Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy da się zainicjować wypalanie siary w katalizatorze NOX, aplikacją B-tool ? Czy są tu tacy co mogą potwierdzić skuteczność takiego zabiegu tą aplikacją ?
Opublikowano
Więc czy to wygląda tak samo jak w ista,lub inpa , tzn min 110km/h , więcej jak połowa baku, temp 90 i w drogę ? jak wygląda u Ciebie czas, oraz wartości zasiarczenia od jakich robisz procedure do wyniku końcowego ?
Opublikowano
na jalowym lambda powinna dzialac w zakresie 0.1 - 0.9 przy czym srednia nie nizej niz 0.7

Mam pytanie, czy wybebeszony Dpf ma wpływ na pracę sondy lambda? Btool pokazuje -1.0 , stoi w miejscu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak lambda stoi w miejscu to nie jest dobrze. niestety bardzo czesto taka stateczna lambda nie wywala bledu na kompie. czyli silnik traktuje ja jako sprawna, ale informacja do sterownika idzie bledna.
Opublikowano
Błąd 4298 pojawia się, po skasowaniu jest jakiś czas spokój, do póki tak w miarę auta nie przegonie , wtedy znów się pojawia. Myślałem że to przez pustą puchę od dpf-a.
Opublikowano

Witam, auto f10 535d 2011r

jaki adapter Bluetooth ELM 327 mam kupić żeby ta apka działała z nim na 100%. Czy lepiej po kablu? To jaki kabel?

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam, auto f10 535d 2011r

jaki adapter Bluetooth ELM 327 mam kupić żeby ta apka działała z nim na 100%. Czy lepiej po kablu? To jaki kabel?

Pozdrawiam

W pierwszym poście jest lista sprawdzonych adapterów. Wybierz sobie taki którego cena będzie akceptowalna. Każdy markowy adapter bluetooth będzie dobrze współpracował z autami od 2008r.

Opublikowano
pawelgawel czy jest szansa aby dodać do apki odpowietrzanie układu paliwa- tak jak to jest w istad? Przydałaby się taka opcja po wymianie filtra paliwa w naszych dieslach z comonrail.
Opublikowano
A ja mam problem, używam Btool od dłuższego czasu, wszystko jest ok. tylko w sekcji kody usterek , motor , nigdy nie udało mi się błędów skasować. Po wciśnięciu KASUJ , pojawia się komunikat Błąd połączenia ECU, i pozostaje inpą kasować. Może autor coś poradzi?
Opublikowano
A ja mam problem, używam Btool od dłuższego czasu, wszystko jest ok. tylko w sekcji kody usterek , motor , nigdy nie udało mi się błędów skasować. Po wciśnięciu KASUJ , pojawia się komunikat Błąd połączenia ECU, i pozostaje inpą kasować. Może autor coś poradzi?

 

Dziwne bo kasowanie błędów działa na takiej samej zasadzie jak odczyt błędów. Spróbuj zrobić odczyt a następnie szybko kasuj. Jeśli to zadziała to oznacza że trzeba wybrać w ustawieniach opcję 'ATWM' żeby sterownik się nie usypiał.

 

pawelgawel czy jest szansa aby dodać do apki odpowietrzanie układu paliwa- tak jak to jest w istad? Przydałaby się taka opcja po wymianie filtra paliwa w naszych dieslach z comonrail.

 

Mam już to wstępnie zrobione dla N47. Jeszcze pozostałe silniki, testy i za pare tygodni powinno być gotowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja mam problem, używam Btool od dłuższego czasu, wszystko jest ok. tylko w sekcji kody usterek , motor , nigdy nie udało mi się błędów skasować. Po wciśnięciu KASUJ , pojawia się komunikat Błąd połączenia ECU, i pozostaje inpą kasować. Może autor coś poradzi?

 

Dziwne bo kasowanie błędów działa na takiej samej zasadzie jak odczyt błędów. Spróbuj zrobić odczyt a następnie szybko kasuj. Jeśli to zadziała to oznacza że trzeba wybrać w ustawieniach opcję 'ATWM' żeby sterownik się nie usypiał.

 

pawelgawel czy jest szansa aby dodać do apki odpowietrzanie układu paliwa- tak jak to jest w istad? Przydałaby się taka opcja po wymianie filtra paliwa w naszych dieslach z comonrail.

 

Mam już to wstępnie zrobione dla N47. Jeszcze pozostałe silniki, testy i za pare tygodni powinno być gotowe.

