Skocz do zawartości

G30 - RABATY tylko z salonu POLSKA i dodatki


Nermak

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz nie ma takiego eldorado z rabatami, bo do produkcji 13% to chyba max co można dostać. Choć też słyszałem, że karta zaczyna się powoli odwracać - tzn. dealerzy zaczynają przychylniej patrzeć na kupujących. Potwierdzają to też osoby zajmujące się leasingami. Na stockowe samochody w zależności od wersji i wyposażenia z tego co widziałem można dostać więcej niż 13%, ale raczej nie więcej niż 18-20%. No, ale to stock - bierzesz co jest, a nie dokładnie to co byś chciał. Coś za coś.

Czy możesz wrzucić swój zamówiony konfig? Bije się z myślami czy nie zamówić 550. Dzisiaj po jeździe próbnej x5 zdecydowałem, że suv to jednak nie dla mnie i jednocześnie doczytałem, że mocniejsze g60 benzynowe mogą nawet nie być w tym roku….

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Ja się skusiłem m.in. dlatego, że:

- konfigurator dealerski przewiduje możliwość dodania audio Bowers & Wilkins, a była to dla mnie opcja "must have" i gdyby nie była dostępna w serii 5 to pewnie bym konfigurował serię 8. Niestety, Night Vision nie ma i nie będzie, ale jakoś to przeboleję.

- produkcja miała nastąpić 2 miesiące od zamówienia i pierwsze przecieki mówią o tym, że możliwa data rozpoczęcia produkcji to 1 marca, więc chyba nieźle (zamawiałem 25 stycznia)

- w G60 nie będzie V8, poza tym nie do końca przemawia do mnie nowy design wnętrza, brak przycisków od klimy/sterowania wentylacja i ogrzewaniem foteli


Podobno "piątki" produkują się ostatnio całkiem sprawnie i bez restrykcji, więc jestem optymistycznie nastawiony :)

Edytowane przez s0nar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Teraz mam jaśniejszy i chciałem coś zmienić :D Wiem, że na ciemniejszych wszystko widać, bo nawet zacieki po deszczu (miałem kiedyś np. czarny szafir) dlatego raz w tygodniu myję samochód. Jakoś dam radę :) Rozważałem Tanzanit i Phytonic, które widziałem na żywo w salonie. Oba fajnie zmieniają odcienie w zależności od pory dnia i oświetlenia. Stanęło na Phytonicu, bo Tanzanit za ciemny. No i jeszcze dlatego, że ten kolor idealnie się komponuje z niebieskimi zaciskami hamulców sportowych i niebieskimi elementami reflektorów laserowych. Pewnie można by było wybrać coś bardziej robiącego wrażenie, ale aż tak nie upadłem na głowę, żeby dopłacać 26k za barwę z palety individual. To tylko kolor. Wg mnie ważniejsze jest jego utrzymanie. Oklejenie folią minimum przodu, na reszcie ceramika i regularne mycie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupiłem jednak używki, jednak mieliście racje 520d i moje 518 bez różnic w przyśpieszeniu a i auto mimo lepszych dodatków wrażenia nie zrobiło. Chyba faktycznie zmiana budy lub zmiana silnika wchodzi w gre, żeby nieć przeskok.


Co lepiej 530d czy 540i? Przebiegi roczne 27tys i trzeba bedzie zostawic na 4 lata. Ktory motor wytrzymalszy? I czy jak 530d to tylko kombi zeby to potem dalej sprzedac? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze,

to mój pierwszy post tutaj, więc: dzień dobry.


Przymierzam się do zakupu G30 M550i (no bo to ostatni taki), full opcja (bez haka, TV z tyłu itp.).

Rozważam jeszcze wybór laserów zamiast adaptacyjnych LED.


W salonach w Warszawie z ulicy, na start, dają 11%, z mojego doświadczenia da się wytargować nieco ponad 14%.

Dealerzy zachęcają, tak jak wspominał kolega s0nar, że produkcja to kwestia 2-3 miesięcy. Ma to sens, bo jak nie wyprodukują tego teraz, to nie wyprodukują już nigdy, bo wchodzi G60. Racja?

