Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paweł chyba coś nie umiem. Wymieniłem dziś sobie olej i chciałem zmienić interwał serwisu olejowegi na 15 tysi. Wpisuje wiec w procentach 56 lub 55.6 klikam WYKONAJ i mam błąd jak na screenie. Auto to N47 z 2009 z oryginalnym CIC. Adapter to oryginalny CARLY gen 2 i inne opcje działają bez problemu. Teraz mam do następnego serwisu 18000, bo kasuje jak zaczyna marudzić a nie jak wymieniam. Nie testowałem na kablu K+DCAN, bo pożyczyłem kumplowi. Pomożesz?

Screenshot-20190914-122804386.jpg

Opublikowano

Sprawdziłem przed chwilą na N47 (D71N47A0) i przyjął mi 56. Spróbuj może czy np. 50% lub 60% przejdzie.

Rodzaj adaptera nie ma znaczenia po 2007r. Kasowanie inspekcji odbywa się tak samo jak w ISTA, z tą różnicą że w ISTA jest interwał na szytno na 100%.

Jak sterownik przyjmie nową wartość, tzn. pojawi się OK w apce to trzeba jeszcze wyjąć kluczyk na około minutę, i dopiero wówczas zaktualizuje się licznik/iDrive.

Opublikowano

Witam panowie,

W moim BMW aplikacja pokazuje różne wartości sadzy na włączonym silniku i zgaszonym, czy to normalne? Wypalanie włącza się przy 23g i spada do około 3 g, potem dość szybko rośnie, jednak kiedy zgadze silnik to pokazuje sadzy mniej, wypalania odbywają się co około 350 km. Dodam, ze miałem czyszczony filtr i wymieniony czujnik ciśnienia spalin

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdziłem przed chwilą na N47 (D71N47A0) i przyjął mi 56. Spróbuj może czy np. 50% lub 60% przejdzie.

Rodzaj adaptera nie ma znaczenia po 2007r. Kasowanie inspekcji odbywa się tak samo jak w ISTA, z tą różnicą że w ISTA jest interwał na szytno na 100%.

Jak sterownik przyjmie nową wartość, tzn. pojawi się OK w apce to trzeba jeszcze wyjąć kluczyk na około minutę, i dopiero wówczas zaktualizuje się licznik/iDrive.

 

Za chiny nie chce zrobić resetu. Próbowałem też nie zmieniać wartości i zmienić na 100 i też wywala ten sam błąd. Próbowałem kasować na zapłonie i na odpalonym silniku. Ostatnio kasowałem inspekcje olejową CARLY i poszło OK na 27 tysi. Jutro odzyskam jeszcze kabel i nim spróbuje skasować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie jakie kabel polecacie do aplikacji?

może być chińczyk albo viaken


pawelgawel zniknął przycisk wstecz?

Opublikowano
Witam panowie,

W moim BMW aplikacja pokazuje różne wartości sadzy na włączonym silniku i zgaszonym, czy to normalne? Wypalanie włącza się przy 23g i spada do około 3 g, potem dość szybko rośnie, jednak kiedy zgadze silnik to pokazuje sadzy mniej, wypalania odbywają się co około 350 km. Dodam, ze miałem czyszczony filtr i wymieniony czujnik ciśnienia spalin

 

Mam podobnie. Wczoraj miałem juz 43 g sadzy wiec przejechałem sie s8 i spadło do kilku g. Wracając do domu przez miasto jakieś 15 km wzrosło od 1 g do 24 g. Dzisiaj rano po odpaleniu 1.2 g na start i po 6 km w mieście 1.4 g.


Miałem czyszczony filtr chemicznie na początku lipca po tym jak na i-drive pojawił się komunikat o zapchanym filtrze.

Od czasu do czasu pokazuje się błąd 480A, który kasuje apką.

Opublikowano
Witam panowie,

W moim BMW aplikacja pokazuje różne wartości sadzy na włączonym silniku i zgaszonym, czy to normalne? Wypalanie włącza się przy 23g i spada do około 3 g, potem dość szybko rośnie, jednak kiedy zgadze silnik to pokazuje sadzy mniej, wypalania odbywają się co około 350 km. Dodam, ze miałem czyszczony filtr i wymieniony czujnik ciśnienia spalin

 

Mam podobnie. Wczoraj miałem juz 43 g sadzy wiec przejechałem sie s8 i spadło do kilku g. Wracając do domu przez miasto jakieś 15 km wzrosło od 1 g do 24 g. Dzisiaj rano po odpaleniu 1.2 g na start i po 6 km w mieście 1.4 g.


Miałem czyszczony filtr chemicznie na początku lipca po tym jak na i-drive pojawił się komunikat o zapchanym filtrze.

Od czasu do czasu pokazuje się błąd 480A, który kasuje apką.

Nie sugerujcie się ilością gram ważne jakie macie ciśnienia poza tym aplikacja od jakiegoś czasu pokazuje stan procentowy więc jeżeli nie uruchamia procesu wypalania i nie przybywa oleju to jeździć

Opublikowano
Zrób test czujnika ciśnień. Na włączonym teście ciśnienia wstecznego przegazuj auto i je zgaś. Interesuje Cię czy wartość po zgaszeniu będzie większa od 7hpa.

