Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kuba m2 wlasnie z wygladu niepozorne jest. Niewiele sie rozni od cywilnej wersji, no moze troszke halasuje. Cenowo podobnie do 530xi wypada. W salonie robilem, konfig I mozna wyjechac fajnie skomfigurowana z 2 z przodu po rabacie. Oj za 2 lata bede mial nielada dylemat co zrobic. Czy Wcisnac 5 zonie a samemu brac takie m2 czy zmienic 5 na 550i albo moze m3, m40i, no ale kryzys wieku sredniego nadchodzi I wypadalo by raz w zyciu kupic cos nie do konca rozsadnego. Niby 2lata to kupa czasu ale czas tak zapitala a okazji do jazd probnych niewiele wiec zaniedlugo wypadalo by sie powoli zainteresowac tematem. No ale wracajac do temat kolega wspomnial ze zona ma rodzinny dupowoz wiec po co mu drugie tak duze auto? G30 jest fajne jako auto uniwersalne do zabrania rodzinki oraz potrafi dac funa z jazdy, ale ja jak bym mial juz jedno duze auto to szukal bym auta dajacego wiecej funu z jazdy a na uniwersalnosc juz nie patrzyl szczegolnie przy tak malych przebiegach.
  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do swap a,silnik to kolega chyba sie zapedzil troszke. Sam silnik z osprzetem to pewnie z 15 kilo za uzywke i to bez gwarancji a gdzie robota turba progrsmowanie itd.. Chetnie bym zobaczyl kosztorys.
Opublikowano (edytowane)
Ło matko to w takim wypadku po co g30? Ja bym brał m2 competition lub nowe g20 m40i fun z jazdy nieporownywalny.

Nie lubie malych, podskakujacych na drodze samochodow. Jezdzilem m2 i 3 i nie sa to dla mnie wygodne auta na codzien na dojazd do pracy czy wypad za miasto. Do zabawy super sprzety. Przed zakupem potestowalem kilka mniejszych modeli i zawsze z ulga przesiadalem sie do wiekszego. Po prostu male autka to nie moja bajka. Gdymym mila 20 lat na pewno bym wybral cos mniejszego gdyz wtedy inne rzeczy sprawialy mi w autach fun.

Edytowane przez sometimes
Opublikowano
Kuba m2 wlasnie z wygladu niepozorne jest. Niewiele sie rozni od cywilnej wersji, no moze troszke halasuje. Cenowo podobnie do 530xi wypada. W salonie robilem, konfig I mozna wyjechac fajnie skomfigurowana z 2 z przodu po rabacie. Oj za 2 lata bede mial nielada dylemat co zrobic. Czy Wcisnac 5 zonie a samemu brac takie m2 czy zmienic 5 na 550i albo moze m3, m40i, no ale kryzys wieku sredniego nadchodzi I wypadalo by raz w zyciu kupic cos nie do konca rozsadnego. Niby 2lata to kupa czasu ale czas tak zapitala a okazji do jazd probnych niewiele wiec zaniedlugo wypadalo by sie powoli zainteresowac tematem. No ale wracajac do temat kolega wspomnial ze zona ma rodzinny dupowoz wiec po co mu drugie tak duze auto? G30 jest fajne jako auto uniwersalne do zabrania rodzinki oraz potrafi dac funa z jazdy, ale ja jak bym mial juz jedno duze auto to szukal bym auta dajacego wiecej funu z jazdy a na uniwersalnosc juz nie patrzyl szczegolnie przy tak malych przebiegach.

Ale ja mam tylko jeden woz.... drugi jest żony :)) jako drugi na pewno bym mial jakiegos malego wariata, ale na codzien wole jezdzic wygodnie

Opublikowano
Osobiście nie przejmowałbym się silnikiem. Zawsze można zrobić tanim kosztem swapa z 530i na 540.

Lepiej wziąć dobre wyposażenie gdyż silnik przy obecnej standaryzacji można łatwo wymienić. Skrzynia zostaje ta sama.

