Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dprzy kolego mam pytanie bo stoję przed zakupem 428ix ale mówisz że jest dla ciebie za słabe jesli moznabwiedziec czym wcześniej jezdziles? Ja miałem 320d e90 i zastanawiam się czy ta przesiadka będzie przeskokiem czy praktycznie to samo.

Ja mialem wczesniej A5 3.0TDi coupe quattro zrobione na 310koni. Ale i tak bylem pelny podziwu dla 430i za dynamike, aczkolwiek apetyt rosnie w miare jedzenia :) wiec chcialem cos mocniejszego :) ale te 430i do mniejwiecej 150km/h bylo tak samo dynamiczne i zwawe jak moje A5. Polecam bardzo te 430/428 :)

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dprzy kolego mam pytanie bo stoję przed zakupem 428ix ale mówisz że jest dla ciebie za słabe jesli moznabwiedziec czym wcześniej jezdziles? Ja miałem 320d e90 i zastanawiam się czy ta przesiadka będzie przeskokiem czy praktycznie to samo.

 

Ja przed przesiadką na 328i miałem a5 3,0tdi, osiągi bardzo zbliżone, ale odczucia trochę inne, wiadomo diesel / benzyna. 328i szybko i sprawnie zbija biegi i się wkręca, ale jak ktoś jeździł czymś większym i mocniejszym to jest odczucie kosiarki, dodatkowo dźwięk silnika i wydechu nie pomaga :mrgreen:

do 2,0d jest duży przeskok.

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Jak otworzymi klapki wydechu strzały i popcorn non stop - banan na buzi tez :D

.

 

 

"popcorn" - podoba mi się to określenie :cool2:

aktualnie mam aktywny wydech i działa jak popcorn :lol:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

X-drive ma ten problem że może zawęzić tor jazdy, jak i go bardzo poszerzyć. Najgorsze co potrafi zrobić to pociągnąć przodem. Do jazdy na co dzień ma swoje zalety, do wściekania się - jest do dooopy

 

Mam identyczne odczucia. Jeżdżę 440ixd od 5000 km i porównując do mojego drugiego samochodu z nieco większą mocą i RWD oraz trybem "track mode":

1 - 440xd ma dość nieprzyjemnie nie-mechaniczną trakcję. Spotkały mnie kilka razy te niespodziewane (choc juz teraz przewidywalne) zmiany zachowania w trakcie jazdu po luku.

2 - odnosząc się do "latania bokiem"... moje doświadczenie jest względnie niewielkie, jednak na przyczepnym asfalcie tego latania praktycznie nie ma - niezależnie od ustawien (mówimy o niegrzebanym 440xd). Dla porownania: w moim rwd najprosztszą metodą inicjacji driftu jest wrzucenie 2 biegu, adekwatne rozpedzenie sie, na wejsciu w łuk zdjecie nogi z gazu i niemal natychmiastowe ponowne i mocne nadepnieciu gazu. Zdjecie gazu odciaza mi tyl, ruch kierownica, tylek ucieka, dozujac gaz kontroluje kąt wychylenia tylka i kierunek jazdy. Moja najprostsza metoda na usmiech za kierownica - w 440xd, dle mnie przynajmniej, nie do zrobienia. Staralem sie wytracas samochod z rownowagi hamowaniem itd - jakies tam "podejscia bokiem" udalo mi sie wycisnac - nie jest to jednak to. Po prostu ten przod stale cos tam w tym gmera. Moze sa tacy, co wiedza jak go okielznac - albo po prostu BMW ma za dobra trakcje a ja za male umiejetnosci - porownujac do mojego RWD 440xd jest limuzyną i jako taka ja traktuje - wiecej prob jazdy bokiem nie bedzie, nie do tego ten samochod jest.

3 - aktywne zawieszenie: jest niezle, jednak jakos tak miekkawo. Znowu - "limuzyna"

4 - uklad kierowniczy: szkoda, ze nie ma mozliwosci (a moze jest? - nie odkrylem) zmiany ustawien kierownicy na sport/sport+ z gazem i zawieszeniem od comfort. do codziennej jazdy, to by mi najbardziej odpowiadalo.

5 - dzwiek: kazdy lubi inna muzyke. w moim przypadku zmiany trybow nie przekladaja sie na wrazenie akustyczne. Po prostu nie jest to NA V8. Znowu - grzeczna limuzyna.


Generalnie jednak, bardzo lubie ten samochod. Podchodząc do zakupu ponownie... hmmm... moze odpuściłbym Xd. Reszta konfiguracji zostaje bez zmian.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odkopie troche trupa :)


BMW 428i GC XDrive, 2015 r. 82 000 przebiegu, pakiet M, zawieszenie tradycyjne, nie działa możliwość zmiany trybu jazdy w czasie jazdy. Dawno sie tym nie bawiłem, a wczoraj zaskoczyła mnie możliwość braku wyboru. Pojawia się ona po przekroczeniu 20 km/h. Na ikonie na wyświetlaczu silnik i skrzynia w kolorze szarym. Olej w skrzyni zmieniony przy 60 000km. Przeglądy olejowe w silniku co 15 000km. Pomoże ktoś coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.