Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po prawie roku bez wyciekow.... znowu kapie gdzies pod pompa wody. Slabe dojscie tam jest zeby zobaczyc ale scieka po kole pasowym i na podjazd. Poza pompa moze cos tam jeszcze cieknac ? Pompa wody byla wymieniana niby 1,5 roku temu ale mozliwe ze wczesniejsze wycieki z valley pan po prostu dobily ja.Pompa biby byla jedna z tanszych wiec kto wie ? Teraz pytanie lepiej brac nowy zamienik pompy wody za okolo 250 zl czy uzywke oryginal za podobna kwote ? nowka to koszt 700zl oryginal
Opublikowano

Trzeba zdjąć visco i obejrzeć, jest tam kilka elementów:

- rurki nad wanną

- termostat (złączki)

- pompa wody (oryginału moim zdaniem nie ma sensu kupować, używki tym bardziej, ja kupiłem Hepu)

- wanna

Końca nie ma nigdy.

Opublikowano
wanna byla robiona przeciez ;) zreszta z tylu nie cieknie . uszczelki na rurki ktore ida do pompy tez wymienione. Jutro zobacze jak pojade to majstra.
Opublikowano
cieknie z pompy wody , z tego kola , narazie bardzo powoli. Wiec mysle ze nowa pompa bedzie potrzebna , z miejsca gdzie jest ta uszczelka pompy sucho :( najgorsze ze pompa nie wydaje dziwnych dzwiekow , visko tez sztywno chodzi.
Opublikowano
u mnie na 90% przyczynila sie do tego dawna awaria valley pan przez ktora jezdzilem dlugo z zapowietrzonym ukladem i w tamtym czasie pompa mocno dostala po ..... . Chlodnice juz wymienialem z rok temu i tez zgralo sie to czasowo z cyrkami z VPan.
Opublikowano

Jeszcze raz, żeby nie było nieścisłości.

Jakieś 2 tygodnie temu pompa mechaniczna mi wywaliła - prawdopodobnie była oryginalna od nowości, bo mechanik mówił, że coś z nią nie tak jest - i skawaliła mi się koncertowo wywalając jakieś 6 litrów płynu na asfalt.

Po tym incydencie też zakupiłem sobie pompę firmy SKF ( : i teraz jeżdżę i na razie płynu nie ubywa,

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
i znowu bardzo nieznacznie kapie , dwie krople plynu po calkowitym wystygnieciu auta po trasie. Kapie oczywiscie z wysokosci wirnika pompy wody potem na ta belke a potem na podjazd :D nie ma jeszcze tragedi ale znowu trzeba wymienic po 8 miesiacach , Pompa wody to SKF, dochodze do wniosku ze tylko oryginal bmw jest solidny bo wszedzie pisza ze skf dobra a inni ze po pol roku im padla . Smieszne ale wczesniej chinska jakas no name wytrzymala mi 1,5 roku :D
Opublikowano
idealnie z tego samego miejsca co przedtem cieknie , dokladnie na wysokosci srodka tablicy rejestracyjnej . Po prostu robi sie luz na tym wirniku i kilka kropel poleci . Kapie jak masz laczenie wisko z pompa wody , Po prostu temperatura robi swoje w tych silnikach a pewnie sredniej jakosci wirniki w zamienikach tez nie pomagaja. nie mianal jeszcze rok wiec jest gwarancja na nia, Oryginal chodzi po 800zl a troche mi szkoda tyle wydawac bo pewnie z rok jescze x5 potrzymam i bede chcial e70 jakies ;)..............pewnie bardziej awaryjne
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
okazalo sie ze cieklo z tej dziurki do odprowadzanie plynu . Wirnik byl raczej ok . Pompa wymieniana znowu na SKF , zobaczymy ila ta wytrzyma ;)
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzis znalazlem dwie male czerwone kropki od plynu chlodniczego na wysokosci pompy wody :D Nie uwierze ze to znowu pompa wody .....po 6 miesiacach od poprzedniej wymiany . Samochod jezdzi jak trzeba , zadnego wywalania plynu ,przegrzewania , silnik chodzi wzorowo :D ehhhh :mad2: mam nadzieje ze uwzglednia gwarancje kolejny raz , tak naprawde od marca zrobilem tym autem tylko jakies 6000km i to zazwyczaj 5km w jedna i 5 km w druga strone wiec nawet pompa nie miala jak dostac po czterech literach bo uklad tak naprawde ,,ledwo'' lapal odpowiednie cisnienie przy takiej jezdzie . Pytanie jak dawno te kropelki sie pojawily bo juz jakis czas nie zagladalem po auto. Wychodzi na to ze chinczyki wytrzymuja 3x dluzej od niby dobrego SKF.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
chlopaki pompa wody wymieniona i po tygodniu(zrobione moze 7-10 kilometrow) znowu cieknie pod autem w tym samym miejscu :mad2: co to moze byc ? czy wisko moze uszkodzic pompe w ciagu kilku kilometrow ? dodam ze wisko chodzi niby ok i jakiegos tam luzu na pierwszy rzut oka nie widze . Jakies pomysly ? bo powoli trace wiare w to auto. Jak gadac z mechaniorem bo boje sie ze sie wypnie :D Jest mozliwosc cos tam zle dokrecic ? samochod sie nie grzal nigdy i tak samo teraz , wskazowka jest w pionie tak jak trzeba wiec jest ok.
Opublikowano

