Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli jak sobie jadę i widzę dobry zakręt tryb sport i idzie bokiem ;) ale jak zazwyczaj się przelicze ;p to mnie uratuje
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bokiem to możesz latać w dsc off. W sport + auto bardzo fajnie się prowadzi i mimowolne lekkie uśluzgi są możliwe ale jak chcesz z premedytacją przy większej prędkości - no way! Xdrive moim zdaniem przeszkadza w takich zabawach, tymbardziej w 28i.
Opublikowano
Ja w 430i xdrive na sport+ dobrze zie bawilem, bokiem ladnie lecial ;) oczywiscie da rade lepiej, ale frajda juz dobra byla
Opublikowano
Ja w 430i xdrive na sport+ dobrze zie bawilem, bokiem ladnie lecial ;) oczywiscie da rade lepiej, ale frajda juz dobra byla

 

W to że była frajda wierzę. W resztę już nie. ;)

Opublikowano
Ja w 430i xdrive na sport+ dobrze zie bawilem, bokiem ladnie lecial ;) oczywiscie da rade lepiej, ale frajda juz dobra byla

 

W to że była frajda wierzę. W resztę już nie. ;)

Nie zalezy mi na Twojej wierze ;)

Opublikowano
A mi zależy żeby nie pisać herezji. Bo jednak ktoś czytając takie posty podejmuje jakieś decyzje. A wychodzi na to że prędzej bokami latałeś na play station bo w sport + jeszcze przy xdrive... :duh: no chyba że Ty takie zachowania odczytujesz jak latanie bokiem to sorry „Walter” :mrgreen:
Opublikowano
Powtorze, nie zaleay mi na Twojej wierze. Uwazaj sobie jak chcesz, ale 430i w xdrive mozna ustawic bokiem ;) kazdy xakret zarzucalo przyjemnie dupka ;)
Opublikowano
Mialem ostatino porownanie 430i i 440ix, na sliskim w zakrecie 430i potrafi naprawde splac figla przy malej predkosci jak ktos nie ma doswiadczenia, i darujmy sobie teksty o kontrze czy wychodzeniu gazem bo na drodze po prostu nie ma na to miejsca.
Opublikowano
Powtorze, nie zaleay mi na Twojej wierze. Uwazaj sobie jak chcesz, ale 430i w xdrive mozna ustawic bokiem ;) kazdy xakret zarzucalo przyjemnie dupka ;)

Z przyjemnością bym zobaczył jak to można latać bokiem na sport+ autem z xdrive. Bo z mojego doświadczenia a takowe z xdrive mam - w dsc off przy 35i czy 40i trzeba się napracować żeby ładnie przejść bokiem zakręt. No chyba że na śniegu, na parkingu pod marketem...bla bla bla. I tak rodzą się urban legends :) bokiem to można Golfa postawić szarpiąc za rękaw ale z lataniem bokiem ma to tyle wspólnego co wino z jabcokiem. :mrgreen: Niestety jest taki trend że im słabsze BMW tym więcej potrafi, więcej znaczków M posiada i bardziej hardcore’owym autem sportowym jest. A przeważnie najwięcej do powiedzenia ma ktoś kto zna kogoś kto kiedyś jechał z kimś...

Opublikowano
Zadna urban legend, nie pisze tego bo znajomy znajomego powiedzial. Wypowiadam sie mowiac wlasne doswiadczenia. Moze dla kogos, kto na codzien upala M’ke to te 430xi nie moze nic osoagnac, ale to nie znaczy ze nie da rady. Na mokrym w sport+ naprawde trzeba uwazac.
  • Moderatorzy
Opublikowano

To chyba jeżdziliśmy innymi 430xi. Przecież tam są nudy i ziewanie

Przejedź sie takim Mercedesem C43, który ma 367KM i stały napęd 69% tył/31% przód. To tutaj jest czym i jak pojechać bokiem.

W x-drive napęd caly czas przerzuca przód/tył żeby mieć jak najlepszą trakcję - kosztem frajdy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja w 430i xdrive na sport+ dobrze zie bawilem, bokiem ladnie lecial ;) oczywiscie da rade lepiej, ale frajda juz dobra byla

 

Odniosłem się do tego postu. 430i xdrive to troche nudne połączenie. Rozważałem takie auto, ale nestety xdrive zabija frajdę w tym aucie.

Opublikowano
Ja w 430i xdrive na sport+ dobrze zie bawilem, bokiem ladnie lecial ;) oczywiscie da rade lepiej, ale frajda juz dobra byla

 

Odniosłem się do tego postu. 430i xdrive to troche nudne połączenie. Rozważałem takie auto, ale nestety xdrive zabija frajdę w tym aucie.

 

Czyli to samo tyczy się 428i xdrive? ? cholera no ale jak wszystko powyłączam chyba idzie poszaleć trochę? już jestem całkiem zmieszany

Opublikowano

Wg mnie nie ma co sugerowac sie opinia goscia ci ma porownanie do c43 amg ;) wypozycz sam taka 4 w salonie na 2 dni i przekonaj sie samemu czy Ci odpowiada. Dla mnie bylo za malo mocy, za maly silnik i dzwiek nie ten, chociaz zrobil pozytywne wrazenie - ale to dzieki tym „tunelom” z wydechu poprowadzinych do kabiny ( mam nadzieje ze dobrze mnie z tym poinformowano? )

 

A c63 jest chyba najmocniejsza beenzyna w c klasie ? ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Spokojnie, jeżdżę BMW od 2006r. Rozwazalem zmianę E93 330d na 430i GC.

