Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Czy w N57 poprzez apkę można odpowietrzyć uklad paliwowy po wymianie filtra paliwa? Jesli tak to jak prawidlowo ją przeprowadzić?
Opublikowano

Witam


Czy jest w stanie ktoś spojrzeć i skomentować loga?

Jest to dawka wtrysku oraz ciśnienie na pompie CR czy podany wykres coś może powiedzieć jak dla mnie laika nie widzę tu nic niepokojącego.


Mam pewną dolegliwości w swoim aucie podlewa mi paliwo na wtrysku 3, i nie wiem jaka jest przyczyna auto niby zachowuje się normalnie ale korekta na tym właśnie wtryskiwaczu jest około +2mg/stk.


https://ibb.co/hyF7jPR

Opublikowano

pawelgawel

Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi z ciśnieniem skorygowanym, że jednym razem miałem bliskie 0, a teraz ciągle powyżej 22000 ???


Drugie pytanie czy ciśnienie przed DPF jest w normie???




d362868db1a4.jpg

0b7c52e31b88.jpg

Opublikowano

Raczej trochę za wysokie wskazania przy zgaszonym silniku. A ciśnienie skorygowane nadal nie rozgryzłem skąd takie wartości. Raz mam normalne a na drugi dzień pokazuje jak u ciebie 22000hPa. Przestałem zwracać na to uwagę bo głównie korzystam z BimmerLink i mam zaznaczone tylko najważniejsze rzeczy - dystans, ciśnienie, temperatura. Tam tego problemu nie ma i skorygowane zawsze pokazuje identyczne jak INPA/ISTA.


Po wymianie czujnika problem częstego wypalania zniknął. Kiedyś zrobiłem trasę 200km w jedną stronę i przybyło 10g sadzy, wcześniej po 150km zaczynał już wypalanie.

Opublikowano
Czy kiedyś ta fantastyczna aplikacja, dzięki które zaoszczędziłem już tysiące złotych będzie na IOS ?
Opublikowano

N47 177km E91 320d. Czy DPF ciągle obecny? Jeśli nie, to czy wykodowany czy nie? Temperatura i ciśnienie nie zmieniają się. Brak błędów DPF w diagnostyce.


310346991-526346222635405-1837239738863179325-n.jpg


310122731-625409115710373-941961797943384516-n.jpg

Opublikowano
Cześć. Mam problem z BMW E91 2.0d m47. Od jakiegoś czasu DPF wypala się średnio co 100km. Przy kupnie auta jakieś 25tys km temu DPF był prany. W aucie nie ma żadnych błędów czy innych problemów. Turbina regenerowana 15 tys km temu. Problem polega na tym że sadza w mieście rośnie bardzo szybko. Czasami jest to 1g na 10km a czasami w 10km potrafi urosnąć o 15g. Bardzo dziwne jest też to że w tym samym czasie w którym wypalanie się aktywuje momentalnie spada dość spora część poziomu zapchania, np jest 50% i 35g sadzy. Odpala się wypalanie i od razu spada do 30% i 20g Ciśnienie wsteczne wydaje się być ok. Czasami jednak gdy auto jest rozgrzane na postoju potrafi pokazywać 25-26hPa, na wyłączonym silniku przez jakiś czas po zgaszeniu czasami pokazuje 16hPa.Podmienilem czujnik ciśnienia na sprawny używany od kolegi i bez większych zmian Monitorowane aplikacja b-tool. Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie? Poziom popiołu jest niski ponieważ zrobiłem adaptacje filtra z myślą że coś to poprawi. Dystans od regeneracji kasuje się tylko wtedy gdy filtr wypali się do 0
  • Członkowie klubu
Opublikowano

@pawelgawel - czy rejestracja btoolem wymiany akumulatora przeprowadza również kasowanie błędów?

Pytam, bo błędy mi zniknęły, a nie kasowałem. Nie płaczę, że zniknęły :mrgreen: tylko chcę wiedzieć, bo mechanik prosił, żeby nie kasować, gdybym po wymianie aku miał nadal problem :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Cześć. Mam problem z BMW E91 2.0d m47. Od jakiegoś czasu DPF wypala się średnio co 100km. Przy kupnie auta jakieś 25tys km temu DPF był prany. W aucie nie ma żadnych błędów czy innych problemów. Turbina regenerowana 15 tys km temu. Problem polega na tym że sadza w mieście rośnie bardzo szybko. Czasami jest to 1g na 10km a czasami w 10km potrafi urosnąć o 15g. Bardzo dziwne jest też to że w tym samym czasie w którym wypalanie się aktywuje momentalnie spada dość spora część poziomu zapchania, np jest 50% i 35g sadzy. Odpala się wypalanie i od razu spada do 30% i 20g Ciśnienie wsteczne wydaje się być ok. Czasami jednak gdy auto jest rozgrzane na postoju potrafi pokazywać 25-26hPa, na wyłączonym silniku przez jakiś czas po zgaszeniu czasami pokazuje 16hPa.Podmienilem czujnik ciśnienia na sprawny używany od kolegi i bez większych zmian Monitorowane aplikacja b-tool. Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie? Poziom popiołu jest niski ponieważ zrobiłem adaptacje filtra z myślą że coś to poprawi. Dystans od regeneracji kasuje się tylko wtedy gdy filtr wypali się do 0

 

