Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A mi co jakiś czas w trakcie monitorowania parametrów live traci połączenie z adapterem. Po chwili znowu łapie, a później rozłącza ponownie i wtedy już ponowne parowanie z adapterem pomaga. Adapter Carly, tel Sony z Androidem 9.

 


Faktycznie, zauważyłem że ostatnio po jakiejś aktualizacji coraz częściej rozłącza mi monitorowanie parametrów w taki sam sposób jak opisał to kulfon. Do tego nie mogę się połączyć ponownie aż fizycznie nie wyłączę i włączę przycisku na adapterze Carly.

Opublikowano

Koledzy pierwszy raz przegapiłem chyba procedurę wypalenia i przerwałem ją nieświadomie. Oleju mi nie przybyło bo sprawdzałem ale w Btool mam teraz status regeneracja zablokowana.

Nie mam żadnych błędów, sadza przybywa normalnie ale nawet jak chcę wywołać wypalenie to nadal jest zaznaczone że regeneracja zablokowana. Co z tym fantem zrobić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A mi co jakiś czas w trakcie monitorowania parametrów live traci połączenie z adapterem. Po chwili znowu łapie, a później rozłącza ponownie i wtedy już ponowne parowanie z adapterem pomaga. Adapter Carly, tel Sony z Androidem 9.

 


Faktycznie, zauważyłem że ostatnio po jakiejś aktualizacji coraz częściej rozłącza mi monitorowanie parametrów w taki sam sposób jak opisał to kulfon. Do tego nie mogę się połączyć ponownie aż fizycznie nie wyłączę i włączę przycisku na adapterze Carly.

 

Wyczyść dane aplikacji albo usuń całość i zainstaluj na nowo. U mnie pomogło.

Opublikowano

Aplikację zakupiłem, interface Carista.

Połączenie z e87 bezproblemowe, natomiast w e83 2005 i e83 2006 połączenie tylko z silnikiem, pozostałe moduły brak odpowiedzi z ECU.

Za pomocą kabla w ogóle nie mogę się połączyć ale tutaj chyba wina usb/otg ponieważ kabel współpracuje z INPA i ISTA bez zastrzeżeń a telefon go nie widzi, Samsung a40.

W e87 brak jakichkolwiek problemów z DPF, w e83 sadza przybiera po kilkunastu kilometrach od wypalenia i ECU planuje kolejną regenerację a ciśnienia w normie. Chyba czeka go pranie.

Trzecie auto przedDPFowe :)


Gratuluję twórcy aplikacji i podziwiam.

Opublikowano

Witam. Czy mozna sprawdzic w btool czy sterownik swiec zarowych jest ok?

Bledy 4 swiec po wymianie sterownika dalej te bledy.

Jest tam cos w funkcjach serwisowych

Opublikowano
Co z tym fantem zrobić?

Jeździć i nie gmerać w tym.

Dziś sam się wypalił :D Wynika z tego że od statusu ,,zablokowana regeneracja'' do kolejnego wypalenia auto musi przejechać trochę km lub spalić trochę paliwa aby procedura sama odpaliła następnym razem.

Opublikowano
Kupiłem adapter BT Konnwei kw 903, pobrałem Btool, ale nie wykrywa mi auta. Adapter jest sparowany z telefonem android, auto to f20 2014r 116i n13b16. Ktoś coś?
Opublikowano
To wiem, bo nie ma go w wymienionych na liście, ale dlaczego inne moduły się nie łączą? Przecież to są takie same moduły, jak w f30, a z tego co czytałem, to ktoś łączył się z innymi modułami poza silnikiem w f30.
Opublikowano
Kupiłem adapter BT Konnwei kw 903, pobrałem Btool, ale nie wykrywa mi auta. Adapter jest sparowany z telefonem android, auto to f20 2014r 116i n13b16. Ktoś coś?

Nie znam Konnwei 903, ale w konnwei 902 trzeba włączyć adapter przyciskiem i natychmiast połączyć apkę - jeśli chwilę będziesz zwlekał z połączeniem apki to już nie połączy.

Obsługę N13 dodam niebawem. Gdyby nadal nie dało się połączyć to odezwij się na PW.

 

Pytanie o SOC. Na zgaszonym aucie 90% na odpalonym 57%. Która wartość naładowania akumulatora jest prawidłowa?

A jaki masz SOH? Zauważyłem u siebe że gdy akumulator się kończy i mam np. SOH=20%, to wartości SOC zmieniają się. Np. Przed odpalaniem gdy świece już grzeją spada mi SOC nawet do 44%, a jaki się doładuj aku i zgaszę silnik to mam znowu 90%. U mnie przyczyną jest zużyta bateria.

Opublikowano

czesc

moj pierwszy post na forum

auto: e91 2010 2.0i silnik:n43b20 lub n45b20 lub n46b20

po kupnie auta musialem zmienic baterie

szukam jakiegos softu co by mozna bylo zrobic drobna diagnostyke typu adaptacja nowej baterii, spr bledow itp,

i tu wydaje sie ze trafilem na to czego szukam :)

chce kupic modul carista i zainstalowac na telefonie btool

nie czytalem wszystkich postow - troche tego jest wiec sorki z gory jezeli sie powtarzam

czy ten soft starczy dla laika na okiezlananie podstawowych bledow wyskakujacych na desce, skasowanie serwisow i adaptacji baterii (o innych parametrach niz stara)


dzieki za odp i pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak kupiłeś inna baterię niż miałeś to nie wystarczy. Jaką miałeś, a jaką kupiłeś? Duża różnica w Ah? Jeśli nie chcesz nic kodować to wystarczy.
Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie aplikacji.

