Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Spotkał się ktoś z takim błędem ?

Co prawda B47, ale kody będą pewnie takie same. Zacznę pewnie od wymiany filtra paliwa


26CF00 Fuel presupply-pressure control: fuel presupply pressure too low/positive control deviation

 


Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Monitorowanie regulacji ciśnienia wstępnego zasilania paliwem: Ciśnienie wstępne paliwa zbyt niskie (odchylenie regulacji dodatniej). Błąd jest wykrywany, gdy odchyłka regulacji ciśnienia wstępnego przekracza następujące wartości graniczne:

- przy wyłączonym ogrzewaniu filtra paliwa: 0,4 bar

- przy włączonym ogrzewaniu filtra paliwa: 2,2 bara

Odchyłka regulacji ciśnienia wstępnego jest obliczany z różnicy między wartością zadaną ciśnienia paliwa a zmierzonym ciśnieniem paliwa.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Monitorowanie odbywa się co 20 ms, jeśli spełnione są następujące warunki wstępne:

- Zbiornik paliwa nie może być pusty.

- Kontrola układu paliwowego niskiego ciśnienia jest aktywna.

- Uruchomienie silnika zakończone.

- Silnik nie został zatrzymany przez funkcję Auto Start / Stop.

- Zapłon jest włączony.

- Upłynął czas zależny od temperatury paliwa (ok. 30 s przy temperaturze paliwa poniżej 0 ° C, ok. 2 s przy temperaturze paliwa powyżej 0 ° C).

- Nie wolno wyłączać regulacji ciśnienia wstępnego zasilania paliwem.

- Nie może być usterki magistrali.

- W układzie paliwowym niskiego ciśnienia nie może występować żadna usterka.

Napięcie sterownika: od 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd jest wprowadzany, jeśli został wykryty więcej niż następującą liczbę razy (licznik eliminacji błędów): 100


Plan serwisowy

Elektryczna pompa paliwowa nie jest w stanie wytworzyć wymaganego ciśnienia pomimo technicznych środków kontrolnych.

1. Sprawdź układ paliwowy pod kątem wycieków zewnętrznych.

2. Sprawdź, czy układ paliwowy nie jest zatkany.

3. Sprawdź układ paliwowy w zbiorniku paliwa pod kątem wycieków wewnętrznych.

4. Sprawdź filtr paliwa, wymień w razie potrzeby.

5. Sprawdź, czy nie ma lepkiego paliwa i zatkanego filtra siatkowego.

6. Wykonać test odchylenia ciśnienia paliwa i czujnika temperatury.

Jeśli wszystkie testy są OK:

Kontynuuj rozwiązywanie problemów na elektrycznej pompie paliwa.


Wpływ na błąd

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Komunikaty w Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Temperatury poniżej 0 ° C mogą prowadzić do lepkości oleju napędowego. Może to spowodować zatkanie filtra siatkowego w zbiorniku paliwa.

© 2021 - BMWFaultCodes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatniej aktualizacji apki pojawił mi się błąd 4587 podgrzewacz filtra paliwa w E60. Po skasowaniu Btoolem błąd wraca. Podpiąłem Inpę i ona nie widzi tego błędu a Btool już tak. W Inpie w silniku czysto, gdy w tym samym czasie Btool ten błąd wykrywa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Monitorowanie regulacji ciśnienia wstępnego zasilania paliwem: Ciśnienie wstępne paliwa zbyt niskie (odchylenie regulacji dodatniej). Błąd jest wykrywany, gdy odchyłka regulacji ciśnienia wstępnego przekracza następujące wartości graniczne:

- przy wyłączonym ogrzewaniu filtra paliwa: 0,4 bar

- przy włączonym ogrzewaniu filtra paliwa: 2,2 bara

Odchyłka regulacji ciśnienia wstępnego jest obliczany z różnicy między wartością zadaną ciśnienia paliwa a zmierzonym ciśnieniem paliwa.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Monitorowanie odbywa się co 20 ms, jeśli spełnione są następujące warunki wstępne:

- Zbiornik paliwa nie może być pusty.

- Kontrola układu paliwowego niskiego ciśnienia jest aktywna.

- Uruchomienie silnika zakończone.

- Silnik nie został zatrzymany przez funkcję Auto Start / Stop.

- Zapłon jest włączony.

- Upłynął czas zależny od temperatury paliwa (ok. 30 s przy temperaturze paliwa poniżej 0 ° C, ok. 2 s przy temperaturze paliwa powyżej 0 ° C).

- Nie wolno wyłączać regulacji ciśnienia wstępnego zasilania paliwem.

- Nie może być usterki magistrali.

- W układzie paliwowym niskiego ciśnienia nie może występować żadna usterka.

Napięcie sterownika: od 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd jest wprowadzany, jeśli został wykryty więcej niż następującą liczbę razy (licznik eliminacji błędów): 100


Plan serwisowy

Elektryczna pompa paliwowa nie jest w stanie wytworzyć wymaganego ciśnienia pomimo technicznych środków kontrolnych.

1. Sprawdź układ paliwowy pod kątem wycieków zewnętrznych.

2. Sprawdź, czy układ paliwowy nie jest zatkany.

3. Sprawdź układ paliwowy w zbiorniku paliwa pod kątem wycieków wewnętrznych.

4. Sprawdź filtr paliwa, wymień w razie potrzeby.

5. Sprawdź, czy nie ma lepkiego paliwa i zatkanego filtra siatkowego.

6. Wykonać test odchylenia ciśnienia paliwa i czujnika temperatury.

Jeśli wszystkie testy są OK:

Kontynuuj rozwiązywanie problemów na elektrycznej pompie paliwa.