 

Z.a.j.e.b.i.ś.c.i.e....... :cool2:

Opublikowano
A ja mam problem, używam Btool od dłuższego czasu, wszystko jest ok. tylko w sekcji kody usterek , motor , nigdy nie udało mi się błędów skasować. Po wciśnięciu KASUJ , pojawia się komunikat Błąd połączenia ECU, i pozostaje inpą kasować. Może autor coś poradzi?

 

Dziwne bo kasowanie błędów działa na takiej samej zasadzie jak odczyt błędów. Spróbuj zrobić odczyt a następnie szybko kasuj. Jeśli to zadziała to oznacza że trzeba wybrać w ustawieniach opcję 'ATWM' żeby sterownik się nie usypiał.

.

Miałem w ustawieniach zaznaczoną tą opcję, zmieniałem wszystkie 3 mode, aplikacja łączyła się adapterem (na zielono) ale niestety z niczym nie mogłem się połączyć , Błąd połączenia ECU. Dziwne...

Opublikowano
witam , czytałem na pierwszej stronie ale chciałbym się upewnić jak kupię interfejs CARISTA mam e60 2006r M57N2 kod NM71 to mi się połączy czy muszę kupić kabel :?:
Opublikowano

czy jak zrobię adaptacje niby nowego DPF to będzie pokazywać od zera poziom popiołu?

Tak będzie zliczać od zera. Ale po resecie bez czyszczenia filtra mogą mogą pojawić się problemy.

 

A mozesz napisac jakie to moga byc problemy? Tak sie u mnie zadzialo przy 26g, komputer zlicza od zera.

[2008 325d LCI E90]
Opublikowano
W aplikacji B-Tool w F34 przy live data i dpf monitor nie podaje mi odczytów i napięcia z lambda. Mam cały czas 0. Mam do wymiany sondę za katalizatorem bo wali błędem 283400. Ale z głównej sondy jakieś odczyty powinny być ?
Opublikowano

czy jak zrobię adaptacje niby nowego DPF to będzie pokazywać od zera poziom popiołu?

Tak będzie zliczać od zera. Ale po resecie bez czyszczenia filtra mogą mogą pojawić się problemy.

 

A mozesz napisac jakie to moga byc problemy? Tak sie u mnie zadzialo przy 26g, komputer zlicza od zera.

Każdy pisze ,że mogą pojawić się problemy ale nikt nie wymienia jakie i potwierdzone dowodami. Sam chcę skasować adaptację bo mam na razie błąd informacyjny, ale właśnie nie robię tego ze względu na to,że piszecie o problemach? Jakich?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W aplikacji B-Tool w F34 przy live data i dpf monitor nie podaje mi odczytów i napięcia z lambda. Mam cały czas 0. Mam do wymiany sondę za katalizatorem bo wali błędem 283400. Ale z głównej sondy jakieś odczyty powinny być ?

 

lambda czasem pokazuje 0.0 i stoi w miejscu. ch.g.w czemu tak jest.

Opublikowano

Każdy pisze ,że mogą pojawić się problemy ale nikt nie wymienia jakie i potwierdzone dowodami. Sam chcę skasować adaptację bo mam na razie błąd informacyjny, ale właśnie nie robię tego ze względu na to,że piszecie o problemach? Jakich?



Ja skasowalem błąd informacyjny przy bodajże 64g jak narazie nic nowego się nie pojawilo .

Opublikowano
A czy dystans między wypaleniami jakoś się zmienił, Częściej się wypala czy to samo? Czyli po skasowaniu nic strasznego się nie stało a zyskałeś brak błędu?
Opublikowano
A czy dystans między wypaleniami jakoś się zmienił, Częściej się wypala czy to samo? Czyli po skasowaniu nic strasznego się nie stało a zyskałeś brak błędu?

 

Błąd nie wraca ,fakt może jedynym minusem jest to,że nie mogę go nigdy wypalić do samego końca zawsze zostanie około 2g,mi ogólnie dystans się wydłużył po zmianie oleju ,na Valvoline był częsty czyli około 200km zmieniłem na fuscha i jest lepiej bo teraz mam wypalanie tak 300-350km.

Opublikowano
U mnie było to trochę dziwne, bo nagle z dnia na dzień popiół spadł z 26g do 0.5g, łączę to ze skasowaniem błędów jakimś warsztatowym komputerem podłączanym przez OBD (podczas odpowietrzania hamulców), dziwna sprawa. Od tego czasu minęło 9 miesięcy, zrobiłem 8000km, popiół wzrósł do 2.5g (przebieg prawdziwy 178000km, 2008r.). Problemów żadnych, nawet nie wiem kiedy ten dpf się wypala, ale chyba tak jak powinien, nie za często - zauważyłem, że przy ok 40g sadzy. Nigdy też nie używałem wymuszenia wypalania.
[2008 325d LCI E90]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.