Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poprosze o kod chetnie potestuje. A skąd najlepiej kupic kabel ? Poda ktos sprawdzonego linka ??

wszystko masz napisane w 1 poście i nie rób kaszany

Opublikowano

Witam.

Aplikacja rewelacyjna. Dziś wracając z pracy przy 30 na godzinę włączyła się procedura wypalania. Zawinalem z powrotem i po 12km wypalił z 35g na niecałe 4g. Myślałem że trzeba mieć ciągłość jazdy a on nawet wypalał jak się zatrzymałem na chwilę na skrzyżowaniu. Prędkość miałem między 40 a 65. Chłopaki kupujcie bo naprawdę warto.

Opublikowano

Apka faktycznie coraz lepiej dopracowana.

Odnosnie wypalania to mi sie dzis regeneracja uruchomila przy sadzy 10.6.

Wypalalo sie do 1.4 sadzy poczym sadza podniosla sie na 4.2gr i pochwili proces sie zakonczyl.

Przelot miedzy wypalaniem ok 420km 85%trasa 15 miasto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U nie nie ma wahań ciśnienia bez dodania dodania gazu.Przy stałych obrotach powinno być równe,rosnie tylko przy zwiększaniu obrotów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

RaDeK868 wcześniej było info, że jest to normalne.

A ja w E61 530dA 218 KM przy przebiegu 301.000 km mam 100 gr popiołu. Panowie co z tym należy zrobić? Słyszałem o chemicznym czyszczeniu...

Dokładnie, czyszczenie chemiczne.

Właśnie zbadałem E60 kolegi z silnikiem M57. Wszystko super działa ma zapchany dpf przez termostaty. Mam tylko pytanie dlaczego popiół u niego pokazuje 0? Ktoś wcześniej zresetował bankowo adaptacje bo pokazuje do wymiany 190000 a na blacie ponad 300.000:)

Sam sobie odpowiedziałeś, popiołu pokazuje 0, ponieważ została zapisana wymiana, sam dpf też mógł być wymieniony, zapchać go można bardzo szybko.

Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g?

Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?

Nie ma sensu wypalać przy takiej ilości sadzy, pewnie nie masz błędów i wypala się automatycznie, obserwuj, koło 30g uruchomi się samo.

Zostawić nawet rheingold mówi że wartości dopiero 5.0 są krytyczne.

To wartość kosmiczna i tak nie da się jeździć, bo rzuca silnikiem już przy dobrej "trójce". Niecałe 2 jest wyczuwalne, nawet w r6. Ostatnio wymieniałem wtryskiwacz w 530d, korekcja na rozgrzanym wynosiła +1,6 a silnikiem zauważalnie bujało, po wymianie na nowy poprawa diametralna. Nie chodzi o to, że w tym przypadku trzeba wymieniać, ale widełki w rheingold to gruba przesada.

A co sądzicie o korektach dla temperatury 89 st C?

cyl. 1 = -0,16

cyl. 2 = +1,41

cyl. 3 = -0,29

cyl. 4 = -0,35

cyl. 5 = -0,59

cyl. 6 = +0,02

Obserwuj nr 2, na rozgrzanym to już sporo, spróbuj dolać do małej ilości paliwa lm diesel spulung, powinno być lepiej.

U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

Ile masz popiołu? Jaki przebieg? Warto pomyśleć o czyszczeniu.

Mam sadze na poziomie 56g i bląd 452A. Przebieg ori 201 tyś, jak dobije do 100g to zregeneruje i zrobie adaptacje :)

Poza tym auto jeździ bdb, nic nie przymula ma moc itp

Zapisz wymianę filtra i uruchom wypalanie. Błąd informuje o konieczności wymiany filtra, ale z reguły nie ma takiej potrzeby.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zapisz wymianę filtra i uruchom wypalanie. Błąd informuje o konieczności wymiany filtra, ale z reguły nie ma takiej potrzeby.

 

Wysłałem dzisiaj DPF do regeneracji, jak wróci to zrobię adaptację bo już zaczęło rzucać błędami typu

- 452A - Info - Partikelfiltersystem (wiadomo, standard przy przebieg > 200 tyś)

- 4D03 - Abgasgegendruckensensor

- 4C5E - Partikelfiltersystem

 

Do tego wczoraj doszedł błąd - 3FF1 - Luftmassenmesser, więc miarka się przebrała :). Jak wróci DPF i dalej będzie błąd przepływki to będę dalej rozkminiał.

 

A propo ciśnienia wstecznego to robiłem pomiary przed wysłaniem DPF i mam takie:

 

Zimny
  
Ciśnienie wsteczne    Obroty
0.96 hPa           798
0                      802
9                      1831
21                    2858
29                    3623

Ciepły

Ciśnienie wsteczne    Obroty
-7,01                  798
-9                       802
-5                       1923
16                      2840
40                      3963

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dla ludzi którym czytanie ze zrozumieniem sprawia trudność kodów nie powinno się udostępniać
Opublikowano

Według mnie (też jestem programista) wogole nie powinno być darmowych kodów , ewentualnie jakaś zniżka dla klubowiczów i tyle.

