Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie co do ciśnienia wstecznego. Pokazuje u mnie zawsze wartość X.88. Czyli np. jałowe 7-9.88 a na obrotach 20-30.88. Normalność czy początek usterki ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też tak miałem, jak pokazuje wartości w normie to nie ma czym się przejmować.
Opublikowano
Czesc


Mam prosbe do osob z silnikiem B47

Dosc czesto wypala mi sie filtr (200-300km - trasa max). Cisnenia wsteczne i wsteczne skorygowane sa OK.



Jakie macie wskazania Back-pressure offset ? ( mam na -7 ) - cos mi swita, ze to blad alpikacji, ale moze sie myle i chcialem sie upewnic.

69e301538452.jpg

 

Podbijam pytanie, jakie macie wskazania Back-pressure offset ? (glownie pytam o silnik B47, ale prosze o info moze tez co co innych)

Opublikowano

Witam,

zamowilem cariste I poprosilem o kod rabatowy do BTool a. Mam F10 520d, problem Taki ze wyskakuja niska jakosc mocznika Ad Blue, problem zdiagnozowac ze na wylocie z DPFU na niskich obrotach ma zle wartosci, byl czyszczony DPF I Przejechalem 3 tys kilometrow I znowu ie zapchal chyba bo wywala blade te same Mial ktos podobny problem? Probowalem na autostradzie wymusic wypalanie DPFU ale nie wyglada ze cos sie poprawil bo wyskakuja znowu. Jak wypala wogole DPF z aplikacja? Podczas jazdy? Jest jakas instrukcje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam chorom curke...

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, nie ma możliwości.. zarejestrowałes się tylko po to by żebrać o kod!?!? docen autora i zapłać te 50zl w sklepie Play.. żenada!!!!

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

uda się połaczyć z aplikacją kablem VAG-COM? chodzi o samą live date, bez dostepu do modułów.

Inpa, testo itd łączy sie bez problemu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Łączy z adapterem CARISTA ale dalej już tylko "nie można rozpoznać ECU. Rozłączam, zamykam port". Łączę się po bluetooth na ustawieniach "wykryj automatycznie". Szkoda, bo byłem zdecydowany, w zasadzie nadal jestem jak się uda połączyć na zakup wersji pełnej. No liście aplikacji na stronie CARISTA Bimmmer Tool widnieje a na liście samochodów aplikacji, jako wręcz bazowa jest marką BMW i jest silnik N47. Szkoda.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Informacyjnie.


G31 z B47 dziala - wykrywa jako F11 ale ECU wszystko (co sprawdzałem) działa poprawnie.


Fajnie jak by doszły jakieś inne rzeczy pod G-serie. Np. sterowanie klapami czy EGR.


Chyba tylko błedów nie kasuje poprawnie.

Opublikowano

Nowe funkcje w wersji 3.0.3

- Dodane zostały modele serii G. Poprawione zostało -wymuszanie regeneracji DPF, parametry akumulatora oraz odczyt błędów z modułów serii G. Niektóre funkcje serwisowe jeszcze nie działają. Będzie to poprawione w dalszej kolejności.

- Nowe ustawienie 'Zwiększ timeout przy odczycie błędów': To ustawienie potrzebne jest aby odczytać błędy z nieskorych modułów np. DSC lub AIRBAG w serii F/G ale jednocześnie powoduje wydłużenie czasu skanowania błędów. Można wyłączyć to ustawienie żeby przyspieszyć skanowanie.

- Nowe ustawienie 'Zapisz raport po odczycie błędów': Powoduje że raport błędów zapisywany jest do pliku po każdym odczycie.

- Widok 'Menedżer plików' ma możliwość kasowania i podglądu plików.


W najnowszej wersji beta 3.0.4 jest możliwość sterownia nastawnikiem EGR w sinikach N47/57 B47/57. Można tę funkcję wykorzystać do otwarcia zaworu przed jego wymaną/instalacją.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elegancko pawelgawel...


A czy planujesz w funkcjach serwisowych zrobić wymuszenie działania żaluzji chłodnicy ?

Opublikowano (edytowane)
Panowie, jest możliwość zakodowania akumulatora 95Ah? Fabrycznie był wkładany 90Ah i czy będzie miało to jakiś wpływ? Edytowane przez keinam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5Ah nie robi różnicy. Ważne żebyś wpisał, że jest nowy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

cześć,

Mam apkę u siebie.

jest świetna.

obecnie jestem na etapie logowania i tutaj mam pytanie.

czy jest możliwość zmiany interwału logowania.

dane mam jaby co sekundę odświeżane... wygląda na to jakby co sekundę kopia powstawała.

z góry dzięki za pomoc


link do loga

https://drive.google.com/file/d/1eDWLcu327u0mbaNxoRR3GqBZGxHhm86a/view?usp=sharing[/url]

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Interwał można zmieniać w okienku potwierdzenia logowania, ale zapewne chodzi Tobie o zwiększenie prędkości odświeżania.

Tu wszystko zależy od adaptera i rocznika auta. Jeśli używasz kabla, lub auto jest po około połowie 2007r, to można włączyć opcję 'Czytaj live data blokami'. Powoduje ona że odczyt wszystkich parametrów następuje jednocześnie a nie jeden po drugim. Znacznie to zwiększa częstotliwość odświeżania.

Jeśli auto jest starsze i używasz adaptera ELM, to niestety nie da się już nic przyspieszyć.

Jedynymi adapterami bezprzewodowymi, które obsługują odczyt blokowy są UnicarScan USCI-2000 oraz Thor Wifi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.