Skocz do zawartości

G30 - RABATY tylko z salonu POLSKA i dodatki


Nermak

Rekomendowane odpowiedzi

Na auta stockowe idzie tyle ugrać, próbuj u Pana Mateusz Łysek w Inchcape. Ja się zastanawiam czy dadzą 19% do produkcji, ale wątpię mocno w to. Mam wymarzony konfig 540xd sedan, ale bez rabatu wychodzi kosmos - 410k.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

410k za config 540xd?


Sam M pakiet i felgi, to mamy 390k.. To gdzie wyposażenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na auta stockowe idzie tyle ugrać, próbuj u Pana Mateusz Łysek w Inchcape. Ja się zastanawiam czy dadzą 19% do produkcji, ale wątpię mocno w to. Mam wymarzony konfig 540xd sedan, ale bez rabatu wychodzi kosmos - 410k.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

410k za config 540xd?


Sam M pakiet i felgi, to mamy 390k.. To gdzie wyposażenie?

 

Bez szaleństw. Tylko to, co potrzebne.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod pytanie :D

Finalnie chcę zmienić 520d na mocno doposażoną 540i. Myślałem nad czekaniem na G60 ale pierwszy rocznik to testowanie nowego produktu na klientach, a rabaty nie istnieją na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bierzesz pod uwagę tylko nowe egzemplarze czy używane również? Planuję przesiadkę na M850i, więc moja prawie wszystkomająca 540i (poza szyberem, pakietem dla palących, hakiem i systemem rozrywki) będzie do wzięcia. Jak coś to możemy pogadać na priv, żeby nie zaśmiecać wątku, w każdym razie nowej takiej nie dostaniesz (brak w konfiguratorze m.in. night vision i audio Bowers&Wilkins).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciąż nie wiemy gdzie takie rabaty dają....

 

Dawać nigdzie nie „dają”. Jak nie umiesz z nimi rozmawiać, będzie standardowy rabat z półki. Rabat może mocno różnic się nawet u różnych handlowców tego samego dealera.


Musi też być konkretny stok, żeby było o czym rozmawiać.


Pod koniec zeszłego roku na pewno nie było co rozmawiać z Gazdą, mają dawno zrobiony plan z górką i byli absolutnie beznadziejni, jeśli chodzi o ceny. Tak samo Olszowiec czy Smorawinski.


Dało się dogadać (jak zwykle) z Frank Cars i Dynamic Motors.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14-15% jest obecnie możliwe na auta stojące w salonie. Niestety, zazwyczaj to golasy. Na auto do produkcji nie chcą rozmawiać o rabacie większym niż 7-8% i to z wielkim bólem.

 

Coś się pogorszyło w ciągu miesiąca / dwóch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14-15% jest obecnie możliwe na auta stojące w salonie. Niestety, zazwyczaj to golasy. Na auto do produkcji nie chcą rozmawiać o rabacie większym niż 7-8% i to z wielkim bólem.

 

Coś się pogorszyło w ciągu miesiąca / dwóch?

 

Nie wiem ale zapisuje statystyki ile ofert G30(tylko sedan) jest na Otomoto.

Przykładowe daty:

data - używane - nowe

19/10/2022 - 595 - 208 - (początek wpisów) od teraz do końca listopada cały czas przybywało ofert nowych aut

12/11/2022 - 637 - 257 - na ten dzień przypada maksymalna ilość aut używanych

23/11/2022 - 612 - 325

30/11/2022 - 612 - 365 - maksymalna ilość aut nowych na otomoto od kiedy notuje(75% więcej niż miesiąc wcześniej). Od tego dnia tylko ubywa.

11/01/2022 - 607 - 230.


Wynika z tego, że albo ludzie nie kupowali w październiku/listopadzie i mieli znacznie więcej aut na placu albo dostali do PL partie aut na koniec roku.

Dodatkowo od firmy leasingowej usłyszałem wczoraj, że oprocentowanie można niższe wyrwać niż 2 miesiące temu. Więc zakładam, że łatwiej im teraz auto sprzedać to po co rabatować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14-15% jest obecnie możliwe na auta stojące w salonie. Niestety, zazwyczaj to golasy. Na auto do produkcji nie chcą rozmawiać o rabacie większym niż 7-8% i to z wielkim bólem.

 

Coś się pogorszyło w ciągu miesiąca / dwóch?

 

Nie wiem ale zapisuje statystyki ile ofert G30(tylko sedan) jest na Otomoto.

Przykładowe daty:

data - używane - nowe

19/10/2022 - 595 - 208 - (początek wpisów) od teraz do końca listopada cały czas przybywało ofert nowych aut

12/11/2022 - 637 - 257 - na ten dzień przypada maksymalna ilość aut używanych

23/11/2022 - 612 - 325

30/11/2022 - 612 - 365 - maksymalna ilość aut nowych na otomoto od kiedy notuje(75% więcej niż miesiąc wcześniej). Od tego dnia tylko ubywa.

11/01/2022 - 607 - 230.