 

Aplikacja jest dobrze zrobiona więc nie rozumiem dlaczego ma być za frajer :-)

 

Paweł poświęcił swój czas na napisanie apki, więc te parę groszy można poświęcić aby dalej ja rozwijał.

Opublikowano

Ludzie kasy nie mają ostatnie oszczędności na zakup auta wydali nawet świnki skarbonki straciły życie. :lol: a ty im uwagę zwracasz.

Ja osobiście powiedziałem jak udostępnisz silnik n43 to za apke zaplacę o kod nie prosilem

Opublikowano
Ludzie kasy nie mają ostatnie oszczędności na zakup auta wydali nawet świnki skarbonki straciły życie. :lol: a ty im uwagę zwracasz.

Ja osobiście powiedziałem jak udostępnisz silnik n43 to za apke zaplacę o kod nie prosilem

 

Hehe... ostatnie pieniądze na BMW to nie jest za dobre posunięcie, chyba że wolisz patrzeć niż jeździć :lol:

Opublikowano

Nowa wersja beta 2.11

Poprawki:

- Logowanie danych - nie wyłącza się juz po obrocie ekranu

- M47 poprawiony problem czytania błędów - 'no response form ecu' gdy zaznaczone było wiele sterowników

- Seria F wykrywanie silnika

- Ekran połączenia: dodany przycisk ze znakiem zapytania i podpowiedź jaki protokół wybrać.

 

Nowe funkcje:

- Benzyna N43 Czytanie błędów i live data

 

Dla silnika N43 wybieramy protokół DCan. Na razie jest tylko kilka parametrów live data, z czasem dodam kolejne. Piszcie co byście chcieli mieć dla tego silnika.

Link do przełączenia się na wersję beta: https://play.google.com/apps/testing/pl.pw.btool.expert

 

Pod dwóch miesiącach dostałem z Chin niebieski adapter ELM327 Mini na procesorze PIC18 - działa. Koszt ok. 4$ z wysyłką.

Opublikowano
U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

Ile masz popiołu? Jaki przebieg? Warto pomyśleć o czyszczeniu.

 

Popiołu mam 3,56g. Przebieg 246 000

Opublikowano

pawelgawel:

apka się wczoraj zaktualizowała (do beta)

dziś jadąc do pracy jak zwykle włączyłem ją by mieć podgląd i zobaczyć co się zmieniło. Wszystko początkowo działało ok, ale po pewnym czasie zauważyłem, że rozłączała się ona z ECU (parametry niektóre wyświetlały się jako "-1" zaś inne były normalnie podawane i aktualizowane) oraz czasem z modułem BT (Carly).

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Opublikowano
U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

Ile masz popiołu? Jaki przebieg? Warto pomyśleć o czyszczeniu.

 

Popiołu mam 3,56g. Przebieg 246 000

 

 

Przy takim przebiegu chyba ktoś zrobil adaptację DPF bez czyszczenia ;-)

 

Ja mam 201 tys i mam 56 gr popiołu

Opublikowano

 

Przy takim przebiegu chyba ktoś zrobil adaptację DPF bez czyszczenia ;-)

 

Ja mam 201 tys i mam 56 gr popiołu

 

Albo niemiec wymienił DPF w serwisie? bo do 225 tys był serwisowany w BMW. A jak kupiłem auto to odrazu zaczął walić komunikatami o zapchanym filtrze. Problem okazał się w uszkodzonym wymienniku ciepła. Jak ogarnąłem problem z temperaturą silnika to DPF zaczął wypalać się prawidłowo. Od niedawna dopiero co jakieś 100km uruchamia procedurę. Jak zasugerował mi autor tego tematu... spróbuję wymienić czujnik ciśnienia wstecznego i poinformuję o efektach.

Opublikowano

Mój dzisiaj wrócił z czyszczenia, zobaczymy jakie będą wskazania bo adaptacji. Przed miałem 56 gr popiołu, ale niby tylko ciśnie. przeciwsteczne 27mbar przed czyszczeniem teraz po mam 0, szczerze to myślałem że będzie gorzej :wink:

 

Rzucało mi błędami,

 

- 452A - Info - Partikelfiltersystem

- 4D03 - Abgasgegendruckensensor

- 4C5E - Partikelfiltersystem

 

ale wypalał się normalnie do 0, to nie wiem o co mu chodzi z tym czujnikiem :)

Opublikowano

w wersji lite na odpalonym jak lacze sie z aplikacja to gasnie mi silnik i wywala takie kontrolki na desce rozdzielczej.

uc?export=view&id=1a2zH2J940IT1wxMRWTW5KyLmrvoEf4--

uruchomic auto idzie ale ikonki gasna dopiero po wyjeciu kluczyka, wszyscy tak macie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.