Wpływ na błąd

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Komunikaty w Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Temperatury poniżej 0 ° C mogą prowadzić do lepkości oleju napędowego. Może to spowodować zatkanie filtra siatkowego w zbiorniku paliwa.

© 2021 - BMWFaultCodes

 

Dzięki, już sam sprawdziłem na faults, super stronka, może ktoś fizycznie sam rozwiązał ten problem ?

Co do paliwa leje tylko shell v-power, byc może faktycznie to tylko kwestia filtra zobaczymy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Testowałem wczoraj wersję LITE z adapterem, który jest przekreślony na pierwszej stronie ale połączyłem się bez problemu z modułem silnika, przeskanowałem błędy. Generalnie te 5min wszystko było ok. Live data też ładnie pokazuje (oprócz zasiarczenia gdzie było 0,00). Ale na pewno nie połączył się z wszystkimi modułami, tylko z silnikiem tak naprawdę. To problem adaptera czy normalne w wersji LITE?

Yzh_3cntcjzfMytyRGqaQD54eal4HW1o1tD6yzuueqa4yNL_P6BsYW3WrSJBfkFyMaykHKKOsKE8UuP_IiYnCWkHBskfsMCQ_qc--Hhhm_WWjgiV4AH36v0usk7d4jzhfxASfLqsGEs5MBfA7K9u2EBuyVzGDnVBsvpb05jfhhQ-LNnwTcZkWMtAki6zAQ1rOkefEEEWxUPtDqWk-bysRbgfC3brAwVlZ6-yGkZTIqQEAi3k3WvBQYVaV2ujm2eQ5kgBLdz95_4YtgINPyNvLWXn6YMTo-blk0dufD5s0qlVWRJNytOTxmXoWQpcQcmnutMT7YmaH6vWGdrC08ztzs7kNfKQG7za4ImbL6VGy2iLi805PtnRHbvCfG8htWmeTAzoLNhvSxPk_bFa8illT97SDscNFobrmwX3qEkKZkCOJX0IrfwEKNNnLpAZypvOIelMFB7zlccggNs5VkE9S9Ss-aQmjBUYwnOF-ld2IVOq6hWK6LEBJ8_hvxQ-PDbCmZg9695zdBvJc0f6v3t98NYOQ01t_IKY0itdal_uArKWu-n9QMmY_To2oO6D4oOIMaN0XHsCLyLiRu7JZbwQNnRINC_OWCqmhsrkZkEkK_2ocLAJ-q0ZbWXk76tE9JGNXcTF35ztxMPa7m_8X_Dz_66d1kSkKXGnqjTpkyHrbsTLb7krbbZvyTZVlbUXSQ=w301-h226-no?authuser=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje pytanie: czy jazda i postój auta z wpiętym adapterem vgate 4 coś tam...(na bt) czymś grozi? Czy nie czerpie to nadmiernie baterii? Czy nie grozi jakimiś innymi konsekwencjami? Pozdrawiam wszystkich!
Nic nie stuka nic nie puka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje pytanie: czy jazda i postój auta z wpiętym adapterem vgate 4 coś tam...(na bt) czymś grozi? Czy nie czerpie to nadmiernie baterii? Czy nie grozi jakimiś innymi konsekwencjami? Pozdrawiam wszystkich!

Kup sobie Vgate iCar2 wifi, usypia się po kilkunastu minutach, wybudzasz go przyciskiem kiedy potrzebujesz.

https://pl.aliexpress.com/item/4000300246857.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4fb85c0fnTh8hI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje pytanie: czy jazda i postój auta z wpiętym adapterem vgate 4 coś tam...(na bt) czymś grozi? Czy nie czerpie to nadmiernie baterii? Czy nie grozi jakimiś innymi konsekwencjami? Pozdrawiam wszystkich!

 

W autach od 2008 adapter nie rozładuje akumulatora. W starszych trzeba koniecznie rozłączyć aplikację a odejście od auta z działającą aplikacją powoduje że adapter będzie ciągle wzbudzał sterownik silnika i pobór prądu będzie duży.

 

Czy jest gdzieś dostępna lista różnic, miedzyxwersją lite a pełną?
będzie duży.

Lista funkcji pełnej wersji jest w opisie aplikacji na google play. W wersji lite jest tylko odczyt błędów i kilka parametrów live data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji beta 2.3.2 jest obsługa adaptera ENET.

Do jego obsługi potrzebna jest oczywiście przeciwka Ethernet.

Po podłączeniu przejściówki do telefonu, pojawi się powiadomienie o podłączeniu kabla Ethernet. Należy kliknąć powiadomienie i wyłączyć połączenie, następnie kliknąć 'Konfiguruj urządzenie Ethernet', wybrać 'Statyczny adres IP' i wpisać:

- Adres IP: 169.254.250.250

- Maska sieci: 255.255.0.0

- Adres DNS: 0.0.0.0

- Brama domyślna: 0.0.0.0

Kliknąć zapisz i włączyć połączenie.

W aplikacji wybrać typ połączenia WiFi/Enet i połączyć. Ewentualnie można wybrać typ adaptera ENET i protokół D-Can żeby szybciej połączyło.

2ejVuCi.pngzQFt4LS.png


Ze względu na obsługę ENET, w aplikacji musiały nastąpić zmiany które mają wpływ na wszystkie rodzaje adapterów. Zasadniczo połączenie powinno być bardziej stabilne ale na wszelki wypadek przed zainstalowaniem nowej wersji proponuję przetestowanie najpierw wersji lite.

W razie problemów odinstalować i zainstalować ponownie albo wyczyścić dane aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.