Miałem podobnie dawno temu. Prałem, potem kupiłem nowy DPF, wymieniłem czujniki, turbo, sonde lamda - i była takie skoki jak u Ciebie. Po wymianie wtrysków wszystko wróciło do normy, ale wtedy myślałem, że oszaleje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy można dodać do programu odczyty parametrów pracy sprężarki klimy? W ISTA jest możliwość podglądu ciśnienia czynnika, temperatury parownika, obciążenia sprężarki, coś chyba jeszcze, można by przynajmniej porównawczo określić czy czynnika ubywa czy nie i jak chłodzi klima.
Opublikowano
Cześć. Mam problem z BMW E91 2.0d m47. Od jakiegoś czasu DPF wypala się średnio co 100km. Przy kupnie auta jakieś 25tys km temu DPF był prany. W aucie nie ma żadnych błędów czy innych problemów. Turbina regenerowana 15 tys km temu. Problem polega na tym że sadza w mieście rośnie bardzo szybko. Czasami jest to 1g na 10km a czasami w 10km potrafi urosnąć o 15g. Bardzo dziwne jest też to że w tym samym czasie w którym wypalanie się aktywuje momentalnie spada dość spora część poziomu zapchania, np jest 50% i 35g sadzy. Odpala się wypalanie i od razu spada do 30% i 20g Ciśnienie wsteczne wydaje się być ok. Czasami jednak gdy auto jest rozgrzane na postoju potrafi pokazywać 25-26hPa, na wyłączonym silniku przez jakiś czas po zgaszeniu czasami pokazuje 16hPa.Podmienilem czujnik ciśnienia na sprawny używany od kolegi i bez większych zmian Monitorowane aplikacja b-tool. Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie? Poziom popiołu jest niski ponieważ zrobiłem adaptacje filtra z myślą że coś to poprawi. Dystans od regeneracji kasuje się tylko wtedy gdy filtr wypali się do 0

 

Miałem podobnie dawno temu. Prałem, potem kupiłem nowy DPF, wymieniłem czujniki, turbo, sonde lamda - i była takie skoki jak u Ciebie. Po wymianie wtrysków wszystko wróciło do normy, ale wtedy myślałem, że oszaleje.

 


Rozumiem że przy aktywacji wypalania też miałeś takie skoki? Zmieniłem czujnik wczoraj ale bez zmian. Turbo robiłem 1.5 roku temu. Jadę spokojnie równo. Rośnie 0.1 na 1km. Przyspieszam, jadę dynamicznie to rośnie w oczach, bardzo szybko. Już nawet chodzi mi po głowie usunięcie filtra. Dodalbym screena z kolekcjami ale nie wiem jak tutaj go wrzucić

Opublikowano
Miałem dokładnie tak samo. Pedał w podłogę i rosło. A EGR sprawdzałes? On potrafi też wykończyć DPF bardzo szybko. Ja też chciałem go usunąć, ale trochę strach bo jeżdzę do Niemiec. Auta już nie mam.
Opublikowano
Posiadam kabel OBD II i wyskakuje komunikat nie można połączyć z ECU(brak odpowiedzi z ECU). Kabel mam z 2012 roku jeszcze z czasów E46.możliwe ze nie ma opcji sie na nim połączyć?
Opublikowano
Panowie a czy bimmer tool zadziała przez interfejs ds150e?

Raczej nie. Obsługiwane są standardowe adaptery: ELM, ENET, K+DCan.

 

Posiadam kabel OBD II i wyskakuje komunikat nie można połączyć z ECU(brak odpowiedzi z ECU). Kabel mam z 2012 roku jeszcze z czasów E46.możliwe ze nie ma opcji sie na nim połączyć?

Może być to kabel K-Line. Do e90 2009 potrzebny jest D-Can. Obecne kable to K+DCan czyli dwa w jednym . Zobacz co jest na nim napisane. Ewentualnie pisz na priv.

Opublikowano

Witam


Mam pytanie odnośnie przepustnicy w BMW f30 w aplikacji pokazuję mi wysterowanie przepustnicy 5% i również w zadanych nic się nie zmienia podczas jazdy, wydaje mi się że tak być nie powinno co myślicie ?

Dodam że na zimnym silniku przez chwilę są drgania i również na jednym wtryskiwaczu duże korekty czy może mieć to związek?

Opublikowano
Miałem dokładnie tak samo. Pedał w podłogę i rosło. A EGR sprawdzałes? On potrafi też wykończyć DPF bardzo szybko. Ja też chciałem go usunąć, ale trochę strach bo jeżdzę do Niemiec. Auta już nie mam.

 

Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie EGR?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
@pawelgawel - czy rejestracja btoolem wymiany akumulatora przeprowadza również kasowanie błędów?

Pytam, bo błędy mi zniknęły, a nie kasowałem. Nie płaczę, że zniknęły :mrgreen: tylko chcę wiedzieć, bo mechanik prosił, żeby nie kasować, gdybym po wymianie aku miał nadal problem :wink:

?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzięki ;)


A co jest powodem, że przy sprawdzaniu błędów czasami jakiś moduł nie jest dostępny - komunikat "Brak odpowiedzi z ECU"?

Innego dnia czytają się potem normalnie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzieś tam w ustawieniach jest maksymalny czas odczytu błędów z modułów, może pomoże jak go wydłużysz.

spacer.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
szukałem tego, ale gdzieś mi to wywiało chyba z menu :D

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.