Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To był błąd bo ta licencja jest na 2 lata a w sklepie google masz dożywotnią.

Rejestracja akumulatora jest w funkcjach serwisowych, chyba w silniku.

Edytowane przez Kuj0n

spacer.png

Opublikowano (edytowane)

Tak jak wyżej. Takie rzeczy kupuje się przez Google Play czy App Store bo zostają na wieki wieków. Nie pamiętam na 100% ale chyba Funkcje serwisowe i MOTOR.

/

@pawelgawel Przy okazji mam prośbę o dodanie podglądu Live Data w Funkcjach serwisowych dla skrzynki ATC300

Edytowane przez raz3rek
Opublikowano

Próbowałem przez GooglePay ale tam pytali o numer karty, której nie posiadałem i nadal nie posiadam. Jeszcze jedno pytanie, skąd wiecie, że aplikacja kupiona na allegro jest tylko na dwa lata?

Opublikowano

Opis aukcji którą wrzuciłeś podaje ważność licencji 24 miesiące. W Sklepie Play można płacić kartami prepaid, znajdziesz w Kolporterze itp. Ale skoro masz już kupioną do wykorzystaj do końca.

Opublikowano
W dniu 24.10.2023 o 09:30, dana_1988 napisał(a):

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z DPF w moim BMW f11 n47 184km, bardzo szybko się zapycha i co chwilę załącza się regeneracja. Podmieniłem czujnik różnicy ciśnienia spalin i chciałem zrobić adaptacje. Wchodząc w reset adaptacji czujnika pierwszy pomiar jest ciśnienie spalin (zmierzone) drugie jest ciśnienie DPF. I tutaj moje pytanie ponieważ od pewnego czasu ciśnienie "zmierzone" u mnie cały czas pokazuje -0,00 i nie wiem czemu. Jeszcze niedawno były tam jakieś wskazania. Padł jakiś inny czujnik od ciśnienia??

To wygląda tak jakbyś nie miał połączenia, sprawdź kable.

Przy walniętym czujniku (możesz mieć dwa), wskazanie na dzień dobry -40 i więcej, a powinieneś mieć w okolicy 0 lub +/- kilka, skaczące, 6-8 może chwilowe 10

Opublikowano

Witam. 

Panowie mam pytanie odnośnie silnika B47 F30 LCI sterownik ECU: D70BX7A0

Wartość popiołu to 16.4 g, ciśnienie wsteczne na biegu jałowym 4hpa, dystans od regeneracji DPF 39km, poziom sadzy 25% 15.1g, średni interwał regeneracji 94km, liczba udanych regeneracji 881. 

Przy jakich wartościach % oraz sadzy procedura regeneracji DPF startuje?

Czy takie wartości mogą być spowodowane błędem odczytu aplikacji? Nawet jak licznik wypaleń liczyłby podwójnie i tak to nie pasuje.

Czy może aktualizacja DDE wraz z nową chłodniczką spalin jest tego przyczyną?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie zaczyna wypalać przy 26,5g sadzy - to jest coś ok 40-50%.

spacer.png

Opublikowano

u mnie jazda po mieście - najczęściej w korku, zaczyna wypalać przy 180-200 km, ale wystarczy że wyjadę kilka razy na obwodnicę (czyli nie zatrzymuje sie co 100 m) i wypalanie skacze do 300-400 km.

W długiej trasie wypalanie wystartowało po ponad 900 km

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czujniki ciśnienia spalin przy dpf "zużywają się" z czasem/przebiegiem i nie raz pomimo dobrych wskazań potrafią nie działać jak należy i powodować częste wypalenia filtra - pomimo braku innych objawów czy kodów usterek. Trudno ocenić relatywnie kiedy to nastepuje bo każdy uzytkuje inaczej. Nowy czujnik - tylko oryginal.

N57
Opublikowano

Czy miał ktoś do czynienia z powracającym 480A po regeneracji BimmerToolem z bieżącym kasowaniem błędów?

Usterek żadnych nie mam, żadnych innych błędów. Uszkodzona klapa gasząca spowodowała zapchanie do 50g, po wymianie wziąłem się za wypalanie. Wszystko poszło jak należy, ciśnienie wsteczne w normie (ok 12), ale 480A powraca. I tak za bardzo nie wiem jaki może byc powód?

[2008 325d LCI E90]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 18.12.2023 o 22:53, pesti napisał(a):

Czy miał ktoś do czynienia z powracającym 480A po regeneracji BimmerToolem z bieżącym kasowaniem błędów?

Usterek żadnych nie mam, żadnych innych błędów. Uszkodzona klapa gasząca spowodowała zapchanie do 50g, po wymianie wziąłem się za wypalanie. Wszystko poszło jak należy, ciśnienie wsteczne w normie (ok 12), ale 480A powraca. I tak za bardzo nie wiem jaki może byc powód?

Zarejestruj nowy dpf w aplikacji, przy 250k albo 300k bmw zalecało wymianę stąd ten błąd.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po ostatnich  aktualizacjach  a bmw  f30 podczas  skanowania  błędów  połowa  modułów pisze  brak odpowiedzi  ECU.  Jak  klikne ba dany  moduł pojedynczo  wtedy odczytuje . Jak to naprawić? 

Opublikowano

witam, czy przy pomocy bimmer wymienię klocki z tyłu w f11? jakiś opis do funkcji serwisowej ? bardzo proszę o pomoc. Pozdrowienia Bartek

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Jest funkcja serwisowa cofnięcia silniczkow.

🙃🙃

Opublikowano

dziękuję. zabieram się więc samodzielnie za wymianę😎 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich. Czy w aplikacji bimmertool jest możliwość podglądu jaki mam aktualnie zarejestrowany akumulator? 

Opublikowano

Tak. Pojemność, stopień naładowania, SOH i przebieg przy ostatniej wymianie. Dodatkowo pokazuje prąd/napięcie akumulatora i alternatora.

Opublikowano (edytowane)

Tak, ale zależy mi na informacji czy był tam agm? Wydaje mi się, że poprzedni właściciel w ramach oszczędności wsadził zwyczajną varte a powinien być agm. Auto to e84

Edytowane przez p_s88
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedźi:) Widze że był wymieniany 25tys km temu i chciałem sprawdzić jaki został napisany 

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy połączył się ktoś z m62tu? Mam e39 540i 2002 i nie mogę. Z nowszymi autami nie mam problemu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam.

Jaki adapter bluetooth będzie działał stabilnie zarówno w Btool jak i w Bimmer Code? 

Czy OBDLink Cx jest w pełni kompatybilny z Btool? 

Mam Vgate Icar Pro ale niemiłosiernie rwie połączenie i zaczyna mnie irytować. Zaczynam podejrzewać, że może podróba. 

Mam E91 n47/184hp z końca 2010r.

Pozdrawiam 

Edytowane przez arty_m
Opublikowano

Cześć. Szybkie pytanie o kalibrację vtg. Jak ja poprawnie przeprowadzić?

Od wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej przejechałem jakieś 40tys i chciałbym powtórzyć wymianę. Poprzednio mechanik nie przeprowadził kalibracji a widzę że w opcjach jest taka możliwość? Ktoś ma większą wiedzę i mógłby się podzielić:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.