Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

G01 20d prąd alternatora pokazywał ale przestał. Generalnie parametry akumulatora wyświetlane są w sposób przerywany typu 2 sek wyświetlane / 4 sek przerwy.


U mnie pokazuje:

- pojemność

- stopień naładowania - miesiąc temu było 100% i spada obecnie 50%. Start stop działa więc nie wiem czy to są prawidłowe wartości.

- stan zdrowia 100%

- pojemność pozostała 0

- napięcie - zależnie od stanu pracy

- prąd akumulatora - 0

- prąd alternatora - 0 a wcześniej wskazywał w przedziale 160-2x A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, mam silnik [n57] i ostatnio miałem przykrą sytuację gdyż pompa się rozsypała i opiłki poszły w cały układ.


Oczywiście pompę dałem do regeneracji i do sprawdzenia poszły też wtryskiwacze, oczywiście stwierdzili, że wszystkie są do regeneracji.


Więc po oczyszczeniu całego układu paliwowego wraz z bakiem paliwa,listwą wtryskową, wymianą filtra paliwa i po regeneracji i złożeniu wszystkiego przez mechanika auto odpala i jeździ.


Ale jak podłączam się przez btool to pokazuje takie odchylenia na wtryskach.


Przy odpaleniu na zimnym silniku:

pm4esLMSj


pnqMnfMOj


pnLQIPEaj


pnNf1UO0j


A tu na ciepłym silniku:


pnj9Ql5Jj


I po dłuższej jeździe jak sprawdzam błędy to wyskakuje taki błąd na 6 cylindrze: 2A6B00

pmvhKTEWj


I nie wiem czy dobrze zrobili te wtryski, czy należy je zaadoptować czy po jakimś czasie wszystko się unormuje.


Zrobiłem po naprawie dopiero jakieś 100km.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przede wszystkim korekty sprawdza się gdy silnik i olej osiągnie właściwą temperaturę roboczą a nie na zimnym. Norma niby do 2. 100km to trochą za mało by serownik dokonał właściwych korekt. Sprawdź po 1000 km. Zwróciłbym się też z tymi pytaniami do zakładu który regenerował.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, mam silnik [n57] i ostatnio miałem przykrą sytuację gdyż pompa się rozsypała i opiłki poszły w cały układ.


Oczywiście pompę dałem do regeneracji i do sprawdzenia poszły też wtryskiwacze, oczywiście stwierdzili, że wszystkie są do regeneracji.


Więc po oczyszczeniu całego układu paliwowego wraz z bakiem paliwa,listwą wtryskową, wymianą filtra paliwa i po regeneracji i złożeniu wszystkiego przez mechanika auto odpala i jeździ.


Ale jak podłączam się przez btool to pokazuje takie odchylenia na wtryskach.


I nie wiem czy dobrze zrobili te wtryski, czy należy je zaadoptować czy po jakimś czasie wszystko się unormuje.


Zrobiłem po naprawie dopiero jakieś 100km.


Pozdrawiam

 

Z tego co się orientuje to nie naprawia się wtrysków w N57 tylko wymienia na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Udało mi się przy pomocy programu uchwycić usterkę, jaka 6 raz pojawia się w moim aucie.


ASO na gwarancji wymienia czujnik, oprogramowanie, kalibruje i wystarcza to na 400 do kilku tysięcy km.

Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Próbuje już wojować z BMW ale z racji, że jestem tylko użytkownikiem, to prawa mam kiepskie.


Silnik to B47D


X3/G01/2020/Auto / D83BX7C0

------------------------------------------------------------

MOTOR (!) [silnik]

354C00 NOx sensor after DeNOx-Kat, signal NOx: NOx signal invalid for too long

34FA00 NOx sensor according to DeNOx-Kat, heating control: temperature too low

338800 NOx sensor according to DeNOx-Kat, plausibility: measured oxygen concentration compared to calculated too high (at partial load)

361300 NOx sensor according to DeNOx-Kat, signal: interruption

361600 NOx sensor according to DeNOx-Kat, signal: short circuit

------------------------------------------------------------

----- bimmer-tool 3.2.3-expert -----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ok znalazłem, w info jest napisane serwis 100 -> 27000km czyli zmieniłem na 37 (%) powinno być 10.000km, ale na temat miesięcy nie ma wyjaśnienia. Mam ustawione 2.0, a można ustawić od 1 do 12 to tego nie rozumiem, bo powinno być 24m - dwa lata w poniedziałek zmieniałem i mechanik resetował... I czy to jest stała wartość, tj. pokażdym resecie będzie 10.000km? Mi to wygląda na zabieg jednorazowy a 2.0 i 2023 sugerowałoby ("Serwis - pozostała wartość"), że następna wymiana będzie w lutym 2023?AM-JKLXAR24dXBdgJZI9BMIgAqzDBOQD6qwkNTK1NN6DcPgo9UMBb-NOfY2elSYmCB1o8pbZqZIDHnlfoQ-XJYtJUQaL9ueUyXIyBKmCsDC1tc050ybsmw0no2EqsUMGbUVby3xZPOAKz3S33lPJk3ZsI0Ab=w625-h1284-no
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana interwału ma zastosowanie tylko do następnego serwisu.