Może nie leci z pompy ale z rurek lub przez uszkodzony oring.

U mnie była sytuacja że re rurki się popristu rozsypały.


Co do pompy to nie właśnie co nimi nie tak.

Jakie pompy polecacie? U mnie każda pada po roku.

Pierwsza Magneti Marelli dostała mega luzu ale nie ciekło, drugą która mam teraz SKF zaczęło lekko ciec, narazie minimalnie ale luzu nie ma.

Opublikowano

czyli nie jestem jedyny ktoremu tak pompy padaja ? huh ? prawda jest taka ze wczesniej najdluzej wytrzymal mi najtanszy chinczyk . Teraz te wszystkie pompy i wahacze z jednej lini produkcyjnej schodza .u siebie po jednej stronie na przodzie mam komplet wahaczy lemofindera a na drugim kole jakies tanie chinczyki i po 400000km jak byly sprawdzane ostatnio to praktycznie brak luzow na obydwu .


Slabe mam swiatlo u siebie zeby zobaczyc z ktorego miejsca cieknie ale wydaje mi sie ze gdyby zle oringi na rurki pozakladali to by bardziej cieklo ? wg mnie po prostu trefna pompa sie trafila bo tez taki lekki szurajacy halas slysze , pewnie z tej pompy bo wczesniej go nie bylo na 100% i ten halas byl odrazu jak przyjechalem z warsztatu. Jestem pewny ze go nie bylo bo jestem wyczulony na dziwne odglosy z auta ;)


Odniesiecie sie to tropu z visco ? czy lozysko w visco moze powodowac umieranie pompy ? juz nie mowie ze tak szybkie zdychanie jak w tej ostatniej pompie po kilku dniach ale naprzyklad w ciagu kilku miesiecy ?

Opublikowano
mechanik sprawdzal visco i mowil ze nie widac jakiegos luzu tam wiec trudno mi powiedziec , napewno nie ma takiego z visco problemu zeby odrazu pompa sie rozwalila ;) sprawa ogolnie jest po pierwsze bardzo irytujaca bo mozna placic za to ze samochod stary itp ale zeby za to samo non stop :duh:
Opublikowano

Ja to bym zmienil mechanika albo (co polecam bo sam stosuje) robil sam bo jest pewnosc :mrgreen:



Tam moze leciec z walka, laczenia blok pompa albo z rurek. Uszczelki wspomoc reinzem i musi byc dobrze


A skoro pada ktoras pompa z koleii to nie wiem, wiadomym jest ze obecnie produkowane czesci to mega gowno i nie wazne czy kupujesz chinola czy niby super hi tech zamiennik to prawdopodobienstwo szitu jest podobne. Oryginal jest lepszy ale nie az tak jak te co na pierwszy montaz


Sprobuj zmienic visko i wiatrak nawet na uzywke i zobaczyc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.