Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Inne pytanie czy jak pokazuje reg.aktywna 1.

To od razu pompuje więcej paliwa czy dopiero jak osiągnie temp. I temperatura spalin wzrośnie do omawianych 300-500?

Opublikowano

Witam,

 

U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Poniżej zamieszczam pomiar ciśnienia wstecznego oraz wtryskiwaczy.

 

f19223e4f2de96a6med.jpg

 

f66c1ed1eae2a6bamed.jpg

 

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

Opublikowano
Witam czy mogę poprosić o kod do programu? Jestem mega ciekawy jak to działa pod benzynowym silnikiem. Pytanie czy 520i też pójdzie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam czy mogę poprosić o kod do programu? Jestem mega ciekawy jak to działa pod benzynowym silnikiem. Pytanie czy 520i też pójdzie?

 

Tylko diesle

Opublikowano

Wczoraj testowałem aplikację w wersji beta z iCar 3 WiFi. Z E83 LCI łączy się w trybie zdefiniowanego z góry pojazdu (E90 z 2008 silnik N47) bez problemu i odczytuje wszystkie parametry. Jednym słowem bezproblemowo.

Wczoraj wieczorem aplikacja zaktualizowała się i dzisiaj rano podjąłem próbę z F25. Aplikacja łączy się przy ustawieniu manualnym rodzaju pojazdu na F30 z 2013 silnik N47. W trybie auto wyszukania ECU podaje komunikat iż nie może rozpoznać ECU. Przy ustawieniu manualnym po połączeniu (kolor zielony) brak odczytu jakichkolwiek danych :cry:

Opublikowano
Witam,

 

U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Poniżej zamieszczam pomiar ciśnienia wstecznego oraz wtryskiwaczy.

 

f19223e4f2de96a6med.jpg.

 

 

f66c1ed1eae2a6bamed.jpg

 

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

 

Wygląda na koniec dpf

Opublikowano

 

Wygląda na koniec dpf

 

A reset adaptacji coś może pomóc?

 

Dodam że popiołu jest 3,56g

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam

 

Kilka stron wyżej podałem wartości korekcji wtryskiwaczy. Z tym że wówczas pomiar był przy temperaturze 71 st. okazało się, że termostat EGR rozleciał się. Wymieniłem na nowy i bez problemu uzyskuje i utrzymuje temperaturę 92 st C (pomiar aplikacją). W aucie od razu cieplej się zrobiło. A co sądzicie o korektach dla temperatury 71 i 89 st C?

 

Temperatura silnika 71 st C, pomiar po przyjeździe z pracy (ok 15 km) na postoju przed domem

cyl. 1 = 0,00

cyl. 2 = +0,23

cyl. 3 = -0,15

cyl. 4 = -0,76

cyl. 5 = -0,60

cyl. 6 = +1,30

 

Temperatura silnika 89 st C, pomiar po przyjeździe z pracy (ok 15 km) na postoju przed domem

cyl. 1 = -0,16

cyl. 2 = +1,41

cyl. 3 = -0,29

cyl. 4 = -0,35

cyl. 5 = -0,59

cyl. 6 = +0,02

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Opublikowano

Zostawić nawet rheingold mówi że wartości dopiero 5.0 są krytyczne.

Paweł a aplikacja nadal się nie łączy z moim autem

Opublikowano

Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g?

Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?

Opublikowano
Można prosić o kod :) chętnie potestuję

 

 

kup se :P , apka działa :P testowane przez wielu użytkowników tego forum :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kiedy będą benzyny? Błagam :( dla "wyżydowanej" do granic absurdu Carly będzie to świetna alternatywa, za którą zapłacę..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g?

Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?

 

Jeśli wszystko masz sprawne to ECU automatycznie uruchamia proces wypalania DPF-a co kilkaset km. i nie musisz wymuszać tego aplikacją.

Opublikowano
Właśnie zbadałem E60 kolegi z silnikiem M57. Wszystko super działa ma zapchany dpf przez termostaty. Mam tylko pytanie dlaczego popiół u niego pokazuje 0? Ktoś wcześniej zresetował bankowo adaptacje bo pokazuje do wymiany 190000 a na blacie ponad 300.000:)
Opublikowano

A ja w E61 530dA 218 KM przy przebiegu 301.000 km mam 100 gr popiołu. Panowie co z tym należy zrobić? Słyszałem o chemicznym czyszczeniu...

Sadza wypala się ładnie z częstotliwością co około 400 km. podłączając aplikację widać że przed i po jest wyraźna rożnica. Dokładnie nie pamiętam ale przed wypałem jest ok 50-60 gr a po wypaleniu blisko 0 gr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.