Natomiast co kilka dni dostaję inną informację o restrykcjach - na przykład w ten piątek dowiedziałem się, że skóry Individual mogą się nie wyprodukować.


Pozdrawiam

Patryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze,

to mój pierwszy post tutaj, więc: dzień dobry.


Przymierzam się do zakupu G30 M550i (no bo to ostatni taki), full opcja (bez haka, TV z tyłu itp.).

Rozważam jeszcze wybór laserów zamiast adaptacyjnych LED.


W salonach w Warszawie z ulicy, na start, dają 11%, z mojego doświadczenia da się wytargować nieco ponad 14%.

Dealerzy zachęcają, tak jak wspominał kolega s0nar, że produkcja to kwestia 2-3 miesięcy. Ma to sens, bo jak nie wyprodukują tego teraz, to nie wyprodukują już nigdy, bo wchodzi G60. Racja?

Natomiast co kilka dni dostaję inną informację o restrykcjach - na przykład w ten piątek dowiedziałem się, że skóry Individual mogą się nie wyprodukować.


Pozdrawiam

Patryk

 

Gdzieś widziałem info nawet o 17% na produkcję - ale szczegółów nie znam.


Weź sobie fotele wielofunkcyjne M, jak dla mnie fotel komfortowy do auta o tych osiągach nie pasuje, bo on nie ma kompletnie żadnego trzymania barków czy ud. Plus śliska skóra. Ja bardzo latałem na boki w tych fotelach i czułem auto dużo gorzej niż w pozostałych (Sport, M).


Chyba, że bierzesz V8 dla samego gangu a nie osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Testowałem te fotele M i dla mnie to kupa na dłuższą metę (dłuższe trasy). Komforty znam nie od dziś, bo mam je od czasów E60 i są to dla mnie najlepsze fotele dostępne w BMW, a także na rynku. Jedziesz 1500km i wysiadasz jak nowonarodzony. W M minusem jest też fakt, nie ma zawijanych zagłówków przez co głowa lata na boki. W Komfortach nie odczuwam śliskiej skóry (Nappa), a trzymanie boczne zapewniają pompowane boczki. Może jak ktoś ma 2,5m wzrostu to potrzebuje podparcia barków, mnie tego w ogóle nie brakuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@sOnar z dostępnych kolorów 5er ,najbardziej przekuwają moją uwagę jak na nich patrzę to: Scraper i Alvit

 

Ładne, ale odpadły, bo są za bardzo podobne do mojego obecnego Bluestone. Tak jak pisałem - chciałem jakiejś odmiany i ostatecznie wybierałem między Phytonic i Tanzanit. Na początku w grze był jeszcze Aventurine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem te fotele M i dla mnie to kupa na dłuższą metę (dłuższe trasy). Komforty znam nie od dziś, bo mam je od czasów E60 i są to dla mnie najlepsze fotele dostępne w BMW, a także na rynku. Jedziesz 1500km i wysiadasz jak nowonarodzony. W M minusem jest też fakt, nie ma zawijanych zagłówków przez co głowa lata na boki. W Komfortach nie odczuwam śliskiej skóry (Nappa), a trzymanie boczne zapewniają pompowane boczki. Może jak ktoś ma 2,5m wzrostu to potrzebuje podparcia barków, mnie tego w ogóle nie brakuje.

 

Komforty w F11 były sztosem. Jeżdżę często ze znajomym (ma takie na Dakocie bez perforacji) i jest rewelacja. Podobne były w V90CC, góra otula i trzyma barki.


W G30 jest niestety płaski stołek, no tak jest. Taki amerykański trochę. Siedzi się dokładnie tak jak wygląda. Miękko i wygodnie. Ale to nie jest fotel, dla kogoś jeżdżącego bardzo dynamicznie. To nie zarzut, tylko raczej opis stanu faktycznego. Wielu osobom to przecież nie przeszkadza.


