Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Złożyć pompkę w całość po włożeniu nowych szczotek to nie lada wyczyn, trzeba tam pokropić wodą i do zamrażarki włożyć a dopiero potem składać w całość.

Ja po rozebraniu stwierdziłem że lepiej będzie kupić gotowy produkt, ale do tego potrzeba trochę szczęścia, mi się udało kupić po prawdziwym przebiegu 90 tyś, a moja miała 187 tyś jak siadła.

Wychodzi błąd pompki w aplikacji Btool

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O kody prosimy autora prywatną wiadomością żeby nie zaśmiecać jeszcze tym tematu. Doczytałeś że trzeba prosić i dalej już nie czytałeś jak?

Co do pompki to nie jest tak źle. Poszukaj instrukcji na necie. Składanie nie jest trudne, jeśli nie zgubisz pierścienia, który rozpiera szczotki. Wtedy nie trzeba nic mrozić tylko pewnym ruchem wbijasz i tyle. Nawet jej z auta nie demontowałem.

Opublikowano
Możesz powiedzieć czym objawia się zepsuta dodatkowa pompa wody? Pojawia się jakiś błąd?

Nie działa ogrzewanie postojowe "rest" oraz nie wspomaga ogrzewania na wolnych obrotach.

Opublikowano
Złożyć pompkę w całość po włożeniu nowych szczotek to nie lada wyczyn, trzeba tam pokropić wodą i do zamrażarki włożyć a dopiero potem składać w całość.

Ja po rozebraniu stwierdziłem że lepiej będzie kupić gotowy produkt, ale do tego potrzeba trochę szczęścia, mi się udało kupić po prawdziwym przebiegu 90 tyś, a moja miała 187 tyś jak siadła.

Wychodzi błąd pompki w aplikacji Btool

Dzięki.

Synek022 poproś o kod aktywacyjny na priv.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

Opublikowano
Możesz powiedzieć czym objawia się zepsuta dodatkowa pompa wody? Pojawia się jakiś błąd?

Nie działa ogrzewanie postojowe "rest" oraz nie wspomaga ogrzewania na wolnych obrotach.

 

Ogrzewanie postojowe "REST" nie działa również w przypadku słabego akumulatora

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dawno się nie wypalał, sprawdź czy nie ma błędów, sprawdź czy temperatury ok i daj mu szansę na dłuższej przejażdżce.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Witam jak odniesc sie do stanu dpf jesli komputer po diagnozie pokazuje wartosc popiolu 66gram a sadzy 11? Ostatnie wypalanie niby 1200km temu
Dawno się nie wypalał, sprawdź czy nie ma błędów, sprawdź czy temperatury ok i daj mu szansę na dłuższej przejażdżce.

 

Jak sadza 11gr to niewiele, watpie zeby tylko tyle nabilo przez 1200km.

U mnie sadza z z 5gr dobija do 13-15gr po przelocie ok 400 max 500km i zaczyna sie wypalanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam mam pytanie jak wyglada stan dpfa jesli pokazuje ze popiolu jest w nim ponad 60gram a sadzy 12gram jak to rozumowac?

 

Popiół to pozostałość po wypalonej sadzy i on nigdy się nie zmniejsza tylko cały czas powoli rośnie, 60g to nie mało ale jeśli nic się nie dzieje to nie przejmuj się na razie. Sadza się wypala i jeśli masz 12g to znaczy że nie tak dawno było wypalanie tak że prawidłowo, z resztą tą aplikacją możesz sprawdzić ile km temu było wypalanie wchodząc w szczegóły.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba sprawdzić ciśnienie wsteczne.


Generalnie czytałem że w 2.0d jest około 74g miejsca w fitrze.

Jeśli 60g zajmuje popiół to te 14g jest miejsca na sadze.


Chyba ze 74g to tylko na popiol.

Opublikowano

Fantastyczna aplikacja.


Używam bez problemów z silnikiem M57T2 przez iCar3 (kupiony z linku podanego wcześniej w wątku) i K/DCAN.


Czy jest w aplikacji wartość, którą należy monitorować pod kątem tego czy turbina się już "schłodziła"?

Opublikowano
Witam dzis testowałem apke i oto moje wyniki ..sadza 15,7g ,popiół 64,18g troche sporo tego ,dzis chciałem troche wypalic ale temp .spalin po 20 km 170 stopni nie zwieksza sie , błedy jakie mam to 4587 fuel filter i 4000 fuel temp sensor signal ,cisnienie wsteczne na jałowym do 10 hpa przy 2 tys do 20 hpa pyt. sa szanse na uratowanie filtra?
Opublikowano
też mam błąd podrzewacza filtra paliwa ( nie ma znaczenia na wypalanie). Może coś z tym czujnikiem temp spalin. Włącz wszystko co ciągnie prąd (klima, radio, podgrzewanie szyby) wtedy temperatura powinna wzrosnąć. Przy 170 stopniach nie uruchomi się proces wypalania.
Opublikowano
a czy te błędy mozna skasowac ? może one przeszkadzają, bo z czytałem je tylko z silnika, zapomniałem ze trzeba wszystkie zaznaczyć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam dzis testowałem apke i oto moje wyniki ..sadza 15,7g ,popiół 64,18g troche sporo tego ,dzis chciałem troche wypalic ale temp .spalin po 20 km 170 stopni nie zwieksza sie , błedy jakie mam to 4587 fuel filter i 4000 fuel temp sensor signal ,cisnienie wsteczne na jałowym do 10 hpa przy 2 tys do 20 hpa pyt. sa szanse na uratowanie filtra?

 

Nie bardzo rozumiem co chcesz tu ratować skoro wszystko jest ok ? Jedynie popiołu już sporo i można by się pokusić o takie czyszczenie filtra:

Opublikowano
przegoniłem wczoraj auto okolo 30 km i sadza sie nie zmniejszyła ale bez uruchamiania procedury , zastanawia mnie czemu mam "X" przy reg.aktywna i planowana
Opublikowano


Nie bardzo rozumiem co chcesz tu ratować skoro wszystko jest ok ? Jedynie popiołu już sporo i można by się pokusić o takie czyszczenie filtra:

Korzystał już ktoś z podobnego serwisu czyszczenia dpf-u?

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zastanawia mnie czemu mam "X" przy reg.aktywna i planowana


Każdy tak ma jeśli proces wypalania nie jest zaplanowany lub aktywny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.