Wynika z tego, że albo ludzie nie kupowali w październiku/listopadzie i mieli znacznie więcej aut na placu albo dostali do PL partie aut na koniec roku.

Dodatkowo od firmy leasingowej usłyszałem wczoraj, że oprocentowanie można niższe wyrwać niż 2 miesiące temu. Więc zakładam, że łatwiej im teraz auto sprzedać to po co rabatować.

 

Była duża partia październik/listopad. Śledziłem wolne sloty i warunki na 540d Touringa w całej PL.

Październik było kilkudniowe promo na poszczególne VIN. Pod koniec roku też było promo (bez finansowania). Teraz warunki gorsze, ale finansowanie lepsze, tak jak mówisz. W szczytowym momencie było 500 sztuk serii 5 na stokach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekajcie 3-4 miesiące, poziomy rabatów z przed kiku lat powrócą. W październiku 2022 zamówiłem 911 turbo s, z założeniem że datą odbioru będzie drugi lub trzeci kwartał 2024 a tu dzisiaj niespodzianka, telefon z Porsche, że auto będzie do odbioru w kwietniu 2023 czyli po 7 miesiącach od zamówienia a nie po prawie dwóch latach jak wcześniej deklarowali w salonie. Taka sytuacja nie wynika z tego że zaczęto produkować więcej aut, tylko kryzys zaczął pukać do drzwi i wielu klientów wycofuje się z zamówień.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekajcie 3-4 miesiące, poziomy rabatów z przed kiku lat powrócą. W październiku 2022 zamówiłem 911 turbo s, z założeniem że datą odbioru będzie drugi lub trzeci kwartał 2024 a tu dzisiaj niespodzianka, telefon z Porsche, że auto będzie do odbioru w kwietniu 2023 czyli po 7 miesiącach od zamówienia a nie po prawie dwóch latach jak wcześniej deklarowali w salonie. Taka sytuacja nie wynika z tego że zaczęto produkować więcej aut, tylko kryzys zaczął pukać do drzwi i wielu klientów wycofuje się z zamówień.

 

Tak bym się spodziewał ruchu w tym kierunku. Testowali zmiejszenie wolumenu i sprzedawanie po podwyżkach i bez rabatów - chyba ze średnim skutkiem. Plus zabijają sobie w perspektywie w ten sposób sprzedaż akcesoriów i serwis, gdzie najwiecej zarabiają.


Audi już klęknęło i zaczęło jechać na starych poziomach w okolicach 20%. Chociaż jeszcze całkiem niedawno większość salonów na A6 Allroad 55 TDI dawała okrągłe zero (najlepszy oferował śmieszne 5%). Oni mocno rywalizują ze sobą w obrębie kraju, w 2022 rzutem na taśmę wygrało BMW, ale przy zwiększonej dostępności Audi, słabym popycie i starych rabatach, niekoniecznie musi tak być a to pociągnie za sobą ruch rabatowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia relacji popyt/podaż to rzeczywiście wszystko wskazuje na to, że ta relacja się powoli zmienia, wyrównuje, więc pewnie łatwiej będzie o rabaty i negocjacje, a dealerówi będzie bardziej zależało na każdym kliencie, bo już nie będzie kolejki aż do bramy po każdy egzemplarz.

Niemniej jednak, u dealerów pojawi się zdecydowanie więcej serii 5 na stocku i to na nie będzie można urywać dobre rabaty i salonom będzie zależało, aby te stocki sprzedać. Każdy dealer ma nieco inną politykę stockową (jakie auta zamawia), ale w większości to są jednak średnio wyposażone 520d, 530i oraz widziałem ostatnio bardzo dużo hybryd od ręki.

G30 do produkcji to cały czas kilka ładnych miesięcy czekania oraz trzeba pamiętać, że zaraz wchodzi nowy model i za jakiś czas skończy się możliwość zamawiania g30 po produkcji i zostaną tylko stocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekajcie 3-4 miesiące, poziomy rabatów z przed kiku lat powrócą. W październiku 2022 zamówiłem 911 turbo s, z założeniem że datą odbioru będzie drugi lub trzeci kwartał 2024 a tu dzisiaj niespodzianka, telefon z Porsche, że auto będzie do odbioru w kwietniu 2023 czyli po 7 miesiącach od zamówienia a nie po prawie dwóch latach jak wcześniej deklarowali w salonie. Taka sytuacja nie wynika z tego że zaczęto produkować więcej aut, tylko kryzys zaczął pukać do drzwi i wielu klientów wycofuje się z zamówień.

 

Tak bym się spodziewał ruchu w tym kierunku. Testowali zmiejszenie wolumenu i sprzedawanie po podwyżkach i bez rabatów - chyba ze średnim skutkiem. Plus zabijają sobie w perspektywie w ten sposób sprzedaż akcesoriów i serwis, gdzie najwiecej zarabiają.


