Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie E91 320d 163KM, po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym podchodzi mi korekcje pod +2,8 na 3 cylindrze, gdy dodam gazu do 1,5 tys to prawie się wyrównują, znów na jałowy wraca ponad +2,5 czy to lejący wtrysk ? Korekcje jeszcze z pół roku temu miałem super po rozgrzaniu, a teraz coś się pochrzaniło, auto nie dymi, nic a nic. Kupować jakiś używany wtrysk ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po 1 to zły temat

po 2 użyj wyszukiwarki

zamień wtryski miejscami np. 3 z 1 i zobacz czy korekcja pójdzie za wtryskiem, jeżeli tak to masz ten wtryskiwacz do wymiany / regeneracji

Opublikowano
po 1 to zły temat

po 2 użyj wyszukiwarki

zamień wtryski miejscami np. 3 z 1 i zobacz czy korekcja pójdzie za wtryskiem, jeżeli tak to masz ten wtryskiwacz do wymiany / regeneracji

 

Dzięki za podpowiedź, temat może i dobry, wszyscy tutaj praktycznie zadają pytania dotyczące aplikacji jej użycia oraz weryfikacji, a nadużywali DPF :mrgreen:


Czytałem o tych korekcji w innych tematach ale zobacz że urywały sie i zostały bez odpowiedzi....

Opublikowano
Polecam też sprawdzić korekcje na lepszym paliwie, tzn u mnie zauważyłem jak lałem zwykły olej napędowy to oscylowało w okolicach 0,5-0,7, a na wtrysku 2 nawet koło 1. Ostatnio zalałem olej napedowy verva do pełna 60l i oscyluje w okolicach 0,3 (na pełnym baku) Wyjeżdżę i sprawdzę na koniec jak to wygląda i zaleje z powrotem zwykłym olej napędowym.
Opublikowano
Polecam też sprawdzić korekcje na lepszym paliwie, tzn u mnie zauważyłem jak lałem zwykły olej napędowy to oscylowało w okolicach 0,5-0,7, a na wtrysku 2 nawet koło 1. Ostatnio zalałem olej napedowy verva do pełna 60l i oscyluje w okolicach 0,3 (na pełnym baku) Wyjeżdżę i sprawdzę na koniec jak to wygląda i zaleje z powrotem zwykłym olej napędowym.

 

łałem wlasnie verve.... i ona coś mi szwankuje bo podnosi cetanowość do 55.... we wtorki jest promocja na shell i vpower disel w cenie zwykłego, zalałem do pełna, dziś trasa 400 km zrobiona, korekta na 3 wtrysku z +2,8 zeszła na +1,3.

Opublikowano

Witam,


@pawelgawel


(Aplikacja chodzi bez zastrzeżeń z Konnwei KW902, jeszcze dzięki za kod, dodałem opinię na Google play).


Czy jest w planie adaptacja czujnika ciśnienia spalin? Tak samo jak teraz można zaadaptować nowy akumulator. Chodzi mi o e61 530d 10/2007 LCI? Ewentualnie jakieś inne czujniki, które często padają? Byłoby super gdyby aplikacja robiła takie najbardziej potrzebne=szybkie adaptacje, żeby nie trzeba było odpalać Disa, Inpy itd.


Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, Panowie do kogo napisać o kod rabatowy? Napisałem do użytkownika, który założył ten post lecz nie mam odp...

 


chłopie, ale z jakiej racji ty chcesz kod rabatowy....... moze twoj szef też ci nie zapłaci w przyszłym miesiącu wynagrodzenia?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodam że mile widziana była by adaptacja sterownika świec żarowych f30

W jakim celu ? :shock: Sterownik nie jest adaptacyjny nie zapamiętuje wcześniejszych warunków pracy. Wręcz przeciwnie musi zmieniać parametry pracy świec w zależności od bieżących warunków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, Panowie do kogo napisać o kod rabatowy? Napisałem do użytkownika, który założył ten post lecz nie mam odp...

 

Może jest zajęty pracą nad aplikacją.

Opublikowano
Witam, Panowie do kogo napisać o kod rabatowy? Napisałem do użytkownika, który założył ten post lecz nie mam odp...

 

Może jest zajęty pracą nad aplikacją.

 

Dokładnie:) I innymi pracami niestety teź... Kod poszedł. Czasami mogę odpowiadać z 1-dniowym opóźnieniem, prosze o cierpliwość.


Przy okazji: Wyszła nowa beta z czarnym tematem, który powininen sprawdzić się w nocy na ekranach OLED.

Opublikowano
Dodam że mile widziana była by adaptacja sterownika świec żarowych f30

W jakim celu ? :shock: Sterownik nie jest adaptacyjny nie zapamiętuje wcześniejszych warunków pracy. Wręcz przeciwnie musi zmieniać parametry pracy świec w zależności od bieżących warunków.

 

Wiec w jakim celu producent przewidział funkcje serwisowa tego sterownika po zmianie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Wiec w jakim celu producent przewidział funkcje serwisowa tego sterownika po zmianie ?

Przyznam szczerze ze pierwszy raz o tym słyszę. Wklej tą informację chętnie przeczytam.

Opublikowano

Czy autor ma coś przeciwko udostępnieniu listy usprawnień aplikacji?

Ewentualnie nad czym obecnie pracuje?

