Skocz do zawartości

coupe 318 is czy 320


gerro

Rekomendowane odpowiedzi

pozwole sie podlaczyc pod temat. Mam pytanie jaki motor oplaca sie kupic 2,5 czy 2,0 noge mam dosyc lekka tak do 2500-3000 obr/min wieksze wykorzystanie mocy wchodziloby w gre w szczegolnych sytuacjach. Ktos moze zapytac to po co mi taki silnik?? odpowiedz jest prosta, lubie miec zapas mocy.

CZy to prawda ze 2,5 pala ile chca?? znajomy mowil ze pali mu ok 15-16l po miescie. Co troche mnie :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pozwole sie podlaczyc pod temat. Mam pytanie jaki motor oplaca sie kupic 2,5 czy 2,0 noge mam dosyc lekka tak do 2500-3000 obr/min wieksze wykorzystanie mocy wchodziloby w gre w szczegolnych sytuacjach. Ktos moze zapytac to po co mi taki silnik?? odpowiedz jest prosta, lubie miec zapas mocy.

CZy to prawda ze 2,5 pala ile chca?? znajomy mowil ze pali mu ok 15-16l po miescie. Co troche mnie :jawdrop:

bylo juz bardzo duzo tematow o tym. Czy 2.0 czy 2.5 to juz zalezy tylko do ciebie, ja bym bral 328. :search: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZy to prawda ze 2,5 pala ile chca?? znajomy mowil ze pali mu ok 15-16l po miescie. Co troche mnie :jawdrop:

 

no tak ale pewnie jak lata bokiem. kumpel ma 325 i tyle mu pali jak cala noc szalej po miescie. a 328 chyba nawet mniej niz 328 pali, bo to jakas nowsza konstrukcja.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kocham te tematy o spalaniu :mrgreen:

a schemat prawie zawsze wygląda tak :

1)PYTANIA I ODPOWIEDZI WOKÓŁ BMW najpierw pytanie czy Is<2,0<2,5<2,8,

2) potem w koncu kupuje 2,5-2,8 (za radą innych) chwali sie dział GALERIA

3) następnie dział SPALANIE I PALIWA ALTERNATYWNE I PYTANIE "Jaki gaz do... :?: "

4) a kończy sie na MECHANIKA I EKSPAATACJA z pytaniami :

-kosmiczne spalanie mojej 325/8

- nierówne obroty na gazie

-gaśnie mi na wolnych LPG

- po roku z LPG pali litr ojeju na 1000km

 

P.S. Życzę trafnych zakupów :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie sześciocylindrowe bmw palą b.podobnie, oczywiście z podobnego okresu produkcji, to jest fakt. Nawet taka dowolna alpina b3 e36 nie spali więcej od 320 przy tym samym stylu jazdy. Trochę więcej spali emka e36, ale też bez przesady. Pełno jest na ten temat danych, także na zagranicznych forach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUJON : do mnie pijesz ?? moja 328i pali mi tyle samo przy normalnej jezdzie co moja poprzednia 320i (dochodzi jeszcze kwestia stanu technicznego) ..

 

ale za to udalo mi sie juz osiagnac spalanie rzedu 17l/100km :D

 

 

poza tym to raczej nie polecalbym 325i/328i jako pierwsze tylnionapedowe auto w zyciu ..

 

co do spalania - nie zejdziesz w 320i ponizej 11l po miescie .. w 318is przy takiej samej jezdzie bedzie to ok 2l mniej ...

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zejdziesz w 320i ponizej 11l po miescie .. w 318is przy takiej samej jezdzie bedzie to ok 2l mniej ...

 

318 IS po miescie palil mi 11,5 litra - 320i 12,5 litra.

Edytowane przez Panfil - BMW Klub Polska

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUJON : do mnie pijesz ?? moja 328i pali mi tyle samo przy normalnej jezdzie co moja poprzednia 320i (dochodzi jeszcze kwestia stanu technicznego) ..

Kiloff czyżby coś było nie tak z twoim 328 że sie tak wzbużyłeś :?: Ja mówiłem ogólnikowo, a chodziło mi o to że BMW 325/8 mimo że to są juz stare samochody to są dosyć drogie w utrzymaniu, a z tego co widze po ludziach którzy przymieżają sie do tej marki a nigdy jej nie mieli to chcieliby mega szybkie rakiety i żeby mało paliły i najlepiej na "full wypasie" :duh: Wszyskie te walory połączone razem to znajdziecie prędzej w klubie hondy niż bmw. Tutaj jest coś za coś :!: To że sobie sąsiad zamienił z TICO na jakąs "wypasioną" coupete E36 i opowiada jakie to zaj.... auto i jak mało pali , a jakie osiągi to nie znaczy że tak jest....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zejdziesz w 320i ponizej 11l po miescie .. w 318is przy takiej samej jezdzie bedzie to ok 2l mniej ...