 

Test cisnien:

830 rpm-13hpa

2000rpm -39hpa

2700rpm - 96hpa

3873rpm - 186hpa


Po zgaszeniu silnika skacze miedzy 0 a 3hpa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po czym wnosisz że filtr jest zapchany/zniszczony? Ciśnienia są w normie. Poza tym nie wiadomo ile kilometrów od wypalania był zrobiony ten test a to ma wielkie znaczenie. Zaraz po wypalaniu test wyjdzie o wiele lepiej niż po 100 czy 200km od ostatniego wypalania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wróć, bo jeszcze jedna rzecz, tak oczywista że aż dziwne że się nie pojawiła do tej pory. kzielinskik, czy Ty w ogóle chociaż raz zarejestrowałeś nowy DPF w sterowniku silnika?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Wróć, bo jeszcze jedna rzecz, tak oczywista że aż dziwne że się nie pojawiła do tej pory. kzielinskik, czy Ty w ogóle chociaż raz zarejestrowałeś nowy DPF w sterowniku silnika?

Tak jest :) byl zarejestrowany

Po czym wnosisz że filtr jest zapchany/zniszczony? Ciśnienia są w normie. Poza tym nie wiadomo ile kilometrów od wypalania był zrobiony ten test a to ma wielkie znaczenie. Zaraz po wypalaniu test wyjdzie o wiele lepiej niż po 100 czy 200km od ostatniego wypalania.

test po jakis 50 km od wypalenia


teraz zastanawiam sie nad ponownym czyszczeniem chemicznym filtra - wszsytko juz dziala tak jak powinno - bledow nie sypie ale jednak sadza rosnie do granic 40 gr po wypaleniu praktycznie momnetalnie...

wczoraj tez zaobserowalem ze regenracja wlacza sie i wylacza w trasie ( nie autostrada ale w miare jednostajna jazda powyzej 60 km/h) bledow tez brak ...


btw. czy ktos czyscil domowymi sposobami typu plynem do czyszczenia kominkow lub takimi wynalzkami

- krzysiu holowczyc poleca :lol: :lol: :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jest :) byl zarejestrowany

Jeżeli wymieniałeś czujniki, spróbuj jeszcze raz, to może wpłynąć na kalibrację czujników. Najlepiej znajdź kogoś z ISTA i zrób diagnostykę filtra.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Okej tak zrobie. Nie chodzi mi o kase. Zastanawiam sie na jakie parametry mam zwrocic uwage. Mam taki objaw ze po regeneracji turbo i wymianie na zregenerowany kolektor ssacy autko potrafi zwlaszcza na zimnym mi soe przydlawic. Ruszam ...jade.. wrzuxam 3 a tu nie chce sie wkrecic i dlawi sie. Wyczulem tez cos takiego jadac szybciej jakby zaplon mi wypadala a to diesel... nienwiem czy jakies podcisnienie i nieszczelnosc czy co to moze byc. Jak tą apką zczytać loga zeby ktoś cos mogl podpowiedzoec co w danym momwncoe sie wydarzylo
Opublikowano

Witam, w moim 530d 2008 rok poziom popiołu mam na poziomie 50g , przebieg 210 tys , filtr DPF oryginał.

Dzisiaj zrobiłem test ciśnienia wstecznego

I tak:

Na postoju , bieg jałowy : 4hp

Przy 2000 obrotach: 9 hp

Przy 3000 obrotach :. 40hp

Przy 4000 tys obrotach : 58hp


Czy te wartości są ok???

Wydają mi się dziwne bo na jałowym do 35 maksymalne

A u mnie 4hp

Czy ten DPF już przypchany?

Dziękuję za informacje

Opublikowano
Zapchany/zniszczony DPF, czujnik jest ok.

miales racje - Pojechalem do polecanego serwisu w tarnowie - sprawdzili - wszystko z silnikiem okej, natomiast walniety czujnik roznicy cisnien - pokazuje -1 i 2 i tak skacze na wylaczonym silniku (twierdza ze powinien pokazywac 0) , DPF uszkodzony na wylocie przez co sie zatyka sadza.

Koszt wymiany dpf na nowy 8 tysiecy a samego wkladu 4 tysiace :lol:

I teraz pytanie: Czy warto kupic np na popularnym serwisie ( https://allegro.pl/oferta/filtr-czastek-stalych-dpf-bmw-3-e90-e91-318d-320d-7245793802) za te ok 850 zl filtr - czy ktos sie moze na ten temat wypowiedziec?

Czy szukac uzywki z nie rozwalonym fizycznie filtrem?

Opublikowano

Panowie moi drodzy,


dodaje video z btoola czy tutaj ewidentnie spalona 3 świeca? Korekta wtryskiwacza na zimnym +2, na 90C sa wszystkie równe czyli bliskie 0. Auto ma błąd świeca żarowa cylindra 3 - sterownik.


Dzisiaj po odpaleniu rano gdy było 4C, przez 2-3 sek go telepało.


Wymieniać świece? pozdro


VIDEO YT - https://www.youtube.com/watch?v=9GczWWECcqk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.