2/2023 to data następnego serwisu czyli Luty 2023. Aplikacja nie pokazuje tu wartości z auta, tylko wpisuje w pole roku +1 rok. Możesz dowolnie to zmieniać. Ustawiony interwał i datę serwisu podejrzysz w iDrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy będzie możliwość testu lamp w funkcjach serwisowych? :D

A jak ma to działać? Włączać/wyłączać poszczególne lampy?

 

pawelgawel,


BMW x3 E83 2009r czy będzie możliwość połączyć się z AIRBAG?


Bo mam błąd poduszki i za nic nie mogę się połączyć.


Jest jakiś sposób?


Pozdrawiam Piotrek

 

W e83/e46 tylko za pomocą kabla. Co więcej, jest jeden typ modułu Airbag z którym aplikacja się aktualnie nie połączy wcale, ponieważ używa on bardzo nietypowego protokołu. W przyszłości będę to usprawniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o podpowiedź

Auto z rana oszalało, świeciły chyba wszystkie możliwe błędy. Silnik ok, odpalał. Nawet postojówek nie mogłem wyłączyć. Niestety auto zostawione w takim stanie na cały dzień, spowodowało rozładowanie aku. Obecnie aku naładowane, fachowiec od aku mówi, że jest ok

łem


Obecnie na wyświetlaczu mam komunikaty związane z układem napędowym, a sam bimmber pokazuje jak poniżej:

O co chodzi?

ps. bywało tak, że były komunikaty słaby aku, dotyk w klamkach świrował raz po raz (od dawna ok 2lat), nic poza tym.


W czym może być problem?


2022-02-22 08:50:33

5'/F10/2015/Auto / D75BX7A0

------------------------------------------------------------

MOTOR (!) [silnik]

244800 Info particulate filter system: Limited to residual running distance of the particle filter available

26CF00 Fuel feed pressure control (Layer_NDR1): fuel feed pressure too low/positive control deviation

288B00 Power Management, Quiescent Current Monitoring (Layer_AEPRUHVERL): Quiescent Current Violation

CD94F0 Message (AVL_RPM_WHL, 46.0.1, FX), signal quality: QU_AVL_RPM_WHL_RLH (Qualifier_Ist_Drehzahl_Rad_HL) by DSC is insufficient

CD94F1 Message (AVL_RPM_WHL, 46.0.1, FX), signal quality: QU_AVL_RPM_WHL_RRH (Qualifier_Ist_Drehzahl_Rad_HR) by DSC is insufficient

CD94EE Message (AVL_RPM_WHL, 46.0.1, FX), signal quality: QU_AVL_RPM_WHL_FLH (Qualifier_Ist_Drehzahl_Rad_VL) by DSC is insufficient

CD94EF Message (AVL_RPM_WHL, 46.0.1, FX), signal quality: QU_AVL_RPM_WHL_FRH (Qualifier_Ist_Drehzahl_Rad_VR) by DSC is insufficient

CD94C1 Message (V_VEH, 55.3.4, FX), signal quality: QU_V_VEH_COG (Qualifier_Geschwindigkeit_Fahrzeug_schwerpunkt) by DSC is insufficient

264400 Vehicle speed signal via CAN Signal faulty

CD9518 Message (TLT_RW_STEA_FTAX_EFFV, 56.1.2, FX): Signal(e) in the message is not valid

CD943F Message (AVL_RPM_WHL, 46.1.2, FX): the Embassy of DSC failed

CD9456 Message (ST_STAB_DSC, 47.1.2, FX): the Embassy of DSC failed

CD9451 Message (V_VEH, 55.3.4, FX): Signal(e) in the message is not valid

CD94A8 Message (RQ_WMOM_PT_SUM_STAB, 43.1.4, FX): the Embassy of DSC failed

CD9526 Message (RQ_WMOM_PT_SUM_STAB_TAR_REPAT_XTRQ_FTAX_BAX, 43.1.4, FX): the Embassy of DSC failed

CD9409 Message (AVL_BRTORQ_SUM_ST_PRMSN_IBRK, 43.3.4, FX): the Embassy of DSC failed

CD94CF Message (ST_VHSS, 263.1.4, FX): the Embassy of DSC failed

------------------------------------------------------------

ACC (!) [Aktywny tempomat]

D16C89 Brak opisu

D16C71 Brak opisu

D16C6F Brak opisu

D15A3F Brak opisu

D154BE Brak opisu

D15A3E Brak opisu

------------------------------------------------------------

AIRBAG (!) [Poduszki powietrzne]

C9542D Brak opisu

------------------------------------------------------------

CIC [Radio/rozrywka]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

DSC (!) [Hamulce/Kontrola trakcji]

