Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Nie robiłem tego na btoolu, ale tak powinien dać się usunąć po kalibracji.

A ta kalibracja to co robi?

Bo samo określenie dość radykalne. :? bo wszystko u mnie chodzi bez zastrzeżeń.

Pytam Cię Czub1 bo to już robiłeś.

Obejrzałem

i to dość długa procedura. Edytowane przez Turidot
Opublikowano
Tak jak mówię btoolem nie robiłem tego. Ista ma w funkcjach serwisowych wymianę oleju lub naprawę i wybierasz kalibrację w zależności co robiłeś.
Opublikowano

No właśnie w ISTA+ jest wymiana oleju a w BTool tylko kalibracja :mad2:

No cóż muszę się zastanowić robić albo nie. Dzięki! :handshake:

Może ktoś inny już robił w BTool ?

Opublikowano
Ja jeździłem prawie rok z błędem w VTG o zużyciu oleju. Nic się nie dzieje bo to deadline informacja dla serwisu, że olej trzeba wymienić. Jak ktoś wymieniał a tego nie resetowal to w końcu się wyświetli. A co do kalibracji to pytałem RBT Tuning i nie zalecają jeśli nie wymieniałeś żadnych części typu sprzęgło, nastawnik itd. Trzeba w ISTA kilka razy spróbować bo nie chciało przyjąć za pierwszym razem.
Opublikowano
Witam podpowie ktoś jaki kabel potrzebuje żeby podłączyć E46 3.0d 2002r z btoolem? Na kostce bt nie chce się łączyć. Podobno trzeba kabel i przejściówkę
Opublikowano
Pany n43 lambda 1 i 2 ktora to ktore cylindry?

Obie wszykie cylindry tyle że jedna diagnostyczna druga kalibracyjna

Opublikowano
Witam podpowie ktoś jaki kabel potrzebuje żeby podłączyć E46 3.0d 2002r z btoolem? Na kostce bt nie chce się łączyć. Podobno trzeba kabel i przejściówkę

 

Potrzebujesz kabel kdcan + przejsciuwke usb - otg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam podpowie ktoś jaki kabel potrzebuje żeby podłączyć E46 3.0d 2002r z btoolem? Na kostce bt nie chce się łączyć. Podobno trzeba kabel i przejściówkę

Tą aplikacją w tym aucie za dużo nie zrobisz. Błędy chyba tylko w dwóch modułach mi czyta. DDE i DSC. INPA bądź ISTA niezbędna. I dokładnie tylko kablem połączysz się z E46.

Opublikowano
Po tej nowej aktualizacji powinno ale musi być odpowiedni interfejs.

Interfejs to carista,aktualizacja jest,i nie pokazuje.Pewnie czujnik ciśnienia oleju do wymiany.

Opublikowano

"LMV 440102 Skrz.Rozdzielcza VTG Zużycie oleju Opis: wykrywanie wysokiego zużycia oleju skrzyni rozdzielczej po 150T"

Ja jeździłem prawie rok z błędem w VTG o zużyciu oleju. Nic się nie dzieje bo to deadline informacja dla serwisu, że olej trzeba wymienić. Jak ktoś wymieniał a tego nie resetowal to w końcu się wyświetli. A co do kalibracji to pytałem RBT Tuning i nie zalecają jeśli nie wymieniałeś żadnych części typu sprzęgło, nastawnik itd. Trzeba w ISTA kilka razy spróbować bo nie chciało przyjąć za pierwszym razem.

Dzięki na razie jeżdżę z tym. Info z RGT Tuning ważne! Znajdę kogoś z ISATA to zrobię "wymianę oleju".

Opublikowano
Mam takie kody dla mojego F25-ECU:D72N47A0 przebieg 224Tkm

MOTOR 244800 DPF: Dostępna ograniczona resztkowa odległość działania

MOTOR 244900 DPF: Przekroczono maksymalna odległość działania DPF

Ciśnienie wsteczne na postoju w normie


Maks. ciśnienie wsteczne dla F25 to Jałowy=35 hPa, 2000rpm=75 hPa, 3000rpm=130 hPa, 4000rpm=200 hPa.

DPF Samoczynnie wypalał się 70 km wstecz - (nie wymuszałem)

Popiół = 64 gram a Sadza (23%) = 14 gram

Próba usunięcia kodów błędu B-Toll/Kody usterek nie daje rezultatu - ponownie wraca.

Chcę w B-Tool/Funkcje serwisowe zresetować DPF.

Pytanie na co mam jeszcze zwrócić uwagę?

Popiół = 64 gram <----- I nie wymaga jeszcze czyszczenia chemicznego?? :roll:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

@pawełgaweł


Hej,


mam pytanie odnośnie odczytu wartości ciśnienia oleju silnikowego.


W Twojej aplikacji jest odczyt np 2500 hPa gdzie w tym samym czasie aplikacja Bimerlink pokazuje 1500 hPa. Jest to duża różnica w wartości ciśnienia.


Możesz się jakoś wypowiedzieć na ten temat.


Wiem że sprawdzając ciśnienie w INPIE należy dodać 1000 hPa bo wartość jest tam zaniżana. Jak jest w przypadku Twojej aplikacji i czy wiesz może jak to jest w Bimmerlinku tez trzeba dodać ten 1000 hPa

Opublikowano

Potwierdzone z developerem trzeba w bimmerlink dodać 1000



Więc polskie lapsze :D

Opublikowano

Aplikacja pokazywała dane akumulatora. W e60 2006r nie pokazuje wszędzie są zera. A w e90 2005r pokazuje.

Czemu nagle przestała?? Były jakieś zmiany?

Opublikowano

Panowie,


Jakiś czas temu wymieniałem czujnik ciśnienia spalin w 525d F11 N47, gdyż wartości na minusie były znaczące.

Widzę, że pojawiła się teraz opcja resetu adaptacji czujnika ciśnienia DPF. Nie dokonalem tego, bo nawet taka opcja nie była dostępna. Teraz pojawiło się to w aplikacji, jak myślicie warto wykonać po czasie?

Wartości mam takie jak poniżej :

https://zapodaj.net/90a2e55cd860e.jpg.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.