Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

figar28 Miło słyszeć że udało Ci się rozwiązać wreszcie ten problem :clap:

A powiedzcie mi w jaki sposób resetujecie adaptacje-ecu po której wraca na jakiś czas własciwa temperatura ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inpa lub ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

A tak z grubsza mógłbyś pokierować, w jakiej zakładce co tam kliknąć?

Bo naprawdę szukam,szukam. I tylko resety jakie znajduje to załączenie klem od aku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ista wchodzisz w funkcje serwisowe, później sterowanie silnikiem i będzie, w inoa zapewne zakładka aktywacja, ale nie kojarzę dokładnie jak jest w tym sterowniku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.A czy to jest normalne ze po wyłaczeniu silnika włacza sie wentylator ? Nawet jak na dworze jest 13 stopni. Zaczeło sie tak dziać jak zamontowałem instalacje Lpg. Dodam tylko ze pompa wody jest nowa i odpowietrzona .
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć Panowie!

Jestem tu nowy, też borykam się z problemem niedogrzanego motoru N52 :roll:

Wymiana termostatu, adaptacje- nie dały nic. Po adaptacji wywalił mi check engine (błąd czujnika temperatury, który w pierwszej kolejności będzie brany pod uwagę).


Znalazłem też ciekawy artykuł tutaj: https://bimmerprofs.com/lowered-temperature/

To o czym mówiliście, czyli "tryb serwisowy ~80 stopni" jest tutaj opisany i jego przyczyny również.

Może komuś się to przyda ;)


Pozdrawiam!

Opublikowano
No i już na podstawie tego artykułu powinieneś sobie zadać zasadnicze pytanie. Którą temperaturę mierzysz? Z trgo co czytsm te tematy, to 99 procent mierzy temperaturę cieczy która w aucie z elektryczną pompą wody może się zmieniać bardzo różnie. U mnie pomimo tego że wynosi ona czasami i 75 stopni, temperatura oleju stabilnie utrzymuje się na poziomie około 95 stopni i dlatego nie uważam tej sytuacji u siebie za jakąkolwiek usterkę.
Opublikowano (edytowane)
No i już na podstawie tego artykułu powinieneś sobie zadać zasadnicze pytanie. Którą temperaturę mierzysz? Z trgo co czytsm te tematy, to 99 procent mierzy temperaturę cieczy która w aucie z elektryczną pompą wody może się zmieniać bardzo różnie. U mnie pomimo tego że wynosi ona czasami i 75 stopni, temperatura oleju stabilnie utrzymuje się na poziomie około 95 stopni i dlatego nie uważam tej sytuacji u siebie za jakąkolwiek usterkę.

 

Jestem umówiony na jutro do warsztatu specjalizującego się w BMW i myślę, że to rozwiąże problem :wink:

Sprawdzam temperaturę cieczy chłodzącej, bo raczej to odpowiada z mróz w aucie- nie mam ogrzewania, jedynie lekko podgrzewa gdy dłużej pojeżdżę w cyklu miejskim. Wylatując na autostradę leci tylko mróz.


EDIT: auto wróciło po wymianie nagrzewnicy- w mieście grzało dużo lepiej, poza miastem słabo i dalej temp silnika poniżej 80 stopni. Kolejno sprawdzony: termostat w chłodniczce oleju skrzyni- działa poprawnie. Zmieniona chłodnica- POMOGŁO. Okazuje się, że w manualu i automacie w N52 jest ta sama chłodnica. Różni się korkami spustowymi u dołu. Miałem zamontowane od Manuala. Po wymianie wszystko wróciło do normy

Edytowane przez lordmietek
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
taka sytuacja: kolega z silnikiem bmw miał problem z iska temp (80 stopni), wszystkie termostaty i czujniki sprawne. Sam juz nie wiedzial co jest grane. wczoraj przyjechal, wykrecilismy swiece, oczyscilimy je (jedna miala mokry gwint, a dwie wieksza przerwe anizeli 1,0) i ustawilismy we wszystkich takie same przerwy. Dzisiaj pojechał na shella, zatankowal V-power 100oktanow i ..... jak narazie nagrzewa mu sie powyzej 90 stopni i utrzymuje ta temp - zobaczymy na jak dlugo. hmmm, dziwna sprawa
  • 1 rok później...
Opublikowano

WItajcie :)

U mnie również występuje problem z niską temperaturą. Jak jadę po mieście to nie przekracza 75-82 stopni, przy predkosci ok. 100 km/h podbija wyzej temperature i utrzymuje, gdy zaczne wolniej jezdzic to znow zbija do 75 i utrzymuje sie na poziomie 75-82. Wiem, ze pompa wody i termostat byly wczesniej wymieniane, jakos 50 kkm temu. Co moze byc przyczyna ze utrzymuje sie taka niska temperatura?

Opublikowano
Jeśli to auto z automatem to do wymiany termostatw chłodniczce automatycznej skrzyni biegów.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie :D


Właśnie sprawdzam swoją temperaturę i zauważyłem, ze gdy zaleje samochód benzyna 98 to temperatura jest książkowa, utrzymuje się przy 100 stopni i nie spada ani razu do 75/80, zaś wystarczy ze zaleje znów 95 i pojeżdżę to spada do tych niższych temperatur w mieście a przy prędkości powyżej 100km/h utrzymuje przy 100 stopniach, czy to może być jakiś czujnik walnięty lub coś przekłamuje? Jak sterownik może wykryć które paliwo jest obecnie?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie :D


Wracam nadal z tym samym problemem, utrzymywanie niskiej temperatury, okolice 82 stopni, przy prędkości ponad 100 km/h temperatura rośnie a gdy się zwolni to od razu spada. Co może być tego przyczyna? Czy komuś udało się to rozwiązać?

Opublikowano
Termostat główny sprawdzony, działa poprawnie, skoro po skasowaniu adaptacji wbija 105 stopni, nie ma w tym silniku termostatu egr
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam .Co oznaczaj te wartosci podkreslone na zdjęciu ? Pierwsza wartosc to jest temperatura płyny a druga ? Wydaje mi sie ze temperatura na wyjsciu z termostatu???? |Dodam ze to jest maksymalna temperatura auta na postoju i juz sie włacza wentylator.Termostat do wymiany??? Ktoś cos podpowie ? kFYr54.jpg
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Wiec tak - uszczelki na wtryskach do wymiany. Wtryski wygladaja jak nowe. Czyste. Podmienilismy 3 is 2 wtrysk. Smooyh running od razu nabralo lepszych wartoaci. Ltft spadlo z 10 do 4.7 na B1. Poprawa tez na B2. Termostat czesciej wracal do normalnej pracy. Obroty stabilniejsze i okolo 660. Pozniej... Po okolo 50km auto zatrzymalo sie na 930 obrotow na luzie i nie chcialo spasc. Brak bledow na kompie oczywiscie!

Ogolnie mam dosc tego niemieckiego zlomu VidMate Mobdro...

Mysle ze wroce do Peugeota 406. Przez 6 mialem z nim mniej klopotu niz z tym klekotem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.