Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niestety Xiaomi ma problem z obsługą kabla. Chyba jedyne rozwiązanie to adapter Bluetooth/Wifi - na pierwszej stronie jest lista.

 

Witajcie

Ja używam XIAOMI RedMi5 i interfejsu kupionego 2 lata temu w Viaken chyba za 100PLN. Działa.

Apka --> USB OTG Checker pokazuje "OK".


ZYGI-BMW

ZYGI-BMW
Opublikowano

Ja mam pytanie tego typu (ponieważ przymierzam się do kupna B Toola - interfejs BT już zamówiony). W chwili obecnej mam ISTĘ na laptopie, na kablu - działa bez problemu. Jedynie co to w ISTA dla DPFu widzę jedynie ilość sadzy. Nie ma natomiast ilości popiołu. Podejrzewam swoją drogą kończący się czujnik ciśnienia spalin bo jakiś czas temu ilość sadzy wariowała podczas jazdy - póki co wymieniłem wężyk gumowy (jest lepiej ale czasem mam wrażenie, że czujnik potrafi zwariować, raz w ISTA pokazało mi komunikat o nieprawidłowym odczycie czujnika).

W BToolu widzę, że jest pokazywany poziom popiołu. Czy to znaczy, że w ISTA (swoją drogą program niezły kombajn) olali ten parametr i po prostu go nie pokazuje?

Pzdr.

Opublikowano
zauważyłem ciekawą rzecz, na wolnych obrotach +/- 830 dawka okolo 11-13, natomiast wystarczy lekko podnieść pedałem przyśpieszenai obroty na 900~ i dawkę aktualną pokazuje 7-8( podczas trzymania 900)

może egr za bardzo go dusi na wolnych?

Jack_Strong-
Opublikowano

Cześć. Mam pytanie co do uruchamiania świec żarowych poprzez menu serwisowe w aplikacji Bimmer Tool. Łącze się z apką poprzez kabel, ogólnie wszystko działa jeżeli chodzi o podgląd DPF, live data czy kody błędów, ale jak chciałem włączyć świece to było zero reakcji. W menu uruchamiania świec ustawiam 1 - aktywacja, klikam wykonaj i nic się nie dzieje status 0,0 czyli tak jakby nie był uruchomiony sterownik. Po chwili wyskakuje że procedura zakończona czy coś takiego ( nie pamiętam dokładnie tych komend). Tak samo dzieje się przy włączaniu pompki paliwa w celu odpowietrzenia układu paliwowego.


Pacjent to e91 M47N2.


Może coś źle robię?

Opublikowano
Nie ma żadnych błędów. Sterownik świec wymieniłem rok temu razem ze świecami i teraz chciałem obczaić czy wszystko działa. Nie szukałbym problemu w sterowniku bo analogicznie nie mogłem uruchomić pompki paliwa po wymianie filtra. Jakby coś z apką - kablem lub ze mną i coś źle robię.
Opublikowano
Panowie może nie do końca na temat, ale spróbuję zapytać bo ten post ciągle jest aktywny. Mianowicie interesuje mnie jak u was wygląda różnica ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia z map sensora czyli czujnika doładowania na zgaszonym silniku. Ista podaje, że różnica powinna wynieść nie więcej niż +-25 mbar. Pytam bo u mnie ta wartość jest zazwyczaj przekroczona w granicach 27 nawet do okolic 30, czasem zaś w granicach 25. I zastanawiam się czy taki czujnik kwalifikuje się do wymiany. Ostatnio go wyczyściłem, choć nie było nagaru ale auto jakby lepiej jechało. Może placebo może nie. W każdym razie jeśli zawyża ciśnienie już na wyłączonym silniku to co będzie przy doładowaniu? Wyższy odczyt doładowania niż fizycznie jest + większą dawka i mamy sądzę. Jak te wartości wyglądają u was? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Mowa oczywiście o silnikach diesla z dpf m57 ewentualnie m47. Pozdrawiam
Opublikowano
Cześć. Mam pytanie co do uruchamiania świec żarowych poprzez menu serwisowe w aplikacji Bimmer Tool. Łącze się z apką poprzez kabel, ogólnie wszystko działa jeżeli chodzi o podgląd DPF, live data czy kody błędów, ale jak chciałem włączyć świece to było zero reakcji. W menu uruchamiania świec ustawiam 1 - aktywacja, klikam wykonaj i nic się nie dzieje status 0,0 czyli tak jakby nie był uruchomiony sterownik. Po chwili wyskakuje że procedura zakończona czy coś takiego ( nie pamiętam dokładnie tych komend). Tak samo dzieje się przy włączaniu pompki paliwa w celu odpowietrzenia układu paliwowego.


