Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mega apka, super działa wręcz intuicyjnie

Najważniejsze to mieć sprawdzony interfejs, może się zdarzyć że nawet gdy w programie elm327 identifier bedzie wszystko ok a nie połączy sie z parametrami auta.

U mnie właśnie tak było.

Jeszcze raz Wielkie dzięki pawelgawel za pomoc! :cool2:

Opublikowano
Dziwi mnie jeszcze że inpa nie wywala błędy. Na niemieckim forum wyczytałem że między 200 a 300mg wywala już błąd. Ma ktoś ścieżkę dostępu no wypalanie w ista D?
Opublikowano

w jedna strone jechalem 120 na tempomacie poczatkowa wartosc byla 720mg po 50 km wzroslo

uc?export=view&id=1zbc_zlFDufYLs-_0immc-oVAiikSABOe

droga powrotka kiklu krotne gazowanie prawie caly czas 200-220

temperatura 800-850 spadlo do 163mg

uc?export=view&id=1GuE6zCduxIqnkqQMdkSdMzpSw6-_nOm1


pod caly czas wypalania regeneracja zaplanowana x nie powinno sie 1 palic?

i dlaczego w inpie nie pokazuje stopnia zasiarczenia i w rheingold tez nie widze gdzei siem wypala to znalazlem.

uc?export=view&id=1JBSG5GT_CopeZrALdld7y-qIHbL6jujf

Opublikowano
Koledzy...sprawa wygląda tak...dpf wypalal mi sie przy 350 km okolo.....mam prawie 400 dpf pokazuje 12 g sadzy....cisnienie wsteczne 18. Czy to mozliwe ?? Czy jesli wchodze w menu i jest regeneracja przerwana 0.00 i zaplanowana 0.00 a dystans 395 km od wypalenia to gdyby byla nieudana spowodu jakiegos bledu to pokazalo by na przerwanej czy nieudanej??
Opublikowano (edytowane)

Ci Co mają dpfa przy jakiej wartosci zaczyna wam wypalac?

Podajcie przy tym jaki silnik.

U mnie m47 od 13-15 gram sadzy sam zaczyna sie wypalac.

Edytowane przez DW1225
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio przy 40 gr dpf jeszcze nie zaczął się wypalać. Obserwując btool- a okazało się, że w trakcie spokojnej jazdy sadza później spadła do poniżej 30 gr. Silnik M57N2.

Więc akcja wypalania została wstrzymana. Wczoraj po przejechaniu 362 km, przy ilości sadzy rzędu 42 gr wypalanie rozpoczęło się automatycznie.

Edytowane przez tomaszs131

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

Opublikowano
Ja mam juz 69g popiolu a sadza dochodzi do 12 g i jest wypalanie co jakiej 150-300km i znajomy mechanik zaproponowal mi usuniecie dpfa bo katuje silnik. Miał racje serwisant z bmw powiedzial ze pojemnosc popiołu w filtrze zbliza sie ku wartosci max i wypalanie bedzie coraz częstsze bo nie ma miejsca na sadze a jego przepustowość siega wartosci granicznych po dalszej konsultacji i pomiaru cisnienia mechanik bez zastanowienia pozbyl sie dpfa a auto dostalo drugie życie.
Opublikowano

a nie było lepiej dać do czyszczenia i cieszyc się? teraz coraz więcej sprawdzają dpf. kupno nowego drogie, podróby są po 3tys-przynajmniej do 3litrow.

Ja wyczyściłem i hula. Był tak zabity ze dwa dni wypalali :D

Opublikowano
Jakie 3tys dobry spf zamiennik 1200zl a narazie nie ma nacisku na emisje po za tym w dwu letnich autach wycinaja juz filtry bo siadaja i nie maja problemu na zadnym przegladzie znany zaklad dziennie robi po 2 takie operacje
Opublikowano
do mnie dobry zamiennik prawie 3tyś, za porządne czyszczenie 3.0 biorą koóło 1tys. Jakby były po 1200 to by nikt się nie bawił tylko kupił sobie nowy. W Krakowie w tamtym tygodniu za to poszły trzy dowody za dpf. Wiem że wszyscy wycinają ale po co jak wystarczy trochę zadbać o auto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Jak ktos wywalil cala puche razem z katalizatorem to nie ma sie co dziwic. Po za tym w jakich autach zatrzymali moze starych wyrypanych ja tyle jezdze i jakos zadnej kontroli nie widzialem jeszcze w polsce owszem zabieraja dowody ale jak dizel kopci jak stary traktor znajomi jezdza wogole bez katalizatorow i nawet na przegladzie nie ma z tym problemu cos to jest mocno naciagane ile aut nie ma dpfa i jakos jezdza po za tym policja jak ci sprawdzi czy masz czy nie na stanie dpf jesynie sprawdzaja wartosc % zadymienia i to wszystko
Opublikowano