Miałem 540d na wypożyczeniu z centrali na 2 dni, jednoznacznie ten fotel nie pasował mi do tak dynamicznego auta. Słabiej je czułem bez odpowiedniego podparcia. Pompowane boczki oczywiście są, ale nie rozwiązują kwestii barków i ud a samo pompowanie jak dla mnie nie wystarczało.


W X7 na identycznych fotelach jakoś to nie przeszkadzało (ale też X7 nie zachęca do tak dynamicznej jazdy).


Fotel M pewnie tez nie każdemu będzie pasował. Jest na tyle zabudowany, że b. wysokie osoby na pewno będą mieć problem. Ale jeśli komuś spasuje na pierwsze „podsiedzenie”, dalej będzie tylko lepiej. Tematu zagłówka nie rozumiem za bardzo z perspektywy kierowcy. Spać na zagłówku w samolocie rozumiem, ale prowadzić auto? Hmmm


Btw Phytonic świetny kolor na żywo. Shadowline czy satynowe dodatki konfigurowales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czyli dobrze, że mamy wybór i każdy może dopasować dodatki czy fotele pod siebie :) Pewnie sporo zależy od budowy ciała czy preferencji.


Tym razem wziąłem rozszerzony Shadowline, czyli czarne obramowania szyb, czarny grill, czarne rury wydechowe, felgi też bicolor ze sporą dozą czarnego itp. Również m.in. po to, aby coś zmienić względem chromów, które mam teraz. Ogólnie czarne dodatki super współgrają z niebieskim Phytonic. No i ten kolor rzeczywiście na żywo wygląda zdecydowanie inaczej i lepiej niż w konfiguratorze czy nawet na niektórych zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś lata sporo w trasy - to komforty są wygodniejsze niż m. Na tor oczywiście lepiej m. Do codziennej jazdy bierz komforty ..

 

Seria 5 to kompletnie nie jest auto kupowane z myślą o torze. Nawet M5. Pod tory (zwłaszcza te krótsze) idealne Alpine A110, BMW M2/3/4, czy Porsche 718. Ale seria 5 to średni pomysł. Jak jadę na tor to wypożyczam auto.


Ten fotel M też nie ma torowej charakterystyki, jest mu daleko do twardości i konstrukcji foteli z bardziej torowych aut. Wystarczy porównać… z fotelami M3/4 z pakietu Track, czy nawet M5 CS. To są dwa inne światy.


Tutaj mamy 100% cywilny fotel dla osób prowadzących bardziej dynamicznie, inspirowany designem z motorsportu.

Uniwersalny stołek z łamaniem, który bardzo dobrze sprawdzi się również na dłuższych trasach (sam nigdzie dalej się jeszcze nie wybierałem, ale po 800 km już jednego dnia robiłem i zero niedogodności). A moje „lordowskie” :lol: plecy przyzwyczajone do fantastycznych wygodnych foteli z kilku poprzednich Volvo, w żony G20 (na Vernasca, ale bez regulacji lędźwiowej…) potrafią przypomnieć o swoim istnieniu.


W M5/X5 ten sam fotel jest jeszcze bardziej komfortowy, bo zwykła 5er ma go wyłącznie w sztywniejszej i bardziej chropowatej Dakocie z niebieskimi nićmi a X5/M5 w bardziej miękkiej Nappie.


To jest raczej kwestia indywidualnych preferencji (budowy) oraz potrzeb.

Jeśli ktoś lata (albo chociaż zdarza mu się…) autostradą 200++ w łuku i nie ma 190 cm+ oraz postawnej budowy z udami kulturysty, to nie za bardzo widzę, że mógłby być mniej zadowolony z fotela M niż komfort.


Fotel M ma ograniczenie w postaci zabudowanych barków (to może, przynajmniej na pierwszy kontakt) nie wszystkim odpowiadać. Mnie przy pierwszej krótkiej jeździe testowej to przeszkadzało, przekonałem się przy drugim dłuższym podejściu. Drugim jest zagłówek (jest bardzo blisko głowy, część jest twarda, więc musi być odpowiednio wyregulowany (większość osób ma poustawiane zagłówki nieprawidłowo lub zupełnie przypadkowo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze, że mamy wybór i każdy może dopasować dodatki czy fotele pod siebie :) Pewnie sporo zależy od budowy ciała czy preferencji.


