Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przyłączam się do prośby kolegi. Z góry serdecznie dziękuję.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Luki i tomasz przeczytajcie pierwszą stronę tego tematu a będziecie wiedzieli jak zdobyć kod.
Opublikowano
witam, podpialem sie na razie darmowa wersja, wydaje sie ze wszystko dziala. Jedba rzecz mnie zastanawia - zapelnienie dpf 0.75g popiolu w 10 letnim aucie - na ile to wiarygodny wynik?
Opublikowano

Spoko, to powiem mu zeby wiecej tak nie robil jak zlecam wymiane plynu hamulcowego.

 

nie lubie snuc teorii spiskowych, ale od tego skasowania zaczely smierdziec spaliny, nawet po trasie 600km. tak jakby dpf nie dzialal. stad zainteresowalem sie watkiem. Sciagnalalem wersje expert, zrobilem wypalenie i teraz zadnego smrodu z rury nie ma. zobaczymy czy sie utrzyma taki stan.

 

chyle czola przed tworca apki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kody błędów 41ba i 4010.

Co to oznacza?

W minutę wujek google podaje że coś z czujnikiem ciśnienia spalin

Opublikowano
podzieli sie ktos swoim plikiem actual-expected dla porównania? :) moge tez podzielic sie swoim, mam wrazenie ze turbo nie nadaza za oczekiwanymi wartosciami. Odczyt jest tez momentami skokowy (interwal 0,5 sek)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
btw jak robicie logi live data to najlepiej jest to robić na 3-4 biegu z butem w podłodze aż do 4000rpm/min
Opublikowano
Powiedzcie mi czy btool expert pokazuje błędy tylko te co sa....czy te co byly np na chwile włączył sie check i wyłączył to tez pokaże ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli błąd się pojawił i zapisał, to będzie w sterowniku do czasu aż go nie usuniesz jakimś programem. Błąd będzie nawet jak już nie występuje. Btool go pokaże. Jak nie pokazuje to znaczy że błąd noe wyskoczył.
Opublikowano
Jeśli błąd się pojawił i zapisał, to będzie w sterowniku do czasu aż go nie usuniesz jakimś programem. Błąd będzie nawet jak już nie występuje. Btool go pokaże. Jak nie pokazuje to znaczy że błąd noe wyskoczył.

 

Dzieki za wyjaśnienie

Opublikowano

Koledzy,

- jakie są progi wartości prawidłowych stanu DPFa? Chodzi mi szczególnie o ciśnienie wsteczne, Kiedy będę wiedział, że powinienem zaserwować autku regenerację DPFa?

- Czy planowane jest mozliwość zmiany jednostki ciśnienia z hPa na milibary? Pytam, bo u zanjomego mechanika na jego sprzecie pokazuje mu własnie w milibarach:)

 

Puki co podchodze do tego organoleptycznie tj Przed chemicznym czyszczeniem) na biegu jałowym pokazywał 120-130 milibarówi auto mega zamulone, po czyszczeniu pokazywał 12 milibarów i czuć, że odzyskał moc.

Na drugi dzień pokazał 40 milibarów, ale ubytku mocy nie zauważyłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zmiany jednostki ciśnienia z hPa na milibary?

1 hPa = 1 milibar

3A0jS9b.png
Opublikowano

w aplikacji jest napisane ze 35 hPa to cisnienie graniczne dla biegu jalowego.

 

Sam sie zastanawiam czy po osiagnieciu tej wartosci wysylana jest informacja zeby rozpoczac regeneracje gdy zostana spelnione warunki temperatury i ilosci paliwa? czy jest jakis inny parametr?

Opublikowano
U mnie aplikacja w m47 2.0D 2006r działa wypalanie dpf sie uruchomiło tylko ze nie wiem czy działa prawidlowo bo podczas wypalania odczuwalne jest szarpanie i falowanie obrotow silnika a pierwszy raz mam doczynienia z filtrem dpf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.