Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za profesjonalne info.

Auto jest z 2005 roku. Wiec raczej ciężko będzie.

Korzystam z kabla i przejściówki USB otg

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok spróbuje ograniczyć ilosć informacji i ustawić odczyt blokami.

gdzie konkretnie można to zmienić ?

dzięki

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Maestro!!!

Bardzo dziękuję.

Zmieniłem.

System ustawil mi D-can.

Ale jak czytam w informacjach to do mojego modelu 2005 jest ok.

Czy powinna być opcja wyboru automatycznego zaznaczona ?

Edytowane przez orzel_man
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki

:cool2:

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoim e60 m47. Ostatnio po sprawdzeniu w aplikacji okazalo się że wypalanie dpf w moim aucie odbywa się nie do końca tzn nie do wartości 0 a do 30g sadzy po czym kończy wypalanie, zeruje licznik od ostatniego wypalenia. Następnie po ok. 50-70 km. ponownie sobie wypala. I tak w kółko. Poza tym żadnych innych problemów. Jedynym błędem jest kod błędu o częstym wypalaniu. Filtr wczoraj w praniu jak stwierdzono w dobrej kondycji. Nie ma zastrzeżeń. Rura wydechowa czysta jak ze sklepu.Ciśnienie na wolnych mieści się w granicach 5.9-7.9 hPa. czasami dochodzi do 10 przed kolejnym wypalaniem ale to max. Korekty wtryskiwaczy w normie jak i inne odczyty. Oleju nie bierze i nie przybywa. Nawet wymuszenie wypalania nic nie daje wypala do 25-30 i koniec. Jakieś sugestie.


Edit:

Ja już nie rozumiem tego mojego dpf. Przy spelnieniu wszystkich tych samych warunków na autostradzie od dluższego czasu przed praniem i dwa razy po praniu przeprowadził wypalenia tak jak wcześniej pisałem do ok. 30g sadzy i zakończył. Natomiast dzisiaj pierwszy raz od dłuższego czasu przeprowadził ją do 0. Zaraz po tym sadza szybko zaczeła rosnąć i zatrzynała się na 20g.

Jeden zawodnik z serwisu BMW zapytał czy robiłem aktualizację oprogramowania sterownika. Nie wiem o co chodzi i czy to by pomogło. Teraz po wypaleniu do zera cisnienie na jałowym 5.9.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@pawelgawel

F31LCI 2018r D70BX7A0

Jakiś czas temu dostępny był pomiar ciśnienia oleju, ostatnio zauważyłem że nie ma możliwości dodania tego do odczytów (jest na szaro). Z jakiego powodu to zniknęło? Wydawało mi się, że to działało i dawało realne odczyty.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki, jak ten pomiar wróci to wstawię screeny z odczytami.

spacer.png

Opublikowano
Mam pytanie... BMW f31 320d... ostatnio wyczyściłem DPFa bo pojawiał się komunikat, że dystans na tym DPFie to 30tys... błąd pokazywał się tylko w programie bimmer-tool...po zamontowaniu czystego DPFa skasowałem ten parametr i pokazało że dystans do wymiany 250 000 km...po przejechaniu 300 km dystans nadal 250 000 km...czy nie powinien on spadać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dystans spada najczęściej po udanym wypalaniu w zależności od ilości popiołu. Nigdy nie leci pojedynczymi kilometrami tylko co jakiś czas spada 1000km i tyle. Pamiętaj że to tylko teoretyczna wartość wyliczona przez kompa a nie faktyczny opis kondycji filtra.

spacer.png

Opublikowano

Widziałem ostatnią aktualizację btooola,

Mam pytanie odnośnie opcji ustawienia egr tzn. widzę że można zmienić % otwarcie zaworu czy po wprowadzeniu wartości zawór będzie otwarty w jednej pozycji ?