W menu Funkcje Serwisowe w zakładce Motor jest możliwość ograniczenia działania zaworu EGR, u mnie występuje tam wielkość 40, czy zgodnie z opisem im wyższą liczbę podam do adaptacji tym rzadziej zawór będzie się otwierał i tym większa będzie ilość zasysanego czystego powietrza?

Dodam że maksymalna możliwa jednostka do adaptacji to 87.


Pozdrawiam.

Opublikowano
Jak kupiłeś inna baterię niż miałeś to nie wystarczy. Jaką miałeś, a jaką kupiłeś? Duża różnica w Ah? Jeśli nie chcesz nic kodować to wystarczy.

 

Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a

Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii.

Opublikowano
Kupiłem adapter BT Konnwei kw 903, pobrałem Btool, ale nie wykrywa mi auta. Adapter jest sparowany z telefonem android, auto to f20 2014r 116i n13b16. Ktoś coś?

Nie znam Konnwei 903, ale w konnwei 902 trzeba włączyć adapter przyciskiem i natychmiast połączyć apkę - jeśli chwilę będziesz zwlekał z połączeniem apki to już nie połączy.

Obsługę N13 dodam niebawem. Gdyby nadal nie dało się połączyć to odezwij się na PW.

 

Pytanie o SOC. Na zgaszonym aucie 90% na odpalonym 57%. Która wartość naładowania akumulatora jest prawidłowa?

A jaki masz SOH? Zauważyłem u siebe że gdy akumulator się kończy i mam np. SOH=20%, to wartości SOC zmieniają się. Np. Przed odpalaniem gdy świece już grzeją spada mi SOC nawet do 44%, a jaki się doładuj aku i zgaszę silnik to mam znowu 90%. U mnie przyczyną jest zużyta bateria.

 

Skoro nowy akumulator ma SOH 0% to 20% oznacza, że jest zużyty? Umnie też SOH 20%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak kupiłeś inna baterię niż miałeś to nie wystarczy. Jaką miałeś, a jaką kupiłeś? Duża różnica w Ah? Jeśli nie chcesz nic kodować to wystarczy.

 

Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a

Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii.

 

Uważaj aby nie popełnić błędu z doborem prawidłowego akumulatora bo jeśli fabrycznie miałeś aku w technologii AGM to taki musisz zamontować ponownie.

Opublikowano

Witam,

Podpowie ktoś na co oprócz kodów usterek można rzucić okiem łącząc się apką z samochodem oglądanym przed zakupem?

Konkretnie silnik PB, N52B25 rok 06-07.

Opublikowano
Jak kupiłeś inna baterię niż miałeś to nie wystarczy. Jaką miałeś, a jaką kupiłeś? Duża różnica w Ah? Jeśli nie chcesz nic kodować to wystarczy.

 

Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a

Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii.

 

Uważaj aby nie popełnić błędu z doborem prawidłowego akumulatora bo jeśli fabrycznie miałeś aku w technologii AGM to taki musisz zamontować ponownie.

 

Nie wystarczy przekodować auta na zwykły aku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zależy czy masz system start/stop i odzysk energii z hamowania bo jeśli je posiadasz to zwykły akumulator kwasowo ołowiowy się nie nadaje.


Ps: Przeczytaj ten temat i jak masz jakieś pytania to pisz w tym temacie aby nie zaśmiecać tego: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=364805

Opublikowano
Jak kupiłeś inna baterię niż miałeś to nie wystarczy. Jaką miałeś, a jaką kupiłeś? Duża różnica w Ah? Jeśli nie chcesz nic kodować to wystarczy.

 

Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a

Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii.

 

Uważaj aby nie popełnić błędu z doborem prawidłowego akumulatora bo jeśli fabrycznie miałeś aku w technologii AGM to taki musisz zamontować ponownie.

 

Dzieki za info juz szukam info na temat mojego akumulatora.

Mam start/stop system wiec pewnie czekam.mnie wymiana.

Opublikowano

Witam, sprawdzanie sadzy w dpf powinno sie odczytywać na włączonym czy wyłączonym silniku? Na wyłączonym pokazuje mi mniej sadzy jak na włączonym np. 18gr na wł i 13 na wył.

Druga sprawa to jak wchodzę o opcje serwisowe i wybieram motor to rozpoznaje ECU jako N57, natomiast ja mam N47 2.0 218ps.

Łączę sie za pomocą bluetooth z Carista.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam, mam pytanie odnośnie sprawdzania błędów w BMW X3 z silnikiem n47. Apka łączy się normalnie z samochodem, odczytuje live data, dpf... Gdy chce odczytać kody błędów to łączy się tylko z silnikiem, pozostałe moduły - brak odpowiedzi. W kilku E90, E60 apka czyta normalnie błędy na modułach tylko w tej x3 nie działa. Zna ktoś rozwiązanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.