Tym razem wziąłem rozszerzony Shadowline, czyli czarne obramowania szyb, czarny grill, czarne rury wydechowe, felgi też bicolor ze sporą dozą czarnego itp. Również m.in. po to, aby coś zmienić względem chromów, które mam teraz. Ogólnie czarne dodatki super współgrają z niebieskim Phytonic. No i ten kolor rzeczywiście na żywo wygląda zdecydowanie inaczej i lepiej niż w konfiguratorze czy nawet na niektórych zdjęciach.

 

To 1:1 konfiguracja nadwozia jak w moim pierwszym zamówieniu G31 540d, której nie odebrałem (Sensatec zamiast Alcantary).

Phytonic, full Shadow, Laser, niebieski zacisk, 20” 846M.


Później parę zmian wprowadziłem (tj. Bernina, koła 19” all black), ale dealer żadnej nie wdrożył. Przyjechał Phytonic, na żywo rewelacja.


Btw nie wiem jak w BMW, w Volvo coś a’la Active Protection wiele razy nieprzewidywalnie szarpało mi bardzo mocno za pasy, nie znosiłem tej opcji. Wyłączyć się nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na tor z serii 5 nadaje się chyba tylko M5 CS, ale pewnie i przy tym modelu znajdą się tacy, którzy powiedzą, że to bez sensu, bo duży, ciężki i w ogóle.


Wracając jeszcze do foteli M - jak ktoś nie lata po torze to podam jeszcze dwa argumenty dlaczego lepiej wziąć Komforty. Otóż w fotelach M w wersji M550i nie da się ich połączyć z aktywną wentylacją i funkcją masażu co dyskwalifikuje ten fotel w mojej ocenie. No i w M nie można regulować/łamać oparcia tak jak w Komfortach.


Jeśli chodzi o Active Protection to dla mnie opcja wręcz obowiązkowa. Napina pasy po ruszeniu, to prawda. Ale to jest system oferujący znacznie więcej. M.in. awaryjne hamowanie jak się zagapisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tor z serii 5 nadaje się chyba tylko M5 CS, ale pewnie i przy tym modelu znajdą się tacy, którzy powiedzą, że to bez sensu, bo duży, ciężki i w ogóle.


Wracając jeszcze do foteli M - jak ktoś nie lata po torze to podam jeszcze dwa argumenty dlaczego lepiej wziąć Komforty. Otóż w fotelach M w wersji M550i nie da się ich połączyć z aktywną wentylacją i funkcją masażu co dyskwalifikuje ten fotel w mojej ocenie. No i w M nie można regulować/łamać oparcia tak jak w Komfortach.


Jeśli chodzi o Active Protection to dla mnie opcja wręcz obowiązkowa. Napina pasy po ruszeniu, to prawda. Ale to jest system oferujący znacznie więcej. M.in. awaryjne hamowanie jak się zagapisz.

 

Fotele M są tak samo łamane jak komforty, tu nie ma żadnej różnicy w tej kwestii :8)


Aktywną wentylację z masażem miałem w Volvo V90CC. Generalnie super. Do czasu.

Ale jak każdy element ruchomy, wyrabia się. Skończyło się skrzypieniem fotela, jego otwieraniem, niemożliwością dobrego podkładania, a w konsekwencji wymianą całego fotela na nowy. Zaczęło się jak miałem 20 tys. km przebiegu.