 

318 IS po miescie palil mi 11,5 litra - 320i 12,5 litra.

 

nie wiem, moze to tez zlaezy od rodzaju czy m42 czy m44 bo ja mam m44 i mi po miescie pali 9-10, nigdy nie zszedlem ponizej 9 ani nie przekroczylem 10. pewnie tez od stanu silnika no i przedewszystkim nogi.

 

oglnie w e36 4 cylindrowce pala bardzo podobnie, tak samo 6 cylindrowce. tak jak wkleilem przyklad wczesniej.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiloff czyżby coś było nie tak z twoim 328 że sie tak wzbużyłeś :?: Ja mówiłem ogólnikowo, a chodziło mi o to że BMW 325/8 mimo że to są juz stare samochody to są dosyć drogie w utrzymaniu, a z tego co widze po ludziach którzy przymieżają sie do tej marki a nigdy jej nie mieli to chcieliby mega szybkie rakiety i żeby mało paliły i najlepiej na "full wypasie" :duh: Wszyskie te walory połączone razem to znajdziecie prędzej w klubie hondy niż bmw. Tutaj jest coś za coś :!: To że sobie sąsiad zamienił z TICO na jakąs "wypasioną" coupete E36 i opowiada jakie to zaj.... auto i jak mało pali , a jakie osiągi to nie znaczy że tak jest....

 

dokladnie, niestety utrzymanie 320/5/8 tanie nie jest i nie bedzie .. poza tym za 320i przemawia jeden argument - szukacjcie sobie zadbanej 325i, najlepiej w coupe albo w cabrio ... zycze powodzenia

 

a co do mojej to poza tym ze szpachla peka w miejscu gdzie mi dach wstawiali i silnik na minerale jezdzi to wszystko gra :cool2: (poprostu pamietam jak sie kiedys burzyles na moje spalania :mrgreen: )

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiloff czyżby coś było nie tak z twoim 328 że sie tak wzbużyłeś :?: Ja mówiłem ogólnikowo, a chodziło mi o to że BMW 325/8 mimo że to są juz stare samochody to są dosyć drogie w utrzymaniu, a z tego co widze po ludziach którzy przymieżają sie do tej marki a nigdy jej nie mieli to chcieliby mega szybkie rakiety i żeby mało paliły i najlepiej na "full wypasie" :duh: Wszyskie te walory połączone razem to znajdziecie prędzej w klubie hondy niż bmw. Tutaj jest coś za coś :!: To że sobie sąsiad zamienił z TICO na jakąs "wypasioną" coupete E36 i opowiada jakie to zaj.... auto i jak mało pali , a jakie osiągi to nie znaczy że tak jest....

 

dokladnie, niestety utrzymanie 320/5/8 tanie nie jest i nie bedzie .. poza tym za 320i przemawia jeden argument - szukacjcie sobie zadbanej 325i, najlepiej w coupe albo w cabrio ... zycze powodzenia

 

a co do mojej to poza tym ze szpachla peka w miejscu gdzie mi dach wstawiali i silnik na minerale jezdzi to wszystko gra :cool2: (poprostu pamietam jak sie kiedys burzyles na moje spalania :mrgreen: )

podpisuje sie 2 rękami pod tym pierwszym akapitem

a co do drugiega akapitu to też sie podpisuje , u mnie dach zardzewiał i 1 ćwiartke musze od nowa wstawić bo mi coś geometria szyko opony ścina :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow.ja posiadam dwie bawareczki 318\325i i powiem tak ze roznica w spalaniu w miescie wynosi 2 literki ale moment obrotowy i przyjemnosc z jazdy 325 rekompensuje podwyzszone koszty eksploatacji 325 :mrgreen: Ogolnie jednostki 4 cylndrowe sa dosc paliwozerne w stosuku do R6 :cry2: bo jesli by dac pozadnie w palnik 318 to zuzycie paliwka jest dosc zblizone bo 325 :twisted2: No ale zeby trafic nie zakatowane325\8 to juz inna bajka. :mad2: Ja swojej szukalem 8 miesiecy :hand: I wiem ze to ta :twisted2:
NIE MA JAK 192 KM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jesli by dac pozadnie w palnik 318 to zuzycie paliwka jest dosc zblizone bo 325

 

hehe no to fakt, ale zblizysz sie do spalania przy spokojnym stylu jazdy, nie mowie wolowatym. a jakbys tak samo dal polaic 325 (oczywiscie przy wiekszej przyjemnosci niz 318 :twisted: ) to spalanie by poszlo hoho juz bardzo oddalone od 318

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kujon dobrze to napisales....