480513 Brak opisu

D394BE Brak opisu

D39A3E Brak opisu

D395BC Brak opisu

D39B68 Brak opisu

------------------------------------------------------------

EDCSHL (!) [Electronic Damper Control tył lewy]

F2EC00 Brak opisu

000000 Brak opisu

000000 Brak opisu

------------------------------------------------------------

EDCSHR [Electronic Damper Control tył prawy]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

EDCSVL (!) [Electronic Damper Control przód lewy]

E12C11 Brak opisu

E11490 Brak opisu

E12C1F Brak opisu

E12C20 Brak opisu

E1146F Brak opisu

E12C4D Brak opisu

------------------------------------------------------------

EDCSVR (!) [Electronic Damper Control przód prawy]

E12C11 Brak opisu

E11490 Brak opisu

E12C1F Brak opisu

E12C20 Brak opisu

E1146F Brak opisu

E12C4D Brak opisu

------------------------------------------------------------

EGS (!) [skrzynia biegów]

F32C00 Brak opisu

000000 Brak opisu

000000 Brak opisu

------------------------------------------------------------

EHC (!) [Zawieszenie pneumatyczne]

480D90 Brak opisu

480D92 Brak opisu

480DA0 Brak opisu

D70DA5 Brak opisu

------------------------------------------------------------

EKP [Elektryczna pompa paliwa]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

EMF (!) [Elektryczny hamulec postojowy]

480513 Brak opisu

D394BE Brak opisu

D39A3E Brak opisu

D395BC Brak opisu

D39B68 Brak opisu

------------------------------------------------------------

EPS (!) [Elektryczne wspomaganie kierownicy]

F26C00 Brak opisu

000000 Brak opisu

000000 Brak opisu

------------------------------------------------------------

FEM (!) [Przedni moduł nadwozia]

9307C2 Brak opisu

930769 Brak opisu

93076A Brak opisu

93076B Brak opisu

9307B0 Brak opisu

D91420 Brak opisu

9307BA Brak opisu

------------------------------------------------------------

FKA (!) [Klimatyzacja tył]

E75423 Brak opisu

------------------------------------------------------------

FZD (!) [Centrum sterowania - dach]

801A3A Brak opisu

801A4A Brak opisu

------------------------------------------------------------

GWS [Dźwignia zmiany biegów]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

HKFM [Tylna klapa]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

HKL [Tylna klapa]

Brak odpowiedzi z ECU

------------------------------------------------------------

ICMQL (!) [Moduł dynamiki wzdłużnej i poprzecznej]

4827F3 Brak opisu

48002E Brak opisu

D017B7 Brak opisu

D017AB Brak opisu

D0179F Brak opisu

D017C1 Brak opisu

D0153D Brak opisu

D01782 Brak opisu

D01B3A Brak opisu

D015DC Brak opisu

D015BC Brak opisu

D02D2B Brak opisu

D01A1B Brak opisu

------------------------------------------------------------

IHKA [Klimatyzacja]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

JBE (!) [Moduł połączeń]

8020E8 Brak opisu

------------------------------------------------------------

KAFAS (!) [system wspomagania kierowcy oparty na kamerze]

E06C02 Brak opisu

E07C0B Brak opisu

E06C43 Brak opisu

E06C44 Brak opisu

------------------------------------------------------------

KOMBI (!) [Licznik/Zegary]

E12C11 Brak opisu

E11490 Brak opisu

E12C1F Brak opisu

E12C20 Brak opisu

E1146F Brak opisu

E12C4D Brak opisu

------------------------------------------------------------

LMV (!) [Longitudinal torque distribution (skrzynka rozdzielcza)]

F2AC00 Brak opisu

000000 Brak opisu

000000 Brak opisu

------------------------------------------------------------

PDC (!) [Czujniki parkowania]

E21700 Brak opisu

E21703 Brak opisu

E2170D Brak opisu

------------------------------------------------------------

RDC [Moduł ciśnienia opon]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

REM (!) [Tylny moduł nadwozia]

E58500 Brak opisu

E58507 Brak opisu

E58D62 Brak opisu

------------------------------------------------------------

SCR (!) [selective catalytic reduction]

9307C2 Brak opisu

930769 Brak opisu

93076A Brak opisu

93076B Brak opisu

9307B0 Brak opisu

D91420 Brak opisu

9307BA Brak opisu

------------------------------------------------------------

SZL [Centrum sterowania kierownicy]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

TCB [Telematic Communication Box]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

TEL [Telematic Control Unit]

Brak odpowiedzi z ECU

------------------------------------------------------------

VDM (!) [Vertical Dynamics Management]

801A3A Brak opisu

801A4A Brak opisu

------------------------------------------------------------

ZBE [Centrum sterowania]

Brak usterek

------------------------------------------------------------

ZGW (!) [Central gateway]

E12C11 Brak opisu

E11490 Brak opisu

E12C1F Brak opisu

E12C20 Brak opisu

E1146F Brak opisu

E12C4D Brak opisu

------------------------------------------------------------

----- bimmer-tool 3.1.3-expert -----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.