Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam podobnie. Już chyba wszystko sprawdzone a on sobie wypala co 150 km bez względu czy po mieście czy na autostradzie. Już tak jeżdżę od dłuższego czasu. Zero błędów.
Opublikowano
Proponuję dolać do paliwa Liqui Moly 2560 powodujący wypalanie sadzy przy niższych temp. spalin, czyli w tak zwanym trybie pasywnym. Ja jak wysterowałem egr na wartość + i dodałem ten dodatek to pierwsze wypalanie w trasie miałem po 700km. Wcześniej wypalał się po 100km.
Opublikowano
a po wypaleniu całego baku co ile się wypala dpf? Czy nadal się wypala w trybie pasywnym?
Opublikowano
Witam. Chciałbym sprawdzić jak egr zachowuje się przy jego ograniczeniu czy są jakieś zmiany w pracy silnika jak również interwały wypalenia dpf. Czy ktoś już ograniczał w silniku m47. Jeśli tak to jaka wartosc najlepiej ustawić? Teraz przy obecnym ustawieniu czyli 0.0 w moim aucie na wolnych przy rozgrzanym silniku pokazuje 60-68% . Tak orzynajmniej pokazuje BTool.Przy wypaleniu jak również gwałtownym przyspieszania 5% czyli zachowanie chyba dobre. Dziwi mnie jedynie to 68%.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Chciałbym sprawdzić jak egr zachowuje się przy jego ograniczeniu czy są jakieś zmiany w pracy silnika jak również interwały wypalenia dpf. Czy ktoś już ograniczał w silniku m47. Jeśli tak to jaka wartosc najlepiej ustawić? Teraz przy obecnym ustawieniu czyli 0.0 w moim aucie na wolnych przy rozgrzanym silniku pokazuje 60-68% . Tak orzynajmniej pokazuje BTool.Przy wypaleniu jak również gwałtownym przyspieszania 5% czyli zachowanie chyba dobre. Dziwi mnie jedynie to 68%.

Maksymalny zakres pracy egr to właśnie ok 65% więc pokazuje dobrze.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Chciałbym sprawdzić jak egr zachowuje się przy jego ograniczeniu czy są jakieś zmiany w pracy silnika jak również interwały wypalenia dpf. Czy ktoś już ograniczał w silniku m47. Jeśli tak to jaka wartosc najlepiej ustawić? Teraz przy obecnym ustawieniu czyli 0.0 w moim aucie na wolnych przy rozgrzanym silniku pokazuje 60-68% . Tak orzynajmniej pokazuje BTool.Przy wypaleniu jak również gwałtownym przyspieszania 5% czyli zachowanie chyba dobre. Dziwi mnie jedynie to 68%.

ja ograniczałem ale wróciłem do 0, u mnie filtr przy takim ustawieniu wypala się po ~500km jazdy mieszanej, przy ograniczeniu nie zauważyłem kolosalnej różnicy

Opublikowano

Witam, w dniu dzisiejszym zakupiłem pełną wersje aplikacji - chciałem sprawdzić live data oraz inne rzeczy w moim bmw 335ix z silnikiem N55

posiadam telefon HONOR 8 oraz przejsciowke OTG i niebieski kabel z funkcja k- dcan samochod łączy się z aplikacją tylko gdy wybiore w opcjach zaawansowanych silnik z automatu nie łączy się - gdy jednak recznie wybiore silnik to się połączy jednak nic nie odczytuje pojawiają się błędy No response from ECU tak jakby nie czytal sterownika czy ktos ma jakas radę ?

Opublikowano
Witam

Planuje zakup aplikacji i chciałem się zapytać czy ten kabel będzie dobry

https://allegro.pl/oferta/bmw-k-dcan-interfejs-usb-inpa-d-can-dis-obd2-6658310687

Plus ta przelotka do USB

Chyba że macie coś sprawdzonego to poprosiłbym jakiegoś linka.

Pozdrawiam

 

Na viaken.pl dostaniesz taki kabel z przełącznikiem, który umożliwi używanie go również z serią F. Dodatkowo jest tańszy.


@pawpat Napisz mi na PW jaki komunikat pokazuje apka przy próbie połączenia z automatycznym wyborem silnika.

Opublikowano

Witam, nie mogę się połączyć z moim autem przez Btool expert i kabel K+Dcan z ibmw.info

Mam BMW e91 z 03.2011 roku z silnikiem N47T 184kM 135kW.


Podczas próby połączenia aplikacja rozpoznaje interfejs ale nie może rozpoznać ECU.

Jak wybiorę ręcznie silnik N47 to niby się łączy ale nie mogę odczytać żadnych parametrów.


Na chińskim ELM327 i jakiejś prostej apce z google play moge odczytac aktualne obroty i

resztę podstawowych parametrów więc OBD raczej jest sprawne.


Gdzie szukać rozwiązania?


Pozdrawiam

Opublikowano
kolego mialem to samo wczoraj na tym samym kablu.. dziś podłączyłem się przez kolegi BT i aplikacja ruszyła chociaż nie jest w pełni funkcjonalna z moim sterownikiem.. wydaje mi się ze jest jakiś problem z tymi kablami.
Opublikowano (edytowane)

50zł wydane na aplikacje, 100pln na kabel i dalej problemy. Tracę juz cierpliwość a auto mam od tygodnia dopiero.


@edit

Sorry za nerwy, kabel okazał się walnięty

Edytowane przez lypse
Opublikowano

Panowie znów wrócił mi problem z wypalaniem... nie wiem już gdzie zajrzeć tu na szybko zrobiłem zdjęcie z isty. Miał ktoś podobnie ? 1b8a4c4a2e89f1e234b76ccacde0d0ef.jpg

I to zaledwie po przejechaniu 2km



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Zanim podejmiesz decyzję o wymianie świec obowiązkowo należy sprawdzić sterownik, zrobisz to zwykłym multimetrem, łącznie z wyjęcie sterownika 15 minut roboty. Błędy świec i sterownika nie mają wpływu na wypalanie dpfa o czym niektórzy piszą (przynajmniej w moim poprzednim m47 i teraz w n47 tak jest)
Opublikowano
Witam

Aplikacja super, kupilem wersję expert i naprawdę się opłaca

https://imageshack.us/i/pnG8tTWap

Jak myślicie sterownik do wymiany plus świece?

Czy to ma jakiś związek z dpfem? Bo właśnie wyskoczył mi błąd a mam popiół 64g, sadza 5,2g

Cos podobnego bylo w mojej X5. Okazalo sie, ze swiece sa ok. Nalezalo tylko wymienic sterownik i po bledach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ukrytym menu samochodu masz podane ilość paliwa w lewej i prawej komorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.