Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da się. Były próby zrobienia takiej funkcji ale bezskuteczne.

A jeszcze pytanie . Przesiadłem się na f30 i aplikacja strasznie muli w tym aucie w e90 chodziła dobrze a tutaj straszne lagi są. Jedynie live data chodzi płynnie. I nie wiem czy to przez adapter bluetooth czy coś z aplikacja? Adapter mam vgate 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam moje pytanie. Co oznacza regeneracja zablokowana? (Zablokowana przez co? Jak odblokować? Kiedy to się pojawią? Jaki musi zajść scenariusz itp?)
Piszesz wcześniej że zjechałeś z autostrady i włączyło się wypalanie mogłeś wjechać w miasto w jakiś większy ruch i warunków nie było na wypalanie...

Z mojej obserwacji 5 miesięcznej zauważyłem, że lepiej nie wymuszać samemu wypalania pojawia się więcej popiołu. Lepiej niech samoczynnie szuka dobrej okazji na wypalanie mamy to pod kontrolą i popiołu przybywa bardzo mało. u mnie wypalanie sadzy odbywa się przy 25.6g 44% lub jak nie wypale i przerwę to przy 32g-35.5g 56%

Stosuje od 2 miesięcy preparat Dodatek do Ochrony Filtra DPF Liqui Moly 250ml co 2.000km i co zauważyłem po 6 Butelkach 250ml że "dystans od regeneracji'' się zwiększa w km przed preparatem wypalał się co 200km-250km, a po liqui moly co 550km czyli wydłuża dystans od regeneracji, ale popiół przybywa minimalanie tak jak wcześniej. Największą różnice widac po pomiarze ciśnienia wstecznego spadło o 50% :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja zawsze miałem taki fart ze wypalanie zaczynało się jak zbliżałem się do domu albo do pracy.

Co z tego, że po wymuszeniu wypalania pojawia się więcej popiołu. Przecież nagle nikt to tam szufelką nie dosypie... To tylko wartość wyliczona.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcje Serwisowe > EGS > Live data: dodane zostały prędkość silnika, turbiny i na wyjściu skrzyni.

Funkcje Serwisowe > EHC> Live data: pokazuje poziom zawieszenia w mm, oraz czy kompresor lub zawór upustowy są załączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BimmerLink jest na iOS. Nie ma tylko funkcji serwisowych ani dostępu do skrzyni biegów.


Od czego mogą być te błędy C? Ogólnie z autem nic się nie dzieje, da się je usunąć i pojawiają się po kilku tygodniach ponownie. W internecie ciężko coś znaleźć.


Bez-tytu-u.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale rób tylko gdy auto nie odpala i obecny jest błąd 'EWS Manipulation'.

Funkcja jest domyślnie ukryta. Trzeba wejść w Menu > Wersja aplikacji, kliknąć numer wersji 10x, pojawi się potwierdzenie.

Funkcja 'Synchronizacja 'CAS-DME/DEE' pojawi się w model CAS i silnika. Będzie tam też opis. Trzeba wykonać funkcję w CAS i module silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy autor posta mógł by pokrótce wyjaśnić czym sie różnią tryby DCAN MODE1 MODE2 MODE3 w zakładce polaczenia, testuję właśnie nowy adapter MHD Universal gdzie producent deklaruje ze adapter jest bardzo szybki

jak by ktoś miał jakieś pytania to śmiało

pozdrawiam Darek

Jack_Strong-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.