Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma zniżek. Dostając kod pozbawiasz autora przychodu.

To po co autor je honoruje? (To właśnie wątek autora programu.) I nie było napisane czy kod daje zniżkę 100% czy 10% Dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł zrobił kawał roboty dla wszystkich-siedząc godzinami pisząc program i stałe go ulepszając dodając nowe funkcje a szkoda pare zł aby zrobić wsparcie dla autora który i tak całej kwoty z tego nie ma... zacznijmy w końcu szanować czyjąś racę w końcu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję czytać ze zrozumieniem!

Jako że poświęciłem trochę pracy i chciałbym dalej rozwijać aplikację, jest ona dostępna w dwóch wersjach:

-Btool Lite - darmowa: umożliwia odczyt/kasowanie błędów oraz odczyt Live Data

-Btool Expert - płatna: to co Lite + odczyt dodatkowych informacji o DPF, wymuszanie regeneracji, reset adaptacji DPF, logowanie danych, funkcje serwisowe.


Kody promocyjne

Prośby o darmowe kody promocyjne do pełnej wersji proszę wysyłać na PRIV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź ze post który przytaczasz jest z 2017 roku czyli równo 2 lata temu.. Na początku jak wszyscy testowaliśmy wersje i w miarę możliwości pomagaliśmy Pawłowi wówczas miało to sens. Po 2 latach apka jest stabilna i działa bez zarzutu. Pozatym trzeba było pisać na priv do Pawła z takimi rzeczami a nie na forum bo dla mnie to januszowanie już jest zwykłe. Pozdrawiam i bez spiny nie ma sensu ciągnąć tematu :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy do usunięcia słynnego błędu modułu świateł 9cbb wystarczy darmowa wersja programu, czy potrzeba wersji premium? Próbowałem programem Delphi usunąć błąd, lecz od razu wyskakuje od nowa, a nie ma w nim opcji adaptacji żarówki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Czy do usunięcia słynnego błędu modułu świateł 9cbb wystarczy darmowa wersja programu, czy potrzeba wersji premium? Próbowałem programem Delphi usunąć błąd, lecz od razu wyskakuje od nowa, a nie ma w nim opcji adaptacji żarówki.

Płatną musisz mieć, musisz usunąć blokadę zwarcia w module (funkcje serwisowe) - wykasowanie błędu nic nie da.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pomoc,


reset adaptacji bez ingerencji po prostu pokaże w komputerze że dpf został wymieniony na nowy ? :) dpf się nie skończył, auto chodzi normalnie, nie muli itp, raz na jakiś czas wyskakuje ta kontrolka, nic poza tym. Po wypaleniu sadza 0g. Popiół 60g.

 

Dlatego, że ECU stwierdził, że minął już jego czas co nie oznacza, że już się skończył

Możesz zrobić reset adaptacji bez żadnej ingerencji, dać do wyprania i również go zresetować lub kupić nowy i zrobić reset

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tak też zrobiłem, skasował się popiół oraz sadza i dystans do wymiany się wyzerował. Oby błąd już nie wyskakiwał bo dpf jest jeszcze ok, auta nie muli, gdyby był zapchany całkiem już to i inna kontrolka się zapali czy tylko ta pomarańczowa particle filfter ?

 

Jeżeli działa to można spróbować skasować tę adaptację, skasuje się popiół i dystanse. Od nowa będą się uczyły czujniki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oczywiście zacznij od wyczyszczenia elektrozaworu sterującego, wyczyszczenia zaworu EGR i sprawdzenia wężyka podciśnienia z elektrozaworu do gruszki.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oczywiście zacznij od wyczyszczenia elektrozaworu sterującego, wyczyszczenia zaworu EGR i sprawdzenia wężyka podciśnienia z elektrozaworu do gruszki.

A czy jakbym zaślepił EGR oraz usunął programowo w ECU takie rozwiązanie będzie ok?

Akurat ja mam w d**ie ekologię ale nigdy takiego zabiegu bym nie wykonał z osobistych przekonań. To czy doprowadzisz samochód do stanu fabrycznego czy będziesz bawił się w "druciarstwo" zależy od Ciebie :)

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Co może oznaczać informacja : Dystans do wymiany DPF [km] -1 ?

Podobnie mam : Dystans przy wymianie DPF [km] -1 ?

DPF wypala się niestety bardzo często, bardzo szybko narasta sadza, przy załączeniu regeneracji występuje ciekawy skok wartości : sadza z np. 40,5g w ułamku sekundy spada np do 19,3 gr (gdzieś znika 20g ) a potem wypala się już normalnie do zera.

Przykład - z 40,77g po sekundzie mamy 29,45g - tu skok był trochę mniejszy.


209,98 0,18 40,77 1 0

228,98 0,18 40,77 1 0

228,98 0,18 40,77 0 1

241,99 0,18 29,45 0 1

241,99 0,18 29,45 0 1


Czy ktoś miał podobny przypadek ?

Auto E60 530xD 270kkm.

Pozdrawiam

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.