Jak dobrze korzystać z tej opcji może coś autor wyjaśni?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam pytanie... BMW f31 320d... ostatnio wyczyściłem DPFa bo pojawiał się komunikat, że dystans na tym DPFie to 30tys... błąd pokazywał się tylko w programie bimmer-tool...po zamontowaniu czystego DPFa skasowałem ten parametr i pokazało że dystans do wymiany 250 000 km...po przejechaniu 300 km dystans nadal 250 000 km...czy nie powinien on spadać?

300km to za mały przebieg. Prawdopodobnie DPF po czyszczeniu i resecie nie zdążył się aktywować proces wypalanie i stąd prawdopodobnie konp. brak informacji do zmian w dystansie.

Opublikowano
Mam pytanie o bimmer-tool, widzę, że w funkcjach serwisowych jest opcja DSC (hamulce itd.) u mnie ona nie działa, u was też? Bo nie ukrywam jestem ciekawy tej funkcji i czy np. Można tam usunąć inspekcję
Opublikowano
Mam pytanie o bimmer-tool, widzę, że w funkcjach serwisowych jest opcja DSC (hamulce itd.) u mnie ona nie działa, u was też? Bo nie ukrywam jestem ciekawy tej funkcji i czy np. Można tam usunąć inspekcję

Z czasem pojawi się tam reset inspekcji hamulców. Aktualnie nie jestem w stanie sprecyzować kiedy to będize.

 

Ja też nie mogę się połączyć....

D70BX7A0

Z autem czy z DSC? Jeśli z autem to spróbuj ponownie uruchomić telefon. Jeśli nie pomoże to pisz na priv lub 'Zgłoś problem' w apce.

 

Widziałem ostatnią aktualizację btooola,

Mam pytanie odnośnie opcji ustawienia egr tzn. widzę że można zmienić % otwarcie zaworu czy po wprowadzeniu wartości zawór będzie otwarty w jednej pozycji ?

Jak dobrze korzystać z tej opcji może coś autor wyjaśni?

 

Tak, zawór będzie ustawiony w wybranej pozycji do momentu wyjścia z funkcji.

Ta funkcja została dodana z na potrzeby wymiany/montażu elektrycznego EGR, gdzie wymagane jest otwarcie zaworu aby uniknąć jego uszkodzenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

.

 

Ja też nie mogę się połączyć....

D70BX7A0

Z autem czy z DSC? Jeśli z autem to spróbuj ponownie uruchomić telefon. Jeśli nie pomoże to pisz na priv lub 'Zgłoś problem' w apce.




Aplikacja BTool nie może połączyć się z modułem DSC i coś tam jeszcze. Może jutro zobaczę z czym mam problem jeśli chodzi o FUNKCJE SERWISOWE ?

Opublikowano
Mam pytanko, BMW F10 530D miałem zapełniony filtr w 60% i wymusiłem wypalanie DPF, spadło do 25% i wyłączyło regenerację, niżej nie da się zejść? Czy wszystko jest ok?
Opublikowano
.

Aplikacja BTool nie może połączyć się z modułem DSC i coś tam jeszcze. Może jutro zobaczę z czym mam problem jeśli chodzi o FUNKCJE SERWISOWE

Spróbuj w ustawieniach aplikacji zaznaczyć opcję 'Zwiększ timeout przy odczycie błędów'. Jest to wymagane w przypadku niektórych modułów i modeli aut. Niestety włączenie tej opcji wydłuża znacznie czas skanowania błędów.


 

Mam pytanko, BMW F10 530D miałem zapełniony filtr w 60% i wymusiłem wypalanie DPF, spadło do 25% i wyłączyło regenerację, niżej nie da się zejść? Czy wszystko jest ok?

Zobacz jak często będzie się wypalał. Jeśli co kilkaset km. to raczej wszystko jest w porządku.

Opublikowano
Czy planowane jest dodanie sczytywanie prędkości kół z czujnika ABS? W e90 przetarte czujniki/koronki to częsta przypadłość, fajnie byłoby mieć taką opcję serwisową w btoolu :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy aplikacja pokazuje w ktoryms miejscu aktualny prad ladowania? bo jest prad akumulatora, ale moim zdaniem to nie jest aktualne ladowanie z alternatora...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.