W salonie siedziałem już na Premium Selection w prasówce (tej znanej z sieci 545e Aegean Blue) z przebiegiem 13 tys. km, fotel komfort Individual Merino. Oczywiście już poskrzypywał pod plecami. Koszmar. Dlatego z moimi natręctwami - nigdy więcej masażu i elementów ruchomych w fotelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyżby Premium Arena Rokicińska i ich koszmarki? Skyscraper „na świeczkach” + srebrne detale + koło BiColor, biały Touring 540d z czerwonymi zaciskami i kołem BiColor…

ostatnio mieli czarnego Touringa 540d z chromami, kołami BiColor, srodkiem z błyszczącym drewnem i… bez aktywnego tempomatu! Oczywiście, są gusta i guściki, ale sami chyba widzą, że jakoś im te 540dT tak fatalnie wyklikane nie sprzedają się. Specka po mnie (Phytonic, full shadow, sporo dodatków), jak nie odebrałem, poszła w tydzień bez większych rabatów.


Nie wiem, czy widziałem dealera, który bardziej beznadziejnie konfiguruje swoje stoki.


Mówiłem już im kilka razy, że na wymioty się zbiera patrząc na te ich niektóre specyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na tor z serii 5 nadaje się chyba tylko M5 CS, ale pewnie i przy tym modelu znajdą się tacy, którzy powiedzą, że to bez sensu, bo duży, ciężki i w ogóle.


Wracając jeszcze do foteli M - jak ktoś nie lata po torze to podam jeszcze dwa argumenty dlaczego lepiej wziąć Komforty. Otóż w fotelach M w wersji M550i nie da się ich połączyć z aktywną wentylacją i funkcją masażu co dyskwalifikuje ten fotel w mojej ocenie. No i w M nie można regulować/łamać oparcia tak jak w Komfortach.


Jeśli chodzi o Active Protection to dla mnie opcja wręcz obowiązkowa. Napina pasy po ruszeniu, to prawda. Ale to jest system oferujący znacznie więcej. M.in. awaryjne hamowanie jak się zagapisz.

 

Fotele M są tak samo łamane jak komforty, tu nie ma żadnej różnicy w tej kwestii :8)


Aktywną wentylację z masażem miałem w Volvo V90CC. Generalnie super. Do czasu.

Ale jak każdy element ruchomy, wyrabia się. Skończyło się skrzypieniem fotela, jego otwieraniem, niemożliwością dobrego podkładania, a w konsekwencji wymianą całego fotela na nowy. Zaczęło się jak miałem 20 tys. km przebiegu.


W salonie siedziałem już na Premium Selection w prasówce (tej znanej z sieci 545e Aegean Blue) z przebiegiem 13 tys. km, fotel komfort Individual Merino. Oczywiście już poskrzypywał pod plecami. Koszmar. Dlatego z moimi natręctwami - nigdy więcej masażu i elementów ruchomych w fotelach.

 

No to nie wiem, może w serii 5 i 8 są inne fotele M, ale jak testowałem 8-kę z fotelami M to tutaj na bank nie było łamania oparcia. I też nie było masażu co jest błazenadą w tej klasie. Mam te wszystkie opcje w 5-letnim G30 i nic nie skrzypi :D A nie wyobrażam sobie skór bez aktywnej wentylacji. Tak samo jak serii 5 bez masażu. Nie porównujmy chińskiego Volvo do BMW. Wiem, że Volvo chce uchodzić za premium, ale dział dowcipów jest gdzieś indziej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tor z serii 5 nadaje się chyba tylko M5 CS, ale pewnie i przy tym modelu znajdą się tacy, którzy powiedzą, że to bez sensu, bo duży, ciężki i w ogóle.


….

 

No to nie wiem, może w serii 5 i 8 są inne fotele M, ale jak testowałem 8-kę z fotelami M to tutaj na bank nie było łamania oparcia. I też nie było masażu co jest błazenadą w tej klasie. Mam te wszystkie opcje w 5-letnim G30 i nic nie skrzypi :D A nie wyobrażam sobie skór bez aktywnej wentylacji. Tak samo jak serii 5 bez masażu. Nie porównujmy chińskiego Volvo do BMW. Wiem, że Volvo chce uchodzić za premium, ale dział dowcipów jest gdzieś indziej :wink:

 

Seria 8 ma przecież zupełnie inne fotele M, jak dla mnie mniej wygodne, bardziej płytkie. W zasadzie nie rozumiem, czemu tych z 5/M5/X5/X6/X7 nie wsadzili. Faktycznie, nie jest łamany. Ale ewidentnie rozmawiamy o dwóch różnych fotelach i gdybyś jechał na tym z 5, nie oceniłbyś go w ten sposób, jak oceniłeś ten z 8 :wink:


Fotel M z serii 5 jest bardziej zabudowanym i sprężystym komfortem.