 

Ja ze swojej strony uwazam ze jesli ktos wogole zaklada temat o "spalaniu" jednostek 6 cylindrowych, to od razu mi sie cisnie na usta "spieprzaj dziadu od BMW".

 

Jedno jest pewne, BMW zaczyna sie dopiero od R6, pali swoje ,jednak tez daje niesamowita frajde. Jesli masz jakiekolwiek "ale" co do spalania to spraw sobie 1.8/1.6.

 

Tutaj cisnie mi sie na usta haslo reklamowe jednej z marek luxusowych => "Jesli pytasz ile kosztuje, to znaczy ze Cie nie stać":))

 

Nie mowie tym samym ze BMW to marka dla wybranych itp. ale na prawde trzeba sie liczyc z tym ze tez nie jest to Matiz i koszta utrzymania ma wyzsze niz przecietne toczydelko ktore sie wyprzedza na ulicy....

 

 

P.S. 2.5/2.8 rzadza i uzalezniaja wiec to tez nalezy brac pod uwage jako swego rodzaju "wade" :mrgreen:

 

MB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam goscia co kupil sobie 520 i palila mu 8 litrow jakis rok po kupnie caly czas spalanie bylo 8 l ale pewnego razu musielismy wybrac sie nia w trase ok 300km wiec zatankowalismy do pelna i jakie bylo zdziwienie wlasciciela jak spalila nam 9,5l w trasie. Tak wiec o spalaniu mozna mowic jak tankuje sie caly czas do pelna a wiem ze moze 10% albo i mniej tankuje tak wlasnie swoje autka. Nie wieze ze r6 spali ponizej 10l na setke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam goscia co kupil sobie 520 i palila mu 8 litrow jakis rok po kupnie caly czas spalanie bylo 8 l ale pewnego razu musielismy wybrac sie nia w trase ok 300km wiec zatankowalismy do pelna i jakie bylo zdziwienie wlasciciela jak spalila nam 9,5l w trasie. Tak wiec o spalaniu mozna mowic jak tankuje sie caly czas do pelna a wiem ze moze 10% albo i mniej tankuje tak wlasnie swoje autka. Nie wieze ze r6 spali ponizej 10l na setke.

A co to za różnica czy tankujesz do pełna czy nie :?: Choc nie mam R6 (juz tego żałuję) to wiem ze takie 525 24V bez większego problemu spali w trasie grubo poniżej 10l. I choć IS pali mniej nie jest to duża różnica zwłaszcza w tarasie...

Jeżeli ktoś pyta o spalanie to niekoniecznie go nie stać... ja nawet jak bym miał nie ograniczone fundusze na Pb chciałbym żeby autko mało paliło bo są przyjemniejsze rzeczy na które można wydac kasę niż benzyna... :mrgreen:

Pozdrawiam Grzesiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to widze tak zapala mi sie rezerwa, tankuje za np. 100zł i kasuje licznik....jeżdzę az znowu mi sie zapali rezerwa i wiem ile przejechałem. Nawet jezeli nie jest to sposób super dokładny to napewno ni pomyle sie o 1,5l na 100km :D Poza tym mogę sie też pomylic na swoją niekorzyśc co jest nawet bardziej prawdopodobne...
Pozdrawiam Grzesiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to widze tak zapala mi sie rezerwa, tankuje za np. 100zł i kasuje licznik....jeżdzę az znowu mi sie zapali rezerwa i wiem ile przejechałem. Nawet jezeli nie jest to sposób super dokładny to napewno ni pomyle sie o 1,5l na 100km :D Poza tym mogę sie też pomylic na swoją niekorzyśc co jest nawet bardziej prawdopodobne...

bardzo niedokłądny i mało wiarygodny pomiar....

w celu dosyć dokłądnego sprawdzenia spalania trzeba auto zatankować do pełna , ale nie do pierwszego odbicia pistoletu , tylko aż benzyna pokaże sięprzy klapce wlewowej ,ponieważ pistolet różnie odbija w zależności od zapowietrzenia baku, nastepnie wyzerować licznik, przejechać odległość równą conajmniej połowie baku następnie zatankować do korka i obliczyć iloraz ilości benzyny przez przejechane kilometry

Pozdro :)

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ze nie dokładny...ale jakiś sposób zawsze jest i nie trzeba tankować do pełna...A poza tym dokłądnośc napewno jerst większa niż 0,5l/100km. Sprawdzałem i tak i tak i wyniki rózniły sie nieznacznie. Zresztą jak ktoś sie pyta ile pali jest jedna odpowiedż - ile sie wleje :D
Pozdrawiam Grzesiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.