Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jaki masz konkretnie kabel?

Zwykły kabel mam tylko z KCAN - dał nawet radę zaktualizować cały samochód (jak masz N47 to potrzebujesz K+D) https://www.viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html

Masz konkretnie ten kabel, tak? Bo mam inny i on nie daje rady, ale wyglądają podobnie. Aktualizowales przez KCan emulując icom?

Mam konkretnie ten kabel i aktualizowałem przez Winkfp.

Teraz do aktualizacji używam ICOM więc korzystam z ista-p beż żadnych emulatorów

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzał ktoś z was ciśnienie DPF przy pełnym bucie u mnie dochodzi do 400mbar? chciałbym ocenić czy to mało czy dużo?
Opublikowano
Sprawdzał ktoś z was ciśnienie DPF przy pełnym bucie u mnie dochodzi do 400mbar? chciałbym ocenić czy to mało czy dużo?

Przy pełnym bucie nie ma sensu mierzyć tego raczej

Opublikowano

Jakie wymagania ma aplikacja?

Problem jest taki, że nie ma wersji iOS, wiec załatwiłem sobie specjalnie do tej aplikacji jakiegoś starego Samsunga z androidem jednak w sklepie Google Play pojawia mi się komunikat: ,,Twoje urzadzenie nie jest zgodne z tą wersją". Da się to jakoś obejść, czy muszę szukać innego telefonu?

Opublikowano
Prawdopodobnie masz za starą wersję Androida na telefonie.

 

Ok. A wiadomo jaka jest najniższa wersja androida na na której będe mógł odpalić aplikację?

Opublikowano
Minimum to: Ice Cream Sandwich 4.0.3 - 4.0.4

Może jest dostępna aktualizacja dla tego telefonu.

 


Czyli za stara wersja androida - jest 2.3. Aktualizacji nie da sie pobrać czytałem, że pozostaje jedynie flashowanie ale jest z tym trochę zabawy :duh: . Trudno będę musiał załatwić jakiś inny telefon :mad2:

Opublikowano
Panowie przedziwna sytuacja jeżdżę praktycznie cały czas z włączonym monitorowaniem dpf. Do 15 gram sadza przybywała b.szybko(ok.200km) teraz mam 21,3grama i 330km. A co jest najdziwniejsze? Dziś specjalnie po mieście zrobiłem ze 20 km i przybyło 0,2 grama tylko. I co z tym fantem robić? W trasie przybywa szybciej niż w miejsce? Przy nasyceniu 21,3 grama ciśnienie wsteczne na jałowym 14/16. Ewidentnie jak przekroczył polowe zapewnienia duuuzo wolniej sadza przybywa.
Opublikowano
A ja się zastanawiam czy to szybkie przybywanie sadzy nie jest jakoś związane z temperaturą? Może stare czujniki pod wpływem wysokiej temperatury przy wypalaniu zmieniają swoją charakterystyke z czasem i pokazują mniejsze ciśnienie i po procedurze wypalania, temperatura spada i ciśnienie wzrasta?
Opublikowano
Sprawdzał ktoś z was ciśnienie DPF przy pełnym bucie u mnie dochodzi do 400mbar? chciałbym ocenić czy to mało czy dużo?

Sprawdziłem dziś. Na gazie w podłodze, 2-gi bieg, 4000obr u mnie cisnienie 520mbar. Ale chyba to nic złego?

Opublikowano
Mam adapter icar na BlueToOth i samsunga jakiegoś , w e87 n47 działa wszystko elgancko , nie mogę się połączyć z e61 535d 2005r ktoś pomoże ?
Opublikowano

Witam, panowie,


posiadam E61 2008r n47 2.0 177km i przez miesiąc jeżdziłem po samym mieście. Przebieg 230000 tys km. Wyskoczyła pierwszy raz kontrolka od paru lat particle filter.


Kontrolka zapala się po rozgrzaniu silnika do 90 stopni za każdym razem jadąc po mieście. Jeżdziłęm ostatnio na trasie około 1000km ale dalej się zapala kontrolka.


