Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, potrzebuje porady co do kolektora ssącego, bo kończy sie powoli jego kadencja, klapki sa liźnie i mechanik uważa, ze czas na wymianę bo mogą wpaść do silnika i kaplica dlatego pytanie, czy można to zaślepić i wyciąć klapki czy nie ? Każdy ma coś innego na ten temat do powiedzeni i nie wiem co robić, nowy kolektor 3500zl i nie wiem czy to jest konieczne wydawać tyle kasy. Ewentualnie czy jest sens kupować używkę jak tak to bym prosił o pomoc znalezienia takiej bo jest tego trochę ale nie wiem co dokładnie bedzie pasować, a po nr czesci cieżko dojść. Bardzo prosze o fachową pomoc.

Bmw e87, 2007r

Silnik: N47D20A 177km

Opublikowano
A jestes w stanie pomoc mi taką używkę na Allegro znaleźć która pasuje do mnie ? Bo kurde po nr seryjnym nie ma żadnego a po kodzie silnika to same n47d20c a ja mam n47d20a to to samo czy nie ?
Opublikowano
Ze 118d są bez klapek, szukaj ze 118d używki. Ewentualnie koszt wywalenia klapek to jest chyba około 350 zł + uszczelki czyszczenie chemiczne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Usuń ze swojego lub szukaj od 118d i zapomnisz o temacie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co wiem to w N47 nie lotrzebujesz zaślepek. Demontujesz kolektor. Wylamujesz klapki i składasz wszystko jak było tylko bez klapek. Komputer nadal myśli że je masz i nie wyświetla błędu. Ja tegp nie robiłem, bo mam kolektor bez klapek. Tu masz cytat z angielskie forum :D

 

You dont need any blank plugs for n47. Remove the inlet from the engine. Then take off the swirl flap actuator motor and pull out the flap rod its a bit stiff but does pull out if the plastic arm hasnt already come off the rod take this off the rod and set it aside this is used for blanking the hole in the inlet. Then look in the ports on the inlet and find the swirl flaps you need to break the plastic retaining clips to remove the flaps. I tool the throttle body off to get the flaps and bits of plastic out of the inlet. Once the inlet is free of all flaps and bits of plastic just refit the plastic control arm back into the inlet manifold and secure with the original retaining clip and put the swirl flap actuator motor back on the inlet so the ecu still sees it there and can still control it and refit the inlet manifold. Job done 0 cost just time
Opublikowano
Jest tak jak piszę Jack79, robiłem to w zeszłym tygodniu u siebie zdejmujesz kolektor wywalasz klapki, wkładasz nową uszczelkę montujesz i tyle, żadna ingerencja w kompa nie jest konieczna ani żadne zaślepki, auto chodzi jak wcześniej czyli bardzo dobrze, moje klapki były ok ale zdejmowałem kolektor do wymiany świec i przy okazji wywaliłem klapki by się nie stresować
Opublikowano
A jeszcze jedno pytanie, ten bolec na którym są klapki tez wyciągamy ? I zaślepiony jakoś miejsce tego bolca ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak w tym silniku, ale w m47n ośki też potrafiły wpaść, więc w tym wypadku wywalam całość i otwory zaślepiam.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zaślepia się... U mnie wyrobiła się ośka klapek i powietrze uciekało tam od strony nastawnika klap. Najlepiej kupić od 118d, niczym się nie różni po za brakiem klap. Jest nawet miejsce na montaż samego nastawnika, aby chodził "na sucho". U mnie po wymianie auto zdecydowanie lepiej przyspiesza w górnym zakresie obrotów.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ja wytargałem całą ośkę klapek i zaślepiłem otwór od nastawnika krótką śrubą kontrującą i nie ma problemu, jedyneczka lata jak trzeba :P
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W 184KM klapki są wymienne i koszt nie duży

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PP11-EUR-11-2010-E90N-BMW-320d&diagId=11_4580

pozycja nr 2 zakup w serwisie koszt około 170,-zł :D , możesz sobie co roku wymieniać na nowe :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.