inne programy diagnostyczne zainstalowane to nie połączy się. Musisz wymusić zatrzymanie wszystkich innych programów diagnostycznych i wtedy btool ruszy..ja u siebie dla pewności wszystko odinstalowałem i wtedy zadziałało i działa do dzisiaj.

Opublikowano
Teraz kupie cariste moze da rade...bo tamte tylko torqu na nich dziala i to tez nie zbyt dobrze

 

jak sprawdzisz tym programem co Ci napisałem to po teście musizsz mieć wszystkie paski do 1.4 włącznie na zielono (wszystkie 6 pasków licząc od góry) zresztą jak wpiszesz w wujka google to będizesz wiedział o co mi chodzi.

Opublikowano
Sa to podrubki bo jak sie polacze to wywala mi ikonki od kontroli trakcji i abs parametry zczyta ale nawet silnik nie rowno pracuje po polaczeniu sie z btool
Opublikowano
Sa to podrubki bo jak sie polacze to wywala mi ikonki od kontroli trakcji i abs parametry zczyta ale nawet silnik nie rowno pracuje po polaczeniu sie z btool

 

dokładnie podróbka...też tak miałem. Chcesz to na pw mogę dać Ci linka z portalu gdzie kupowałem OBD i działa aż miło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.