Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jest tania i dobra ...

Odzaluj te kilkanaście złociszy

I po co te brednie?

Przecież sam autor apki pisał, że daje zniżkę dla klubowiczów!

Opublikowano
Nie ma zniżek. Dostając kod pozbawiasz autora przychodu.

To po co autor je honoruje? (To właśnie wątek autora programu.) I nie było napisane czy kod daje zniżkę 100% czy 10% Dlatego pytam.

Opublikowano
Paweł zrobił kawał roboty dla wszystkich-siedząc godzinami pisząc program i stałe go ulepszając dodając nowe funkcje a szkoda pare zł aby zrobić wsparcie dla autora który i tak całej kwoty z tego nie ma... zacznijmy w końcu szanować czyjąś racę w końcu.
Opublikowano

Proponuję czytać ze zrozumieniem!

Jako że poświęciłem trochę pracy i chciałbym dalej rozwijać aplikację, jest ona dostępna w dwóch wersjach:

-Btool Lite - darmowa: umożliwia odczyt/kasowanie błędów oraz odczyt Live Data

-Btool Expert - płatna: to co Lite + odczyt dodatkowych informacji o DPF, wymuszanie regeneracji, reset adaptacji DPF, logowanie danych, funkcje serwisowe.


Kody promocyjne

Prośby o darmowe kody promocyjne do pełnej wersji proszę wysyłać na PRIV.

Opublikowano
To sprawdź ze post który przytaczasz jest z 2017 roku czyli równo 2 lata temu.. Na początku jak wszyscy testowaliśmy wersje i w miarę możliwości pomagaliśmy Pawłowi wówczas miało to sens. Po 2 latach apka jest stabilna i działa bez zarzutu. Pozatym trzeba było pisać na priv do Pawła z takimi rzeczami a nie na forum bo dla mnie to januszowanie już jest zwykłe. Pozdrawiam i bez spiny nie ma sensu ciągnąć tematu :lol:
Opublikowano
Witam. Czy do usunięcia słynnego błędu modułu świateł 9cbb wystarczy darmowa wersja programu, czy potrzeba wersji premium? Próbowałem programem Delphi usunąć błąd, lecz od razu wyskakuje od nowa, a nie ma w nim opcji adaptacji żarówki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Czy do usunięcia słynnego błędu modułu świateł 9cbb wystarczy darmowa wersja programu, czy potrzeba wersji premium? Próbowałem programem Delphi usunąć błąd, lecz od razu wyskakuje od nowa, a nie ma w nim opcji adaptacji żarówki.

Płatną musisz mieć, musisz usunąć blokadę zwarcia w module (funkcje serwisowe) - wykasowanie błędu nic nie da.

spacer.png

Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc,


reset adaptacji bez ingerencji po prostu pokaże w komputerze że dpf został wymieniony na nowy ? :) dpf się nie skończył, auto chodzi normalnie, nie muli itp, raz na jakiś czas wyskakuje ta kontrolka, nic poza tym. Po wypaleniu sadza 0g. Popiół 60g.

 

Dlatego, że ECU stwierdził, że minął już jego czas co nie oznacza, że już się skończył

Możesz zrobić reset adaptacji bez żadnej ingerencji, dać do wyprania i również go zresetować lub kupić nowy i zrobić reset

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli działa to można spróbować skasować tę adaptację, skasuje się popiół i dystanse. Od nowa będą się uczyły czujniki.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Dzięki, tak też zrobiłem, skasował się popiół oraz sadza i dystans do wymiany się wyzerował. Oby błąd już nie wyskakiwał bo dpf jest jeszcze ok, auta nie muli, gdyby był zapchany całkiem już to i inna kontrolka się zapali czy tylko ta pomarańczowa particle filfter ?

 

Jeżeli działa to można spróbować skasować tę adaptację, skasuje się popiół i dystanse. Od nowa będą się uczyły czujniki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście zacznij od wyczyszczenia elektrozaworu sterującego, wyczyszczenia zaworu EGR i sprawdzenia wężyka podciśnienia z elektrozaworu do gruszki.

spacer.png

Opublikowano
Oczywiście zacznij od wyczyszczenia elektrozaworu sterującego, wyczyszczenia zaworu EGR i sprawdzenia wężyka podciśnienia z elektrozaworu do gruszki.

A czy jakbym zaślepił EGR oraz usunął programowo w ECU takie rozwiązanie będzie ok?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście zacznij od wyczyszczenia elektrozaworu sterującego, wyczyszczenia zaworu EGR i sprawdzenia wężyka podciśnienia z elektrozaworu do gruszki.

A czy jakbym zaślepił EGR oraz usunął programowo w ECU takie rozwiązanie będzie ok?

Akurat ja mam w d**ie ekologię ale nigdy takiego zabiegu bym nie wykonał z osobistych przekonań. To czy doprowadzisz samochód do stanu fabrycznego czy będziesz bawił się w "druciarstwo" zależy od Ciebie :)

spacer.png

Opublikowano

Witam!

Co może oznaczać informacja : Dystans do wymiany DPF [km] -1 ?

Podobnie mam : Dystans przy wymianie DPF [km] -1 ?

DPF wypala się niestety bardzo często, bardzo szybko narasta sadza, przy załączeniu regeneracji występuje ciekawy skok wartości : sadza z np. 40,5g w ułamku sekundy spada np do 19,3 gr (gdzieś znika 20g ) a potem wypala się już normalnie do zera.

Przykład - z 40,77g po sekundzie mamy 29,45g - tu skok był trochę mniejszy.


209,98 0,18 40,77 1 0

228,98 0,18 40,77 1 0

228,98 0,18 40,77 0 1

241,99 0,18 29,45 0 1

241,99 0,18 29,45 0 1


Czy ktoś miał podobny przypadek ?

Auto E60 530xD 270kkm.

Pozdrawiam

Andrzej

Opublikowano

Witam !

Ciśnienia wyglądają na normalne, nawet przy sygnalizowanych 30g sadzy nie przekraczaja tych podanych w btool jako maxymalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.