Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zakupiłem niedawno bmw e39. Przedwczoraj po pracy auto odpaliło i obroty zaczęły od razu spadać i auto zgasło. po 4 próbie udało się ruszyć i ponowne odpalanie auta było ok. Później wjechałem do garażu w celu wymiany wentylatora klimatyzacji bo nie dzałał. Wymieniłem go. odpalam auto żeby sprawdzić czy działa, auto odpaliło, ale po chwili zgasło.. Domyśliłem się, że to silniczek krokowy, ale zanim się za niego zabrałem to podłączyłem inpe.(pierwszy raz i na pożyczonym kablu) pokazał się jeden błąd silnika krokowego i w errorach shadow kilka błędów. skasowałem. odpalam i to samo. dziś wyczyściłem krokowca (nie ruszał się). poskładałem auto i teraz przy odpalaniu tylko zakręci rozrusznikiem.. wcześniej odpalało na chwile. jakieś pomysły co to moze byc? To jest mój pierwszy samochód bmw i od razu takie klocki :(

Opublikowano
Pompa paliwa do sprawdzenia czy w ogóle pracuje i jakie ciśnienie daje.... miałem podobnie w E36...
Opublikowano

Jak sprawdzić czy jest iskra? paliwa mam ok 20L . Czy w INPA idzie sprawdzić tę pompe paliwa?

aktualnie ładuje akumulator, bo się rozładował trochę, wiec jutro posprawdzam wszystko

Opublikowano

Dolej ok 5l paliwa i spróbuj odpalić

 

Do sprawdzenia iskry trzeba zdemontować cekwe z fajka i świece zaplonową.

 

Jak chcesz komputerem sprawdzić ciśnienie i wydatek pompy? Nie sprawdzisz takich rzeczy to logiczne

Opublikowano
Do sprawdzenia iskry trzeba zdemontować cekwe z fajka i świece zaplonową.

 

Cewki z fajką jak najbardziej trzeba zdemontować, ale świec bym nie ruszał bo po co wykręcać :?: Wystarczy załatwić jedną luzem, żeby podpinać do cewek kolejno, chyba że kolega ma luzem 6 :mrgreen: to załatwi wszystko za jednym rzutem

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dlatego pisałem świece zaplonową a nie świece zapłonowe :cool2: ale przy okazji nawet jak by miał wykręcić wszystko po kolei 6 razy to by przejrzal jak wyglądają świece może i tak są wypalone
Opublikowano

Naładowałem akumulator, dolałem benzyny, pompa chyba chodzi bo coś słuchać pod tylną kanapą. Auto dalej tylko rozrusznikiem zakręci. Iskre i ciśnienie to sprawdzi mechanik bo ja się na tym nie znam.

 

Podpiąłem inpe wszedłem w moduł EWS i jest tam jeden błąd "15 power on reset" skasowałem, ale to nic nie dało.

może coś z tym EWS?

 

Edit

 

Błąd już się nie pokazuje. To chyba przez rozlączenie akumulatora, albo że był słaby

Opublikowano

Auto odpaliło!

 

Przywiozłem mechanika do siebie, żeby mi posprawdzał co jest nie tak. Mechanik pokręcił rozrusznikiem z 2 czy 3 razy po 10 sek i auto odpaliło :duh: Pochodziło nierówno, ale przegazował i się uspokoiło. Stwierdził, że paliwo cofnęło się do baku i winny jest taki zaworek ciśnienia paliwa. Gdy odwoziłem bemką mechanika to auto gasło jak zwalniałem do skrzyżowania, czy zakrętu. Mechanik uważa, że silniczek krokowy do wymiany, ale gdy już odwiozłem mechanika to problem znikł.. auto nie gaśnie. chodzi normalnie. poczekam do jutra i zobaczę czy znów będą jakieś problemy.

 

o ten zaworek mu chodziło https://www.turnermotorsport.com/p-14883-13531433023-genuine-bmw-part/

Opublikowano

Ile paliwa dolales? Podejrzewam że możesz mieć jedną komorę pustą i Przy niskim ciśnieniu nie mogłeś odpalić.

 

A ten mechanik raczej wróży co może być niż stwierdza na 100% z Twojej wypowiedzi tak wynika i raczej u niego auta bym nie robił. Chyba nie ma pojęcia co jest przyczyną tej awarii

Opublikowano
Wcześniej próbowałem odpalić to miałem rezerwę i jedna komora była pusta. Dolałem do 30l ale dalej nie odlapalo, tylko, że ja kręciłem max 2sek. Też mi się tak wydaje że wróży :p jedynie to może ma rację z silnikiem krokowym bo był zacięty, ale go odblokowałem i wyczyściłem. Może dalej jest z nim coś nie tak.
Opublikowano
Rezerwa a 20l jak pisałeś to wielka roznica. Wlej do pełna i sprawdź czy jest ok. Ale mogłeś już uszkodzić pompę jeżdżąc z pustą komora bo wykończyć soe mogła przez czas lub od jazdy na rezerwach
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sprawdź czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego. Wyjmij wtyczkę z czujnika pod kolektorem powietrza, z ściągnij na końcu wtyczki gumkę z zobacz czy kable nie są popekane. Bardziej bym obstawial czujnik wału korbowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.