Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przecież zależy od sprzedaży i tak dalej. Jak nikt nie będzie kupował to beda musieli zrobić zniżki. Według mnie ceny katalogowe pójdą w górę i wzrosną zniżki tak jak kiedyś. Ja przykładowo w 2015 roku miałem oferte na Passata 150 000 zł, a za 3 lata ten sam passat już był za 127 000 zł. Tu może być tak samo aktualnie bedzie nowa 5 za zalozmy 500 000 zł, i znizka 12%, a za 2 lata moze byc znizka 20%. Ale nie wiadomo.
  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja juz 6 lat temu slyszalem ze Mercedes wprowadzi polityke „jak w Apple” - zero rabatow.

Jak widac: nie wprowadzili poki co.

Opublikowano
Ja juz 6 lat temu slyszalem ze Mercedes wprowadzi polityke „jak w Apple” - zero rabatow.

Jak widac: nie wprowadzili poki co.

 

No i nawet apple daje rabaty teraz ;)

Opublikowano
Ja juz 6 lat temu slyszalem ze Mercedes wprowadzi polityke „jak w Apple” - zero rabatow.

Jak widac: nie wprowadzili poki co.

 

No i nawet apple daje rabaty teraz ;)

 

Mercedes w okolicach listopada/grudnia - żadnych nie dawał na aktualne modele. Przynajmniej jak ktoś nie miał floty i historii zakupów w Mercedesie. Mało tego - jeszcze podwyższali ceny w stosunku do tych z zamówienia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słyszałem ostatnio, że za 4-5 lat ma nie być już w ogóle rabatów i będzie obowiązywać cena katalogowa zawsze przy nowych samochodach. Ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć?

W ubiegłym roku (wrzesień-październik) boksowałem się z BMW odnośnie X3. Rabaty na 20d były na poziomie 8%, z leasingiem mogło być nawet 10 %, ale trzeba było oddać 4% :)

W BMW pytanie o auto od ręki, ewentualnie za 2-3 mce kończyło się śmiechem handlowca.

W Audi nie było problemu z 18,5 % rabatu, auto na placu. Q5 Sportback 2.0 TDI/204KM vs X3 20d 190KM kupiłem prawie 40 tysi taniej. Oczywiście wolał bym zostać w marce BMW, ale są pewne granice.

Na 5er w listopadzie 2022 można było ogarnąć rabat 16-18%, radzę więc nie łykać propagandy w salonach.

Opublikowano
Słyszałem ostatnio, że za 4-5 lat ma nie być już w ogóle rabatów i będzie obowiązywać cena katalogowa zawsze przy nowych samochodach. Ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć?

W ubiegłym roku (wrzesień-październik) boksowałem się z BMW odnośnie X3. Rabaty na 20d były na poziomie 8%, z leasingiem mogło być nawet 10 %, ale trzeba było oddać 4% :)

W BMW pytanie o auto od ręki, ewentualnie za 2-3 mce kończyło się śmiechem handlowca.

W Audi nie było problemu z 18,5 % rabatu, auto na placu. Q5 Sportback 2.0 TDI/204KM vs X3 20d 190KM kupiłem prawie 40 tysi taniej. Oczywiście wolał bym zostać w marce BMW, ale są pewne granice.

Na 5er w listopadzie 2022 można było ogarnąć rabat 16-18%, radzę więc nie łykać propagandy w salonach.

 

Dało się w październiku wyraźnie więcej niż 10% na to X3 ogarnąć (przynajmniej na te 3-litrowe - tam zawsze parę oczek wyżej rabat).

Opublikowano
Zniżka to indywidualna sprawa i salony mają duże pole manewru. Jeśli chcecie kupić auto szybko i jesteście nastawieni mocno na zakup, to nie wywalczycie dużej zniżki. Jak będziecie rozmawiać tylko z 1 handlowcem to też zapomnijcie o dużej zniżce (Na handlowców działa bardzo dobrze metoda zapoznania się i potem dania do zrozumienia, że są jeszcze inne salony, a także inne modele - tylko nie bójcie się walczyć o swoje, ja już miałem wychodzić z mojego salonu jakby handlowiec się nie zgodził i trudno, ja w swojej branży też muszę dawać zniżki i to żadna hańba za darmo i tak nie sprzedają aut (myślę, że na każdym zarabiają od 10 000 do 25 000 + premie za wyniki - i to za parę minut albo parę godzin rozmowy to całkiem dobra stawka godzinowa). Jak w danym mieście macie salon tylko 1 spółki to też może być problem ze zniżką bo to jest tak zwany Monopol. Wszystkim zalecam wycieczki do miast sąsiednich i porównywania ofert i rozmów z handlowcami. Jedni handlowcy są skłonni do negocjacji, a inni mają płacone za odstraszanie klientów. Jak handlowiec wyczuje, że się nie znacie to od razu zniżka idzie w dół, ja sam nie jestem zadowolony z wynegocjowanej zniżki, chociaż i tak jest najlepsza porównując kilka salonów. Na stocki są większe zniżki (tylko mojej konfiguracji na stocku nie ma szans znaleźć) bo chcą się pozbyć aut. Aczkolwiek nigdy tego nie zrozumiem, zamawiają konfiguracje których nikt nie chce, a potem proszą się, aby sprzedać i dają większe zniżki. Ja pamietam jak kupowałem auto już 2gie w danym salonie to wtedy w ogóle była inna rozmowa znizka ktora dostalem byla wieksza niz w kazdym innym salonie. Najgorzej zawsze pierwsze. Często handlowcy zadają pytanie czy macie inne auta na oku? Jak powiecie, że nie to zniżka w dół. Handlowiec pyta jak szybko potrzebne auto? Jak powiecie, że jak najszybciej to możecie dostać jedynie śmiech, a nie zniżkę. Proponuje Wam być zainteresowanymi kilkoma modelami przykładowo trzema markami, a wtedy na pewno wyneogocjujecie prędzej lepszą zniżkę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje Wam być zainteresowanymi kilkoma modelami przykładowo trzema markami, a wtedy na pewno wyneogocjujecie prędzej lepszą zniżkę.