bez dpf auto dymi więcej, więc dynomierz wyłapuję że nie spełnia norm, bez katalizatora prawie kazde auto spełni swoje normy. W jednym aucie usunelismy dpf i dymi jak standard diesel. Z reszta to temat rzeka, nie oto chodzi. Chodzi mi oto ze jeżeli jest dpf to można go ratować. Sam kupiłem niby super sprawne auto a okazało się że klapki facet usunął ale zapomniał powiedzieć że je wyrwał kleszczami i lało się po silniku jak z kaczki. EGR zaślepił deklem z puszki po piwie a dpf zajechałem w pół roku-bo nie miał jak się wypalić.

Dałem do czyszczenia, sprawdzili przepustowość na stole i do auta. Potem znalazłem tą aplikację i teraz sobie jeżdżę raz na tydzień 10 km się przejechać. Po prostu moim zdaniem

warto prubować ratować jak się da. Jak bym nie dał rady to bym też wyciął a potem się martwił.

Opublikowano
a nie było lepiej dać do czyszczenia i cieszyc się? teraz coraz więcej sprawdzają dpf. kupno nowego drogie, podróby są po 3tys-przynajmniej do 3litrow.

Ja wyczyściłem i hula. Był tak zabity ze dwa dni wypalali :D

 

Kolego gdzie dawałeś do czyszczenia?? Jak wypalali domowym sposobem ;) benzyna i kompresor?? Całego popiołu się pozbyłeś?? Ja mam 63G popiołu i właśnie czeka mnie czyszczenie tylko nie wiem czy chemia czy benzyna i powietrze ;)

Opublikowano

Witam.

Nie wiem gdzie bo mój mechanik to załatwiał. Wiem że dwa dni go czyscili bo tak był zapchany. Robili to profesjonalnie nie domowo, mają jeszcze sprzęt do sprawdzenia dpf na stole tak jak wtryski a nie dopiero na aucie. Koszt za mojego było 1000zl bo 3 litry za 2.0 biorą 750. Po tym zabiegu na komputerze serwisowym parametry wyszły jak nowy.

Opublikowano

Witam.

Dokładnie coś takiego. Ja jestem przynajmniej narazie zadowolony. A aplikacja pozwala mi kontrolować wszystko.

Jak masz zapchany to bym robił czyszczenie właśnie taką metodą.

Pozdrawiam

Opublikowano
w jedna strone jechalem 120 na tempomacie poczatkowa wartosc byla 720mg po 50 km wzroslo

uc?export=view&id=1zbc_zlFDufYLs-_0immc-oVAiikSABOe

droga powrotka kiklu krotne gazowanie prawie caly czas 200-220

temperatura 800-850 spadlo do 163mg

uc?export=view&id=1GuE6zCduxIqnkqQMdkSdMzpSw6-_nOm1


pod caly czas wypalania regeneracja zaplanowana x nie powinno sie 1 palic?

i dlaczego w inpie nie pokazuje stopnia zasiarczenia i w rheingold tez nie widze gdzei siem wypala to znalazlem.

uc?export=view&id=1JBSG5GT_CopeZrALdld7y-qIHbL6jujf

Tu znalazłem dlaczego nie wypaliło w tamtą stronę



Jeżeli zawartość siarki w katalizatorze NOx, obliczona przez MSD80, nie przekracza około 1000 * mg, w normalnych warunkach MSD80 nie rozpocznie sesji desulfacji.


Jeżeli obliczona zawartość siarki osiąga ponad 1000 * mg, MSD80 próbuje zainicjować sesje odsiarczania, ponadto im większa zawartość siarki, tym mniejsza prędkość i mniej czasu potrzeba, aby utrzymać dokładną prędkość, aby rozpocząć proces odsiarczania . Na przykład, jeśli zawartość siarki wynosi około 1000 * mg, wymagana prędkość wynosi około 140 km / h, musi być utrzymywana przez 10 .. 15 minut (do rozpoczęcia desulfacji), wymagana jest agresywna jazda. Z kolei, jeśli zawartość jest powyżej 2000 .. 2500 mg, wymagana prędkość spada do 110 .. 115 km / h, również wymagana ilość czasu jest znacznie krótsza (tylko kilka minut) dla MSD80, aby rozpocząć proces odsiarczania Katalizator NOx.

Opublikowano
Ciekawe spostrzeżenia, można by je dodać w skróconej formie do informacji w aplikacji, w oknie NOX, aby każdy wiedział w jakich warunkach co jest wykonywane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.