Kupiłem kabel, od właściciela programu dostałem kod za co bardzo dziękuje jeszcze raz i pokazało błędy związane z dpf.


popiół 64g

sadza 21,9g

reg zaplanowana V


Dystans do regeneracji 430km.


Wymusić regenerację? Rozumiem że popiołu jest sporo i może wymagać to przeczyszczenia filtra w serwisie ?


Dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Opublikowano
Panowie przedziwna sytuacja jeżdżę praktycznie cały czas z włączonym monitorowaniem dpf. Do 15 gram sadza przybywała b.szybko(ok.200km) teraz mam 21,3grama i 330km. A co jest najdziwniejsze? Dziś specjalnie po mieście zrobiłem ze 20 km i przybyło 0,2 grama tylko. I co z tym fantem robić? W trasie przybywa szybciej niż w miejsce? Przy nasyceniu 21,3 grama ciśnienie wsteczne na jałowym 14/16. Ewidentnie jak przekroczył polowe zapewnienia duuuzo wolniej sadza przybywa.

 

EDIT:Zrobiłem od ostatniego postu 80 km sadzy przybyło niecały gram do poziomu 21,7gr a przejchane 410km od ostatniego wypalenia.

Pytanie kluczowe czemu do pierwszych 150km bardzo szybko przybywa sadzy (około 10 gram) a od zapełnienia ok.12 gram bardzo wolno nawet przy jeździe typowo miejskiej i bardziej dynamicznej).

Zrobić może reset czujnika ciśniena przez b tool?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pawelgawel dlaczego w silniku B47 w f10 temperatura oleju w apce bardzo odbiega od tego co widać w ukrytym menu i na zegarach ? Np. dzisiaj porównywałem i przy temp. na zewnątrz 25 stopni temperatura oleju w ukrytym menu osiągnęła 100 stopni po ok. 10 km. a btool pokazywał w tedy ok. 45 stopni i bardzo wolno wzrastała temperatura w aplikacji, gdy już dojechałem do pracy (17 km) to apka pokazywała dopiero ok. 70 stopni.
Opublikowano
pawelgawel dlaczego w silniku B47 w f10 temperatura oleju w apce bardzo odbiega od tego co widać w ukrytym menu i na zegarach ? Np. dzisiaj porównywałem i przy temp. na zewnątrz 25 stopni temperatura oleju w ukrytym menu osiągnęła 100 stopni po ok. 10 km. a btool pokazywał w tedy ok. 45 stopni i bardzo wolno wzrastała temperatura w aplikacji, gdy już dojechałem do pracy (17 km) to apka pokazywała dopiero ok. 70 stopni.

Zakładam, że w ukrytym menu to temperatura chłodziwa, a w btool masz temp oleju. Daj sobie w btool temp oleji i plynu chlodniczego

Opublikowano

Dokładnie taka sama sytuacja jest w serii F. I nie jest to temperatura cieczy chłodzącej tylko oleju.

W bTool wskazanie rośnie dużo wolniej niż w ukrytym menu. Na dłuższych trasach jest troche śmiesznie, bo w ukrytym menu trzyma równo 100 a w bTool potrafi wzrosnąć u mnie do 105.

Mam wrażenie że bTool pokazuje wskazanie z czujnika w misie olejowej, a ukryte menu gdzieś bliżej silnika.

Niestety Pawłowi nie udało się namierzyć parametru, który jest pokazywany w ukrytym (jako próba został dodany nowy parametr Temp. oleju (test), ale to była ślepa uliczka)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakładam, że w ukrytym menu to temperatura chłodziwa, a w btool masz temp oleju. Daj sobie w btool temp oleji i plynu chlodniczego

 

Temp. Chłodziwa też tam jest i pokazuje poprawnie ale oleju już nie.

Opublikowano
Czy za pomocą aplikacji można odpowietrzyć układ paliwowy po wymianie filtra?
Kupię komplet felg styling 270
Opublikowano
Jeszcze nie, ale mam to w planach.

Trzymam kciuki bo niebawem czeka mnie wymiana :)

Kupię komplet felg styling 270

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.