Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam


Pacjent E61 3,0d 2005r. W Live data wartości przy Akumulator pokazują między 14,4 a 14,8 czy to regulator napięcia czy w trakcie jazdy tak pokazuje ?? Temperatura chł. również faluje wprawdzie sprawdzone na dość krótkim odcinku ale jednak od 87-92 czy to termostat ?? Jeśli tak to który ??


Kolejna sprawa w opcji aktualne/oczekiwane wartości w trakcie jazdy są mocno zbliżone jedynie doładowanie różnic się o 200-300 czego to może być przyczyna tzn. gdzie szukać winowajcy ??

 

Ktoś coś podpowie ?? Ewentualnie przekieruje do odpowiedniego tematu.

 

Jeśli masz akumulator AGM to wartości ładowania akumulatora masz ok.

Temperaturę płynu chłodzącego masz w porządku.

 

Akuma standard nie AGM. Polatam dłużej z apką i poobserwuje. Dzięki wszystkim za odpowiedź.

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Opublikowano
Panowie przy ilu gramach sadzy średnio, sterownik włącza wypalanie?

Zazwyczaj w okolicach 20-30 gram.

https://ifotos.pl/z/qanhxrw

 

Ooo, czyli różnice są między autami, ciekawe.

 

Na pewno, różne silniki, inne pojemności i DPF-y też się różnią.

Opublikowano

Pytanko, cały czas przy reg. zaplanowana/aktywna/zablokowana/przerwana mam szary X - co może być tego powodem, że żadne wartości mi nie wyskakują?

Sadze, popiół, liczba udanych regeneracji, ciśnienie wszystko wskazuje, a przy tych czterech wymienionych mam szary X.

Podobnie przy Lambda, w polu lambda(1) pokazuje wartości a w lambda (2) cały czas 0 - to normalne?

Jeśli chodzi o korekcje wtryskiwaczy, to tak na pół ciepłym silniku (ok. 70 stopni) wahają się od +/-0,08 do +/-0,30 przy zimnym w okolicach +/- 0,50 - z tego co czytałem to chyba nie tak źle?


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Między innymi tak ale także zależy to od modelu silnika i ECU.
Opublikowano

Prosiłbym o kod promocyjny do aplikacji ;)

Moje auto to :

Bmw e90 318d 2007 r m47N2

NTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM327 MINI

Opublikowano
Coś mnie wczoraj podkusiło i wyzerowałem DPF przy 22200tys i 58%. Ciśnienia wsteczne były ok. Skasowałem przy prawie 30% sadzy. Po skasowaniu wartość popiołu 0 sadza została 16%. Wcześniej wypalało się średnio co 250-300 km większość miasto sadza do 0 i miałem w aplikacji ptaszki przy regeneracja zaplanowana i aktywna. Od skasowania miałem ze 3 komunikaty z aplikacji, że regeneracja zakończona choć nie było temperatury i ptaszków przy regeneracjach. Postanowiłem zapodać wymuszone wypalanie i też [BAD]. Na chwilę pojawiły się znaczki przy zaplanowanej i aktywnej po czym zgasł przy aktywnej a temperatura rosła i nastąpiło wypalanie ale nie do 0 tylko skończyło na 8%. Coś się poprzestawiało. Jednak u niektórych nic się nie dzieje a u mnie coś się pomieszało. Pytanie czy teraz samo zacznie wypalać jak wcześniej czy dałem ciała z wyzerowaniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyna szansa że to się unormuje jak przestaniesz przy tym majstrować.
3A0jS9b.png
Opublikowano

U mnie m47 wypala przewaznie w okolicy 23g

Ciekawi mnie jak wplywa reset dpfa na zegarach na wyswietlanie wartosci popiolu? Zeruje sie popiol czy nadal bedzie mial wartosc przed resetem??

Opublikowano

moje pytanko pozostało bez odpowiedzi, także ponawiam :)

 

Pytanko, cały czas przy reg. zaplanowana/aktywna/zablokowana/przerwana mam szary X - co może być tego powodem, że żadne wartości mi nie wyskakują?

Sadze, popiół, liczba udanych regeneracji, ciśnienie wszystko wskazuje, a przy tych czterech wymienionych mam szary X.

Podobnie przy Lambda, w polu lambda(1) pokazuje wartości a w lambda (2) cały czas 0 - to normalne?

Jeśli chodzi o korekcje wtryskiwaczy, to tak na pół ciepłym silniku (ok. 70 stopni) wahają się od +/-0,08 do +/-0,30 przy zimnym w okolicach +/- 0,50 - z tego co czytałem to chyba nie tak źle?


Pozdrawiam

Opublikowano
tak, brak błędów, pojemnosc paliwa itp wszystko jest. Ostatnie wypalanie 150km temu. Łącznie licznik wypaleń wskazuje 545. Wypala się i z tym nie ma problemu, tylko dlaczego w tym polu pojawia się szary X
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak, brak błędów, pojemnosc paliwa itp wszystko jest. Ostatnie wypalanie 150km temu. Łącznie licznik wypaleń wskazuje 545. Wypala się i z tym nie ma problemu, tylko dlaczego w tym polu pojawia się szary X

 

Wyślij to zapytanie do pawelgawel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.