Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prosze o rozkodowanie bledow bo nie moge znalezc odpowiedzi co one oznaczaja i gdzie szukac rozwiazania.

 

Podciśnienie Ci nie działa. Wali błędami recyrkulacji i doładowania. Pociągnij sobie rozpiskę na przyszłość


https://chomikuj.pl/daromega/BMW_INPA_DIS_POD_WINXP/Rozpiska+B*c5*82*c4*99d*c3*b3w+BMW+E60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr mam odlaczony i zaslepiony, więc tym pierwszym bym się nie sugerował, zapomniałem dodać. Ten 1 błąd miałem zawsze pojawily się 2 następne tylko

zrobilem screena przy okolo 120-130 na esce, dziwie sie ze jest takie male cisnienie doladowania, pod gorke nie ciagnie prawie wcale jakbym mial przyczepke za soba :D, dodam ze robilem sprzeglo hydro olej i filtr a podczas robienia mechanik zapomnial wyjac klucza z "walu" jak przykrecal sprzeglo i wyrwalo chlodniczke oleju 2 weze od tej chlodniczki, wiskoze, poluzowalo sie kolo na ktorym byl klucz takie duze gumowe. Czy cos moglo sie wiecej uszkodzic w tym rejonie jak klucz zrobil obrot i cos mogl wyrwac? Nie wiem czego ewentualnie moge szukac. Na postoju mam w granicach 980hpa a przy bucie z 120 w gore dochodzi do 1500hpa. Wtryski sprawdzilem i maja na postoju w granicach zera wiec jest git. Z gory dziekuje


40036321058192590086.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Doladowanie opanowane, wypial sie wezyk a raczek pekl i wypadl z gruszki przed elektrozaworem turbo, ucialem kawalek dalej wsadzilem i laja jak szalona :D

Proponuję wydać 5zł i wymienić wężyki na nowe niż liczyć na to,że te 20letnie są w pełni szczelne :)

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie Ci nie działa. Wali błędami recyrkulacji i doładowania. Pociągnij sobie rozpiskę na przyszłość


https://chomikuj.pl/daromega/BMW_INPA_DIS_POD_WINXP/Rozpiska+B*c5*82*c4*99d*c3*b3w+BMW+E60

 

Wyślij SMS za 4 zł na numer 7xxxx. No odrobinę przyzwoitości, jesteśmy na forum by sobie pomagać a nie by na sobie zarabiać...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij SMS za 4 zł na numer 7xxxx. No odrobinę przyzwoitości, jesteśmy na forum by sobie pomagać a nie by na sobie zarabiać...

 

Chomik oferuje 50 mb transferu free który co tydzień się odnawia. Wystarczy się tam zalogować. No ale po co się zalogować i pobrać za free jak można się wywnętrzyć na forum jaki to uj połamany, że plik 1.5 MB zapodał na chomiku :mad2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co chwilę w trakcie jazdy wyskakuje mi błąd któregoś parametru (np.błąd odczytu dpf albo temperatury dolotu itp.) i wszystkie wartości wskakują na -1. Muszę zrobić "wstecz" i wejść ponownie żeby był odczyt a po chwili znów to samo. Połączenia z interfejsem vgate4.0 nie zrywa. Da się coś z tym zrobić żeby działało normalnie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Co chwilę w trakcie jazdy wyskakuje mi błąd któregoś parametru (np.błąd odczytu dpf albo temperatury dolotu itp.) i wszystkie wartości wskakują na -1. Muszę zrobić "wstecz" i wejść ponownie żeby był odczyt a po chwili znów to samo. Połączenia z interfejsem vgate4.0 nie zrywa. Da się coś z tym zrobić żeby działało normalnie?

 

mam podobnie. używam adaptera Carly. nie jest to wybitnie uciążliwe,ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy coś z was czyścił może samodzielnie mechanicznie i chemicznie filtr DPF z samodzielnym demontażem? Mój już ledwo zipie po analizie aplikacja i mam duże ciśnienia zwrotne. Chciałbym sam go wymontować i potraktować myjka ciśnieniowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey, wymieniłem DPF chciałem zrobić reset adaptacji niestety nic to zmienia. Da się to jakoś rozwiązać? x3 3.0SD 283 km

Nie zmieniła się ilość popiołu na 0g i przebieg do wymiany?

 

Niestety nie. Mignął mi komunikat nieprawidłowy ECU czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4zł to majątek?? :duh: :duh:

może wtedy byś chociaż wiedział co oznaczają te kody błędów

a jeśli już cie nie stać to polecam stronę http://bmwfault.codes/


Chomik oferuje 50 mb transferu free który co tydzień się odnawia. Wystarczy się tam zalogować. No ale po co się zalogować i pobrać za free jak można się wywnętrzyć na forum jaki to uj połamany, że plik 1.5 MB zapodał na chomiku :mad2: .

To nie ja szukałem kodów błędów, bo umiem je sobie znaleźć. Ktoś poprosił o pomoc, bo nie umiał. Na tym forum sobie pomagamy a to znaczy, że na sobie nie zarabiamy. Nie chodzi o 4 zł tylko o przyzwoitość.

Ja nie żebrałem u Pawła o darmowy kod do programu tylko go kupiłem, tak samo jak nie używam pirackich programów czy Automapy z my-navia.pl. Za czyjąś pracę płacę bo to uczciwe. Za sprzedawanie nie swojej własności nie zapłacę i to też uważam za uczciwe.

I nie, nie będę podawał swoich danych na generalnie pirackim portalu jakim jest chomik. Są dziesiątki portali na których można powiesić plik, gdzie pobierający nie musi się rejestrować ani wnosić opłat.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam BMW E90 z silnikiem n47. Średnio raz na tydzień wywalało mi błąd czujnika ciśnienia spalin. Kupiłem nowy, bład nie pojawia się już. Na starym czujniku ciśnienie wstczene na biegu jałowym było na minusie. Na nowym czujniku na biegu jałowym mam również wartość minusową, na luzie około - 30 hPa. Czy te wartości są prawidłowe, czy wogole to ciśnienoe powinno być na minusie? Dodam, że przewód wychodzący z dpfa na czujnik jest drozny. Co może być jeszcze przyczyną takiego wskazania? Przepuszczający Dpf?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem świeżym posoadaczem E91 325d.Pierwszy w zyciu diesel i tym samym od razu kupiłem apke i adapter Carista.Chcialem wymusic regeneracje DPF .Wssystko, podlaczone napis OK, trasa przeszlo 140 km autostrada i xaly czas ptaszek tylko przy zaplanowanej regeneracji.Aktywna sie nie włącza.Mam automat i nie wiem czy mam go przełączyć na manualny i trzymac na trojce bovtemp mam caly czas pod 300 stopni.Jadac nawet 180 km /h nie Mienilo sie na aktywne, a ktos na forum pisal ze nie trzeba trzymac az tak duzych obrotów?Gdzie moze być problem ze regeneracja sie nie odpala.Tam juz jest już jakieś 42g sadzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.