Audi już klęknęło i zaczęło jechać na starych poziomach w okolicach 20%. Chociaż jeszcze całkiem niedawno większość salonów na A6 Allroad 55 TDI dawała okrągłe zero (najlepszy oferował śmieszne 5%). Oni mocno rywalizują ze sobą w obrębie kraju, w 2022 rzutem na taśmę wygrało BMW, ale przy zwiększonej dostępności Audi, słabym popycie i starych rabatach, niekoniecznie musi tak być a to pociągnie za sobą ruch rabatowy.

 


Witam przymierzam się do zamówienia Daily Car - razważałem M8 comp i w tym tygodniu na otomoto są oferty z rabatem nawet 200 000 zł czyli ok 20% (dzwoniłem do dealera z ogłoszenia Bawaria i są to prawdziwe dane, tak więc na M-ki też można dostać dobry rabat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekajcie 3-4 miesiące, poziomy rabatów z przed kiku lat powrócą. W październiku 2022 zamówiłem 911 turbo s, z założeniem że datą odbioru będzie drugi lub trzeci kwartał 2024 a tu dzisiaj niespodzianka, telefon z Porsche, że auto będzie do odbioru w kwietniu 2023 czyli po 7 miesiącach od zamówienia a nie po prawie dwóch latach jak wcześniej deklarowali w salonie. Taka sytuacja nie wynika z tego że zaczęto produkować więcej aut, tylko kryzys zaczął pukać do drzwi i wielu klientów wycofuje się z zamówień.

 

Tak bym się spodziewał ruchu w tym kierunku. Testowali zmiejszenie wolumenu i sprzedawanie po podwyżkach i bez rabatów - chyba ze średnim skutkiem. Plus zabijają sobie w perspektywie w ten sposób sprzedaż akcesoriów i serwis, gdzie najwiecej zarabiają.


Audi już klęknęło i zaczęło jechać na starych poziomach w okolicach 20%. Chociaż jeszcze całkiem niedawno większość salonów na A6 Allroad 55 TDI dawała okrągłe zero (najlepszy oferował śmieszne 5%). Oni mocno rywalizują ze sobą w obrębie kraju, w 2022 rzutem na taśmę wygrało BMW, ale przy zwiększonej dostępności Audi, słabym popycie i starych rabatach, niekoniecznie musi tak być a to pociągnie za sobą ruch rabatowy.

 


Witam przymierzam się do zamówienia Daily Car - razważałem M8 comp i w tym tygodniu na otomoto są oferty z rabatem nawet 200 000 zł czyli ok 20% (dzwoniłem do dealera z ogłoszenia Bawaria i są to prawdziwe dane, tak więc na M-ki też można dostać dobry rabat)

 

Potwierdzam. Jak przyjrzysz się to często ten rabat jest liczony od ceny zamówienia czyli np z wiosny i teraz cena jest wyższa o kilka procent więc rabaty są spore jak się poszuka.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekajcie 3-4 miesiące, poziomy rabatów z przed kiku lat powrócą. W październiku 2022 zamówiłem 911 turbo s, z założeniem że datą odbioru będzie drugi lub trzeci kwartał 2024 a tu dzisiaj niespodzianka, telefon z Porsche, że auto będzie do odbioru w kwietniu 2023 czyli po 7 miesiącach od zamówienia a nie po prawie dwóch latach jak wcześniej deklarowali w salonie. Taka sytuacja nie wynika z tego że zaczęto produkować więcej aut, tylko kryzys zaczął pukać do drzwi i wielu klientów wycofuje się z zamówień.

 

Tak bym się spodziewał ruchu w tym kierunku. Testowali zmiejszenie wolumenu i sprzedawanie po podwyżkach i bez rabatów - chyba ze średnim skutkiem. Plus zabijają sobie w perspektywie w ten sposób sprzedaż akcesoriów i serwis, gdzie najwiecej zarabiają.


Audi już klęknęło i zaczęło jechać na starych poziomach w okolicach 20%. Chociaż jeszcze całkiem niedawno większość salonów na A6 Allroad 55 TDI dawała okrągłe zero (najlepszy oferował śmieszne 5%). Oni mocno rywalizują ze sobą w obrębie kraju, w 2022 rzutem na taśmę wygrało BMW, ale przy zwiększonej dostępności Audi, słabym popycie i starych rabatach, niekoniecznie musi tak być a to pociągnie za sobą ruch rabatowy.

 


Witam przymierzam się do zamówienia Daily Car - razważałem M8 comp i w tym tygodniu na otomoto są oferty z rabatem nawet 200 000 zł czyli ok 20% (dzwoniłem do dealera z ogłoszenia Bawaria i są to prawdziwe dane, tak więc na M-ki też można dostać dobry rabat)

 


Co do Prosiaków - to wina pobierania tylko 10tys zł zaliczki i bandy cwaniaków chcących sprzedawać sloty po 30-40k. Wielu się obsralo i teraz sporo wolnych terminów. Niestety wywaliło to ceny prosiaków na chore poziomy.

Co do M8 i całej serii 8 - to Bmw przyjęło sobie koncepcje pozycjonowania tego auta powyżej 7er. Dla rynku jest to dalej seria 6 i nikt tego nie chce kupować za tak chore pieniądze. Dlatego takie rabaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.