Pacjent to e91 M47N2.


Może coś źle robię?

Kolego, u mnie jest identycznie i ze świecami i z pompą, połączenie przez OTG. E60 530 m57.

Opublikowano
U mnie to samo, Połączenie vgate + e91 2007= błąd przy próbie testu świec żarowych/próbie pompki paliwa.

 

Kolego, u mnie jest identycznie i ze świecami i z pompą, połączenie przez OTG. E60 530 m57.

 

Dzięki za odpowiedzi. Wynika z tego, że to kwestia aplikacji. Może twórca wdroży jakieś poprawki. Fajnie by było. :D

Opublikowano

Cześć,

Czy aplikacja prawidłowo Wam wykrywa model silnika? U mnie zaczął wykrywać N57 zamiast N47. Telefon Huawei P10, Interfejs Carly V2. Aplikacja Carly wykrywa silnik prawidłowo.

Ja mam wprawdzie F10, ale tu jest chyba najbardziej „żyjący” temat o b-toolu.

Opublikowano

Od wczoraj posiadam już płatną wersję BToola i działający interfejs bluetooth. Ogólnie śmiga,

Mam tylko jedno pytanie - wchodzę w zakładkę parametry ZMIERZONE / OCZEKIWANE. Wszystkie paramery zmieniają się podczas jazdy. Natomiast w pozycji Masa powietrza" parametr oczekiwany CAŁY CZAS jest jeden i jest to wartość 1600 mg/stk - nie zmienia się ani trochę podczas jazdy (ten zmierzony płynnie się zmienia). Chyba tak nie powinno być.

Jakiś błąd?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Dzięki za info - dobrze wiedzieć bo już się zastanawiałem, czy coś jest nie tak. Choć jeśli to wartość żądana tak stoi to podejrzewałem, ze to nie wina przepływki.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Aplikacja ostatnio przy wypalaniu filtra czasem lapie ponizszy blad. Wtedy musze zamkac apke/ uruchomic ponownie . Samo wypalanie trwa caly czas.

Niewiem, czy to wina Apki, czy u mnie cos sie dzieje ? // U was nic tekiego sie niepojawia ?


Silnik z podpisu

c9a46040cf5f.jpg


Druga sprawa, czasem pojawia sie dziwny blad, niewiem z czym ma zwiazek.

f2006d663c1f.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ludzie opanujcie sie... nie wypalajcie filtra manualnie. dajcie mu swiety spokoj. sam zadba o siebie najlepiej. bez wzgledu na to czy bedziecie ciagle go ciafle wypalac czy nie to i tak i tak po 250 tys. km. trzeba go wymienic. a przy okazji kazde wypalanie poza resursami odbywa sie ze szkoda dla silnika.
Opublikowano
ludzie opanujcie sie... nie wypalajcie filtra manualnie. dajcie mu swiety spokoj. sam zadba o siebie najlepiej. bez wzgledu na to czy bedziecie ciagle go ciafle wypalac czy nie to i tak i tak po 250 tys. km. trzeba go wymienic. a przy okazji kazde wypalanie poza resursami odbywa sie ze szkoda dla silnika.

Kolego jesli to do mnie, to sprostuje:


Niewypalam sam recznie i nic takiego nienapisalem!!! Wypalanie samo sie aktywuje, ja tylko jezdze z apka i mam podglad co sie dzieje.

Dlatego wylapalem kilka razy powzyszy blad (1 fota ) apka wtedy "szaleje". Musze ja zamknac i odpalic ponownie i wtedy jest OK (sam proces wypalania trwa caly czas)

Stad moje pytanie: czy ktos ma podobna sytuacje ???


Drugie pytanie (2 fota) przy okazji - lapie blad, ale niewiem czego dotyczy.

Opublikowano

Pierwszy problem to zerwane połączenie między telefonem a adapterem. Sporadycznie może się zdarzyć szczególnie przy tańszych adapterach.

Aplikacja powinna się wówczas sama połączyć ponownie. Sprawdzę to.


Drugi błąd: opis z http://bmwfault.codes poniżej. Niestety nie nie miałem do czynienia z takim błędem.

4C03 Komunikat (regulator prędkości/ACC, 0x194) nieprawidłowy, odbiornik DDE, nadajnik ACC/SZL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.