Zawsze jestem zainteresowany kilkoma modelami aut/marek. Kupiłem już kilkanaście nowych aut, mój rekord to 20% rabatu + leasing 100,1 % + pakiet serwisowy na 4 lata, polisa za 2000 zł, przy aucie za ~100 tyś (cena finalna).

Niemniej jednak w BMW ktoś powpychał kołki w dup... handlowcom i oferty są z wtedy również z dup... No i oczekiwanie na auto 8-10-12 mcy. Lubię markę BMW, jest dla mnie zawsze na pierwszym miejscu w poszukiwaniach nowego auta. Trzeba jednak zawsze rozdzielać stanowczo miłość do marki od bycia eksplorowanym w dup.. przez sprzedawcę. Wiem, wiem coś za cos ale BMW trochę odpłynęło na tle niemieckich konkurentów. No i jeszcze teraz Mazda wjeżdża "z buta" z silnikami R6 poniżej 300 tyś. BMW zbudowało "premium" w dużym stopniu, przez kultowe R6, teraz płaci się 350 tyś za R4. Trochę chore.

Opublikowano
Proponuje Wam być zainteresowanymi kilkoma modelami przykładowo trzema markami, a wtedy na pewno wyneogocjujecie prędzej lepszą zniżkę.

Zawsze jestem zainteresowany kilkoma modelami aut/marek. Kupiłem już kilkanaście nowych aut, mój rekord to 20% rabatu + leasing 100,1 % + pakiet serwisowy na 4 lata, polisa za 2000 zł, przy aucie za ~100 tyś (cena finalna).

Niemniej jednak w BMW ktoś powpychał kołki w dup... handlowcom i oferty są z wtedy również z dup... No i oczekiwanie na auto 8-10-12 mcy. Lubię markę BMW, jest dla mnie zawsze na pierwszym miejscu w poszukiwaniach nowego auta. Trzeba jednak zawsze rozdzielać stanowczo miłość do marki od bycia eksplorowanym w dup.. przez sprzedawcę. Wiem, wiem coś za cos ale BMW trochę odpłynęło na tle niemieckich konkurentów. No i jeszcze teraz Mazda wjeżdża "z buta" z silnikami R6 poniżej 300 tyś. BMW zbudowało "premium" w dużym stopniu, przez kultowe R6, teraz płaci się 350 tyś za R4. Trochę chore.

 

Imho przy kilku modelach i kilku markach trudno ogarniać na tyle, żeby dostać wszędzie oferty po bandzie. Już przy 2 modelach i markach jest dużo roboty.


Marki mają swoje cykle i polityka rabatowa potrafi się dynamicznie zmieniać (np. w Audi od 25% do 0-5% na A6 Allroad). Pod koniec zeszłego roku Gazda sprzedawał stoki na 2-3% rabatu a u innych dealerów, którzy mieli wsparcie z centrali stok +/- 20%. Dużo roboty z tym jest + trzeba być szybko decyzyjnym.

Opublikowano

Wiem, ze nieco nie na temat, ale na głównego konkurenta - A6 C8 40TDI 204km w Quattro mam rabat 21%. I to na auto do produkcji. Wolałbym BMW ( prowadzenie, skrzynia i wnętrze ), ale ten rabat w Audi jest za mocny...



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co kto lubi. Ja do kAudi czy Mercedesa nawet nie zajrzałem, bo choćby mi dali 80% rabatu to...no generalnie nie. Albo wiesz czego chcesz albo nie i dajesz innym pociągać za sznurki (tzn. bierzesz to co będzie tańsze, a ceny ustalają inni).
Opublikowano
Wiem, ze nieco nie na temat, ale na głównego konkurenta - A6 C8 40TDI 204km w Quattro mam rabat 21%. I to na auto do produkcji. Wolałbym BMW ( prowadzenie, skrzynia i wnętrze ), ale ten rabat w Audi jest za mocny...