 

Lista usprawnień jest dostępna w aplikacji: Menu > Wersja aplikacji.


Aktualnie pracuję nad: Resetem serwisu klocków hamulcowych, cofaniem hamulca postojowego w serii F, odpowietrzaniem układu paliwowego w dieslach.

Opublikowano

Jako że jestem nowy Witam! Wszystkich i Pozdrawiam! . :D

Mam pytanie czy sprawdzał ktoś ,z jakimi bmw łączy się interfejs Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 bo mam V2 i z m57 się łączy a z m47 już nie.

Opublikowano

Pierwszy post cytuje:

Kody promocyjne

Prośby o kody promocyjne do pełnej wersji proszę wysyłać na PRIV. Prośby o kod w wątku ignoruję.

Warunkiem uzyskania kodu jest podanie: modelu, rocznika, wersji silnikowej auta, typu adaptera/interfejsu. Te informację wrzucę na koniec tego posta aby inni użytkownicy mogli się bezpośrednio kontaktować np. w celu porównania pomiarów live data itp.

 

Witam, Panowie do kogo napisać o kod rabatowy? Napisałem do użytkownika, który założył ten post lecz nie mam odp...

 


chłopie, ale z jakiej racji ty chcesz kod rabatowy....... moze twoj szef też ci nie zapłaci w przyszłym miesiącu wynagrodzenia?

 

:mad2: :mad2: :mad2: czytanie ze zrozumieniem się kłania....

A wracając do aplikacji, swietna sprawa. Ocena wystawiona, Pozdr!!!

Opublikowano


Wiec w jakim celu producent przewidział funkcje serwisowa tego sterownika po zmianie ?

Przyznam szczerze ze pierwszy raz o tym słyszę. Wklej tą informację chętnie przeczytam.

 

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/H1WXnD6z


Pod linkiem z tis jest informacja po wymianie modułu koniecznie jest przeprowadzenie funkcji serwisowej..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czytuję tą informację:


" Uwaga:

W przypadku wymiany modułu sterowania podgrzewaniem, po wymianie należy wykonać funkcję serwisową sterowania podgrzewaniem za pomocą układu diagnostycznego.

Uwaga dotycząca instalacji:

Zamontować silnik."


Tu niema mowy o adaptacji sterownika a sprawdzeniu wykonaniu funkcji serwisowej. To zasadnicza różnica.Układ dogrzewania świeć żarowych składa się z sterownika i świec. Wykonanie i sprawdzenie funkcji serwisowej sterownika ma sens bo po wymianie samego sterownika układ nadal może nieprawidłowo działać jeżeli będzie uszkodzona któraś z świeca żarowa jedna lub więcej. Takie sytuacje nie są rzadkością.

Edytowane przez Andrzej62
Opublikowano

Ok masz rację chodzi tu bardziej o sprawdzenie sterownika czy jest sprawny,


Ja u siebie mam pewien problem z tym oto sterownikiem, po wymianie świec w tamtym roku po przejechaniu jakiś 1000km wyskoczyły mi błędy świec na różnych cylindrach, idąc tropem postawiłem na to że padł mi moduł grzejący więc zamowilem nowy nie oryginał po wymianie tego sterownika błędy świec żarowych znikły lecz pojawił mi się blod informujący o złym module grzania, po wyżycie umechanika stwierdził że świecy grzeją ale nie może skasować tego bledu, jednak mi to nie jadę spokoju i chciałbym rozwiązać ten problem co możecie polecić czy jest coś co mógłbym jeszcze sprawdzić??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje zmienić mechanika na elektryka. Sprawność świeć żar. można zdiagnozować zasilając je po kolei napięciem max. 5V i mierząc wartość prądu jaki przez nie przepływa jeżeli wszystkie świece są ok. to wartość prądu na wszystkich będzie taka sama. Jeżeli świece dobre to zostaje tylko sterownik kupić oryginalny nowy lub fabryczny naprawić u prawdziwego fachowca. Poza przewodami i kostką tam nić więcej niema.
Opublikowano

Ok a jeszcze pytanie o btool, funkcja sterownika świec wyświetlająca wartości w W pokazuje że sterownik jest sprawny czy świece?

U mnie ten parametr pojawia się w W, a wartości są różne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok a jeszcze pytanie o btool, funkcja sterownika świec wyświetlająca wartości w W pokazuje że sterownik jest sprawny czy świece?

Sterownik i świece.Jeżeli będzie uszkodzona świeca lub ta część sterownika za grzanie tej świecy do układ diagnostyczny nie określi czy jest uszkodzony sterownik czy świeca. W jednym i w drugim przypadku wyświetli ten sam błąd. Dlatego wcześniej pisałem jak sprawdzić ( potwierdzić lub wyeliminować ) świece. W prosty sposób w funkcjach serwisowych mażesz wymusić działanie podgrzewania i sprawdzić miernikiem czy na poszczególne świece dochodzi napięcie zasilania.

Opublikowano

Ok w moim BMW f30 widzę że występują 2 rodzaje świec o innych napięciach znamionowych 5,4v oraz 7v jeśli mam np. zły rodzaj świec tzn te z napięciem 5,4 v to sterownik poda napięcie 7v do tych świec ?(lub odwrotnie)


Mam wpiąć miernik w przewody z osobna na każdą świece po zastosowaniu funkcji serwisowej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.