Odbyłem jazdy testowe: 430ix GC, Alfa Stelvio 280KM, Kia Stinger 3,3 biturbo 370KM.

Niestety 430ix nie sprawiło mi kompletnie frajdy z jazdy, wstyd przyznać ale żwawe wydało się Stelvio (co ma też przełożenie w testach).

Dlatego szukałbym jak 428i/430i bez x.

Odnośnie Mercedesa, to nie jest to C63, tylko bardziej przyziemne C43. (jeździłem też kultowym 6,2 AMG, ale to już za dużo mocy jak tylko na jedną os).

Opublikowano

Porównanie do C43 nie jest bez sensu - chodzi o przeniesienie napędu. Rufio trafnie zauważył że x-drive... jest nieprzewidywalny. Dlatego też wcześniej napisałem że trzeba się bardzo napracować żeby ładnie polecieć bokiem i to przy 35i - w 4cyl wersjach jest po prostu trudniej bo mocy jest mniej. Są lepsze napędy na 4 łapy do wyszalenia się niż x-drive.

X-drive ma ten problem że może zawęzić tor jazdy, jak i go bardzo poszerzyć. Najgorsze co potrafi zrobić to pociągnąć przodem. Do jazdy na co dzień ma swoje zalety, do wściekania się - jest do dooopy.

 

Tak jak wszystko powyłączasz to 28i czy 30i da się fisiować ale też uważam że rwd wersja będzie do tego lepsza. Sedno w tym że kolega uważa że przy sport+ latał bokami - sratatata. Nie da się bo elektronika za szybko kończy zabawę - jak chcesz zmusić auto do przejścia ładnym bokiem po zakręcie to TYLKO W DSC OFF!

A na śliskim trzeba w każdym aucie uważać nie tylko w sport+ i nie tylko w 430ix. Jak się uprzesz to i narzucisz w eco pro samochód tylko nie ma to nic wspólnego z "lataniem bokiem".

A co do napędu: nie ma znaczenia czy mówimy o 28/30i czy 35/40i - x-drive w takiej jeździe przeszkadza i odbiera fun.

A jak zależy Ci najbardziej na funie i bezstresowym upalaniu to polecam dokupić E36 2.8i albo E39 540i 6mt - są do tego dużo lepsze a jak coś Ci nie wyjdzie to powiesz „trudno” i naprawisz za grosze.

 

Rufio w C63 czasem nie było problemu z tym że wersje bez AMG Perofmance (czy jak to zwą) nie miały szpery? I jak wrażenie po przejściu na C43?

Opublikowano

Wiadomo ze RWD zawsze bedzie najlepsze zeby polatac bokami, przeciez to oczywiste ;)

Aczkolwiek i w xDrive mozna sie fajnie pobawic, na pewno to nie jest to samo co RWD, ale mimo wszystko jest ok. Najlepiej zeby kazdy sam sprawdzil i stwierdzil czy mu pasuje :)

Ja dam znac za 2-3tyg jak sprawuje sie moja 440xi :)

Opublikowano
Dprzy kolego mam pytanie bo stoję przed zakupem 428ix ale mówisz że jest dla ciebie za słabe jesli moznabwiedziec czym wcześniej jezdziles? Ja miałem 320d e90 i zastanawiam się czy ta przesiadka będzie przeskokiem czy praktycznie to samo.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bez jaj, ja jeździłem 120d zrobionym na 200+ km i 328i to dla mnie był duży skok do przodu.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dprzy kolego mam pytanie bo stoję przed zakupem 428ix ale mówisz że jest dla ciebie za słabe jesli moznabwiedziec czym wcześniej jezdziles? Ja miałem 320d e90 i zastanawiam się czy ta przesiadka będzie przeskokiem czy praktycznie to samo.

 

Nie bedzie to samo. Będzie duzo lepiej.

W 2012 zastanawiałem się nad zmianą z 330d E93 na F30 328i. Wrażenia, nabieranie prędkości, reakcja na gaz to zupełnie inna liga w porównaniu do diesla.

 

Rufio w C63 czasem nie było problemu z tym że wersje bez AMG Perofmance (czy jak to zwą) nie miały szpery? I jak wrażenie po przejściu na C43?

Tak to był C63 bez szpery. To się czuło. Ale przy mocy 457KM i 600Nm trzeba było czuć respekt cały czas. Mrugająca kontrola trakcji przy 100-120km/h jak wyprzedzasz tira, to ciągle wiesz, że jedziesz bestią która czai się za rogiem i może odgryźć ci głowę.

 

Był pomysł na 335i/340i w kombi. Ale nie ma tego prawie tego w używce. No i kupujemy zwykłe i stare F31 z większy silnikiem.

W C43 Mercedes zrobił takie baby AMG.

Ale odróznił go od zwykłych Mercedesów. Zrobił stały napęd 4x4. Wstawił przednią oś z C63 - nie ma MaCPersona. Ma tryby jazdy niedostępne w zwyłym Mercedesie. I parę innych dodatków właściwych dla AMG. Z opcjonalnym aktywnym wydechem, w trasie ciszej niż w C63. Jak otworzymi klapki wydechu strzały i popcorn non stop - banan na buzi tez :D

No i spala od 8 litrów w trasie, w mieście 12-15l. Jak robimy popcorn to odpowiednio więcej.

Opublikowano
Po twojej odpowiedzi że będzie dobrze uśmiech na twarzy mi zawitał elegancko po chwili jeszcze jak zrobię musis być dobrze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.