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Musisz zdecydować, czy kupujesz rabat, czy auto. Mercedes z krzywą kierownicą, ciężkie Audi z lagiem, wysoką ceną katalogową i skomplikowanymi multimediami to nie są jacyś wielcy rywale. Nie rozumiem dylematu.


Jest rabat, bo nikt poza flotami nie chce zwykłego C8. Widziałeś kiedyś A6 Avant 3,0 TDI Sline w dobrej opcji? Biały kruk. 530d/540d trochę jeździ.

A6 Allroad ma olbrzymi atut w postaci zawieszenia, więc to inny temat. Zwykłak jest mało atrakcyjny.

Opublikowano
Wiem, ze nieco nie na temat, ale na głównego konkurenta - A6 C8 40TDI 204km w Quattro mam rabat 21%. I to na auto do produkcji. Wolałbym BMW ( prowadzenie, skrzynia i wnętrze ), ale ten rabat w Audi jest za mocny...



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 


Jeździłem A6 40tdi Quattro w kombi przez 2 tygodnie dla mnie to auto które niczym nie zachwyca duże, wygodne i to tyle. Warto wspomnieć, że C8 jest produkowane od 2018r. Dla mnie osobiście C8 nie ma podjazdu do poliftowej G30, już chyba wołałbym Eklasę W213 od Audi.

Opublikowano
jest również na kombi - diesle 21%, benzyna 16%. Na s6 to samo. Allroad -jakieś 6%. Mnie osobiście najbardziej wqrwiał serwis, ale może trafiłęm do złego salonu.
Opublikowano
UWAGA


Na 5tkę na każdy model i silnik (a na pewno na 540) jest od wczoraj do produkcji 15% znizki i więcej zalezy od negocjacji pewnie i 18% mozna uzyskac.

 

W Bawarii nadal 8% informacja udzielona przez doradcę 10 minut temu.

Opublikowano
UWAGA


Na 5tkę na każdy model i silnik (a na pewno na 540) jest od wczoraj do produkcji 15% znizki i więcej zalezy od negocjacji pewnie i 18% mozna uzyskac.

 

To pewne info? Każdy silnik? Do kiedy musi wyjść zamówienie do produkcji?

Opublikowano
UWAGA


Na 5tkę na każdy model i silnik (a na pewno na 540) jest od wczoraj do produkcji 15% znizki i więcej zalezy od negocjacji pewnie i 18% mozna uzyskac.

 

W Bawarii nadal 8% informacja udzielona przez doradcę 10 minut temu.

Inchcape 12% od konfigu na M550i dawał - w tamtym tygodniu... Z tym, że usłyszałem że jest 1-2 dni na wysłanie konfigu żeby sprawdzić czy slot na produkcji będzie. Potem już bez szans na produkcję G30.

Opublikowano
UWAGA


Na 5tkę na każdy model i silnik (a na pewno na 540) jest od wczoraj do produkcji 15% znizki i więcej zalezy od negocjacji pewnie i 18% mozna uzyskac.

 

W Bawarii nadal 8% informacja udzielona przez doradcę 10 minut temu.

 

Ciekawe bo w Inchape mowi o 15-16%, więc moze nie wszyscy jeszcze maila dostali.

Opublikowano
UWAGA


Na 5tkę na każdy model i silnik (a na pewno na 540) jest od wczoraj do produkcji 15% znizki i więcej zalezy od negocjacji pewnie i 18% mozna uzyskac.

 

W Bawarii nadal 8% informacja udzielona przez doradcę 10 minut temu.

 

Ciekawe bo w Inchape mowi o 15-16%, więc moze nie wszyscy jeszcze maila dostali.

 

W innego handlowca w Bawarii jednak rabat 19% G30 można zamawiać do 17.04.2023r


Jak wyrówna do 20% to zamawiam 540d i robię cesję obecnej 520d.

Opublikowano
Dlatego, że to schodzący model to aż 20% to super wynik, ale w 2018 na F15 mogłem dostać 40% :D Nie kupiłem, chociażby dlatego, że nigdy nie kupuję modelu schodzącego z produkcji. Pomimo, że rabaty są mega. Koleżanka wczoraj na nowość X1 dostała 10%.
Opublikowano

Tak z ciekawości, zaintrygowany tak wysokimi rabatami porównałem ceny względem grudnia, kiedy ja składałem zamówienie i ciężko było wywalczyć 10%. Jeśli dobrze patrzę to wiele opcji i nawet podstawowy model kosztują dużo więcej - np.


51BN BMW 520d xDrive Touring - 265 tys - obecnie 271,3 tys.

fotele komfortowe - 6,3 tys - obecnie 8,1 tys.

ZBC Pakiet Business Class - 10,4 tys. - obecnie 12 tys.

Pakiet innowacji - 8,3 tys. - obecnie 15 tys.

Ogrzewanie plus - 10,1 tys - obecnie 12,1 tys.


Sporo innych elementów podrożało nieznacznie (lakier, lasery itp.), a niektóre bez zmian (np. Harman). Sumarycznie więc te rabaty jedynie kompensują duże podwyżki w ciągu ostatnich 3 miesięcy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.