Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na początku torchę potaniały. Na przykładzie mojego samochodu, jak kupowałem cennik startował od 323k. Kiedy weszły pseudo hybrydy cena sapadła do 312k. Ale w tej cenie nie było już pakietu BSI, więc realny spadek był niższy.
  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A jeszcze apropo dodatków. Czy BMW idzie na taki układ aby można była wybrać kolor który w danej wersji jest niedostępny? Chodzi mi dokładnie o biel mineralną czy jakoś tak to się zwie. Generalnie nie ten biały podstawowy tylko ten metalizowany. On jest dostępny w linii podstawowej której nie chcę na pewno. Interesuje mnie linia sportowa M a tam tego koloru nie ma. Wziął bym pewnie carbon black bo jest ładny ale miałem raz ciemny samochód i na nim wszystko widać. Nawet kiedyś przejechałem blisko jakichś patyczków które lekko porysowały lakier. Oczywiście powierzchownie ale było widać. Pasta polerska załatwiła sprawę bez śladu natomiast dość często tej pasty używałem przy takim lakierze. A jasny to jasne. Zresztą biały ładnie wygląda z tymi czarnymi dodatkami tylko chciałbym metalizowany a nie ten bazowy.
Opublikowano
Z drugiej strony jak dobierzesz jeszcze inne opcje Individual to moze miec pierwszenstwo w dostepie do czesci objetych restrykcjami. Tak sie ostatnio dowiedzialem.
Opublikowano
A jakiego wyposażenia już mieć nie można? Bo jeżeli okaże się że nie dostanę np aktywnego tempomatu bez którego nie umiem żyć alby asystenta pasa ruchu albo martwego pola to ja nie zamawiam. Czekam na lepsze czasy. Bo nie kupuję samochodu na miesiąc czy dwa a na kilka lat i wziąć golasa byle by wziąć to odpada. Jeszcze ok, HuD mogę odpuścić. Fajnie mieć, korzystam ale jak nie będzie to nic się nie stanie ale tych wszystkich asystentów i tempomatu nie odpuszczę.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wracając do tematu i przezwajając cisze. Jakie rabaty obecnie wynegocjowaliście? W obrębie rozmyślań m550i, ew m3. Zastanawiam sie jakie są realne rabaty obecnie, jaki czas oczekiwania?

Czytajac wątki ze stycznia mozna się mocno podjarać, ale obstawiam ze sytuacja obecnie troche dla dilerów sie poprawiła, a aktualnych danych nie widziałem.

Opublikowano
Ja chciałem teraz zamawiać X4 ale handlowiec mi powiedział że gdzieee, październik/listopad najwcześniej jak chcę samochód na kwiecień/maj. Także chyba nie jest najgorzej. Ok pół roku to wydaje mi się że takie standardowe oczekiwanie przynajmniej ja zawsze tyle czekałem na auta.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć wszystkim,


Jakiś czas temu nadszedł moment, aby zakupić nowe auto. Spędziłem kilka ostatnich tygodni na wizytach w salonach i jazdach próbnych. Niestety, ani nie jestem wybitnym ekspertem motoryzacyjnym, ani nie mam wielkiego doświadczenia w kupowaniu nowych aut. Rozważam zakup modelu 530i touring, bo ze wszystkiego z czym się spotkałem akurat BWM najbardziej przypadło mi do gustu. Przeczytałem trochę wcześniejszych postów i prosiłbym o jakieś informacje/wskazówki


1) Chciałbym zapytać jakie są obecnie realne rabaty? Przy konfiguracji za +/- 350k zaproponowano mi 3%. Mam wrażenie, że to dość mało, ale może nadeszły takie czasy.

2) Warto korzystać z pośredników (brokerów) czy bezpośredni kontakt w salonie jest lepszym rozwiązaniem? Jeśli broker to czy możecie polecić sprawdzoną firmę?

3) Kilkukrotnie przewijał się pewien doradca z Częstochowy. Generalnie szukam auta w Krakowie, ale nie widzę powodu dla którego nie miałbym wybrać się gdzieś dalej. Pytanie czy ten temat jest dalej aktualny.


Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano
Cześć wszystkim,


Jakiś czas temu nadszedł moment, aby zakupić nowe auto. Spędziłem kilka ostatnich tygodni na wizytach w salonach i jazdach próbnych. Niestety, ani nie jestem wybitnym ekspertem motoryzacyjnym, ani nie mam wielkiego doświadczenia w kupowaniu nowych aut. Rozważam zakup modelu 530i touring, bo ze wszystkiego z czym się spotkałem akurat BWM najbardziej przypadło mi do gustu. Przeczytałem trochę wcześniejszych postów i prosiłbym o jakieś informacje/wskazówki


1) Chciałbym zapytać jakie są obecnie realne rabaty? Przy konfiguracji za +/- 350k zaproponowano mi 3%. Mam wrażenie, że to dość mało, ale może nadeszły takie czasy.

2) Warto korzystać z pośredników (brokerów) czy bezpośredni kontakt w salonie jest lepszym rozwiązaniem? Jeśli broker to czy możecie polecić sprawdzoną firmę?

3) Kilkukrotnie przewijał się pewien doradca z Częstochowy. Generalnie szukam auta w Krakowie, ale nie widzę powodu dla którego nie miałbym wybrać się gdzieś dalej. Pytanie czy ten temat jest dalej aktualny.


Z góry dziękuję za pomoc.