Miałem masaż i wentylację, nie mam. Czy tęsknię? Ja nie bardzo, żona czasami tak. Odchylanie łamanego fotela z automatu przy wysiadaniu wyłączyłem (wykodowałem). To na 100% zaczęłoby skrzypieć szybciej niż później.


Perforacja (opcjonalnie) jest fotelach M z Nappą (czyli we wszystkich poza zwykłą 5), jeśli się nie mylę.


Co do jakości Volvo… w kwestii skrzypienia BMW naprawdę mogłoby się od nich sporo nauczyć. W zasadzie nie widziałem BMW, które by nie skrzypiało mniej lub bardziej. Większość używanych egzemplarzy zaskakuje… raczej na niekorzyść. Nawet tych Premium Selection z małymi przebiegami. Z resztą, Audi/Mercedes potrafią skrzypieć jeszcze bez przebiegu. W Volvo ten fotel z masażem był jedynym skrzypiącym elementem od 3 aut (jedno miało 300 tys. km i nie skrzypiało w środku). W BMW problem skrzypienia niestety raczej powszechny. Zaprzyjaźniony mechanik z ASO BMW tylko potwierdził mi, że komforty z masażem będą skrzypiały, że to jest nagminne. Tłumaczył mi bardziej drobiazgowo z czym to jest związane, nie potrafię powtórzyć, zarejestrowałem natomiast, że nieuchronne przy jakimś przebiegu i częstym korzystaniu z masażu. Nie każdy jednak słyszy / zwraca uwagę, to akurat fakt. Ja słyszę najdrobniejsze skrzypnięcie, niestety.


Z mojej perspektywy Volvo bez cienia wątpliwości 100% premium (wnętrza lepsze od reszty marek), natomiast to co zrobili z silnikami i ogranicznikiem prędkości… chcąć mieć konkretnego diesla i osiągi, nie widziałem już auta dla siebie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości Volvo… w kwestii skrzypienia BMW naprawdę mogłoby się od nich sporo nauczyć. W zasadzie nie widziałem BMW, które by nie skrzypiało mniej lub bardziej.

 

Tu się w 100% zgadzam. Mamy w firmie leciwe już XC60 14r. Można walić pięścią po dowolnych elementach tapicerki i nie usłyszymy żadnego trzasku, skrzypienia, itp. Kompletnie nic.

BMW skrzypi przy Volvo jak stara baba, gdziekolwiek by nie przyłożyc trochę sily :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kurczę, same nietoperze słyszące najdrobniejsze skrzypnięcie z odległości kilometra. A 99% BMW ma w porywach audio Harmana gdzie nawet głuchy słyszy, że ten dźwięk to jakaś porażka :wink: Teraz już rozumiem dlaczego o kierowcach BMW mówi się, że nie używają kierunkowskazów - mając słuch absolutny pewnie są zdegustowani odgłosem działającego kierunkowskazu. Podczas jazdy powinna paniwać cisza absolutna. Tylko jak się do tego ma klekoczący diesel? :wink: Może nie ciągnijmy już tego wątku, bo i trochę odbiegamy od tematu i ja też nie mam zamiaru nikogo przekonywać, że nie każda Beemka skrzypi :D Tak jak nie każda jest podatna na podmuchy wiatru itd. A Volvo pewnie jest tak wspaniałe, że nie słychać nawet silniczków sterujących fotelami :D No bo w premium to przecież nie uchodzi, by jakakolwiek praca czegokolwiek była słyszalna. Wentylacja też pewnie działa bezszelestnie. Cud natury to Volvo. Oczywiście żartuję, ale nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.