 

Moja obserwacja jest taka, że nie ma obecnie kwot produkcyjnych + gigantyczne problemy z opcjami wyposażenia.

W związku z tym rabaty poleciały na łeb na szyję, nie wiadomo kiedy auto Ci się wyprodukuje i nie wiadomo z jakimi dodatkami.

Opublikowano

Dealerzy mają do dysozycji mniej samochodów, na których muszą wygenerować marżę na pokrycie kosztów funkcjonowania firmy.

Logiczne jest, że nie mogą sobie pozwolić na udzielanie wysokich rabatów.

Zakładam, że większość z Was ma firmy, więc wiecie jak to działa...

Opublikowano

Cześć,


Odnośnie punktu 1 i rabatów. W sierpniu wstępnie badałem temat, chociaż zamówienie będę składał pewnie dopiero na przełomie roku. Po jeździe testowej w jednym z poznańskich salonów, w luźnej rozmowie, sprzedawca rzucił "12-13% na spokojnie". Czyżby już się pozmieniało? Restrykcje i cyrki na rynku już wtedy obowiązywały...

Opublikowano
Ja końcem września sondowałem rynek aby zamówić X5 i po jazdach próbnych i oferowaniu w 3 salonach BMW dostawałem oferty na rabacie do 5% a mowie to z perspektywy zakupu jako klient flotowy. Nie ma samochodów, BMW podniosło ceny a salony starają się trzymać ceny na poziomie pierwszego półrocza m.in. kosztem niższych rabatów.
Opublikowano

Cześć,


Dostałem kontakt od znajomego do bardzo fajnego sprzedawcy. Przedstawił mi ofertę na auto stojące na salonie z prawie 10% rabatem, ale jest to wyższy model i konfiguracja niż inicjalnie planowałem.


Z rozmowy wyszło, ze obecnie stoi 14000 zamówień z Polski i nie wiadomo ile w ogóle zejdzie z ich zrobieniem. Na ten moment są ludzie, którzy zamawiali auta w styczniu i dalej nie wystartowała produkcja. Obecnie już nawet nie ma możliwości żeby dostać pierwszy rok ubezpieczenia za darmo.


Jednym słowem ciężkie czasy dla chcących zakupić auto.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy aktualnie coś się zmieniło na + w polityce rabatowej? :)

 

:nienie: :nienie: :nienie: :nienie: Rabat umarł. Centrala nie wspiera ani sprzedaży ani finansowania. Został jedynie rabat dealerski.

Pozdrawiam


Maciek

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy ktoś wie czy coś się zmieniło w kwestii rabatów od kwietnia? Słyszałem, że wchodzą powoli rabaty bo zbliża się nowa generacja :)
Opublikowano

Ja byłem w tamtym tygodniu w salonie w Krakowie (naprzeciwko AWFu, nie wiem jak się nazywa), dostałem 15% na auto ze stocku i 12% na produkcję na G31 40d albo 40i.


Jeszcze nie wiem czy będę kupował auto w Polsce czy w Niemczech, ale coś w tych salonach drgnęło z %, może faktycznie przez nadciągające nowe generacje

  • Moderatorzy
Opublikowano

Myślę, że 15% to teraz standard, jak chwilę porozmawiałem z handlowcem.

Model wychodzący powoli z produkcji, mały ruch z uwagi na drogie kredyty/leasingi

Poczekamy z pół roku to będzie wysyp aut poleasingowych branych przy prawie zerowych stopach.

Opublikowano
Ja w tamtym tygodniu byłem w salonie w Warszawie i dostałem info o 19% ale trzeba się spieszyć bo w lipcu ma być premiera nowej generacji.
Opublikowano
Ja w tamtym tygodniu byłem w salonie w Warszawie i dostałem info o 19% ale trzeba się spieszyć bo w lipcu ma być premiera nowej generacji.

 

Ale to tylko sedana, którego pewnie skończą produkować najpóźniej 5-6/23, czyli na dobrą sprawę powinni zaraz zamykać zamówienia do produkcji.

Touring do 2/24 w produkcji, czyli zamówienia do jesieni 23.

Opublikowano
Ja w tamtym tygodniu byłem w salonie w Warszawie i dostałem info o 19% ale trzeba się spieszyć bo w lipcu ma być premiera nowej generacji.

 

A w którym salonie i czy na sedana czy touringa, bo w Bawarii nie chcą dać więcej jak 11% na G31?


Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja w tamtym tygodniu byłem w salonie w Warszawie i dostałem info o 19% ale trzeba się spieszyć bo w lipcu ma być premiera nowej generacji.

 

A w którym salonie i czy na sedana czy touringa, bo w Bawarii nie chcą dać więcej jak 11% na G31?


Pozdrawiam

 

Próbuj w Inchcape Warszawa



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Podbijam temat. W info o 19% w Warszawie do kogoś konkretnego trzeba zagadać czy z racji, że jest to już schodzący model (sedan) to będzie to do ugrania z każdym?

Jeżdżę obecnie g30 520d i się zastanawiam nad zamianą na 540i też w sedanie. Chyba, że fantazja poniesie to może 550i nawet.

Opublikowano

Na auta stockowe idzie tyle ugrać, próbuj u Pana Mateusz Łysek w Inchcape. Ja się zastanawiam czy dadzą 19% do produkcji, ale wątpię mocno w to. Mam wymarzony konfig 540xd sedan, ale bez rabatu wychodzi kosmos - 410k.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.