Miedzy 530 na pelnym wypasie a 540 na pelnym wypasie wyszlo roznicy ok 30 tysiecy. Jaki tu sens kupowac 530 i swapowac nowy woz na gwarancj na 540??? Zeby zaoszczedzic 1,5 tysiaca pln i wkur.... ac sie pewnie na siebie do konca uzytkowania a potem palowac sie przy odsprzedazy takiego mutanta i tlumaczyc wszystkim ze to jest super ? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 30 kilo roznicy tez bym sie nie zastanawial. Jeszcze pytanie czy jestes pierwszym wlascicielem czy auto bylo juz zarejstrowane ale bez Przebiegu imjakie oprocentowanie leasingu. Niby to bez znaczenia ale dealer po pol roku musi auto zarjstrowac a przy sprzedaży takiego juz auto nie lapie sie na leasing promocyjny i zamiast 0 do 3 procent jest 6 procent albo I wiecej. Co do przekladki to sens widze jedynie w momencie awarii silnika i potrzeby jego wymiany.
Opublikowano
Osobiście nie przejmowałbym się silnikiem. Zawsze można zrobić tanim kosztem swapa z 530i na 540.

 

Proszę wskaż mi gdzie i chętnie skorzystam. ;)

Opublikowano

Jakie 30tys?

Ja robiłem ten sam konfig i różnica na full między 530i a 540i to niemal 70 tys (skutek wyżej akcyzy i vatu naliczanego od wyższej wartości).

Co do swapu to nie są aż tak wysokie koszta, po upływie gwarancji dopłata może wynosić Ok 20-25tys za sprawny silnik z robocizna. Zaufana osobę która wymieniła kilkadziesiąt silników znam.

Opublikowano

Co do swapu to nie są aż tak wysokie koszta, po upływie gwarancji dopłata może wynosić Ok 20-25tys za sprawny silnik z robocizna. Zaufana osobę która wymieniła kilkadziesiąt silników znam.

 

Jakiś link?


Z tego co wiem jescze nikomu na świecie nie udało się zrobić swapa z n20 do n55, co dopiero b48 do b58.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy wy panowie dobrze sie czujecie?! Chcecie zamieniac silniki w samochodach za 300-500k pln?! Pomijajac fakt zaangazowania i problemow jakie to za soba niesie to czyni to taki samochod niesprzedawalnym ulepem! Szczerze to nie uwierze zeby ktos faktycznie sie zdecydował na taki krok. Niech sie tu zgłosi choc jeden taki magik!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
spokojnie nikt nie chce zamieniac, chociaz jak patrze jak co niektorzy wymieniaja wydechy, sprezyny, chipuja to do silnika juz calkiem calkiem blisko :) Ja jedyny sens takiej zamiany widzialbym jedynie w przypadku awarii silnika i potrzeby jego wymiany, wtedy mozna bylo by przemyslec temat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
spokojnie nikt nie chce zamieniac, chociaz jak patrze jak co niektorzy wymieniaja wydechy, sprezyny, chipuja to do silnika juz calkiem calkiem blisko :) Ja jedyny sens takiej zamiany widzialbym jedynie w przypadku awarii silnika i potrzeby jego wymiany, wtedy mozna bylo by przemyslec temat.

 

Co tu porownywac do chipa czy wydechu? Przeciez taka przekładka silnika to inny rozkład mas, inny montaz silnika, przeniesienie napedu, model skrzyni biegow, potrzebne zwykle inne hamulce, wszelkie czujniki i sondy oraz filtry sadzy itp. Do tego inny akumulator, alternator, turbo i pewnie wiele innych rzeczy o ktorych nie pomyslałem.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Jest obecnie akcja Black Week w BMW. Jak komuś nie zależy na własnym konfigu, tylko na max rabacie, to proszę o prywatną wiadomość - podeślę namiary na dobrego handlowca. Rabaty nawet do 28% w zależności od wersji i modelu!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest obecnie akcja Black Week w BMW. Jak komuś nie zależy na własnym konfigu, tylko na max rabacie, to proszę o prywatną wiadomość - podeślę namiary na dobrego handlowca. Rabaty nawet do 28% w zależności od wersji i modelu!

 

Dzięki za info.

Opublikowano
Jest obecnie akcja Black Week w BMW. Jak komuś nie zależy na własnym konfigu, tylko na max rabacie, to proszę o prywatną wiadomość - podeślę namiary na dobrego handlowca. Rabaty nawet do 28% w zależności od wersji i modelu!

 


to słabego masz handlowca :)

Opublikowano
Jest obecnie akcja Black Week w BMW. Jak komuś nie zależy na własnym konfigu, tylko na max rabacie, to proszę o prywatną wiadomość - podeślę namiary na dobrego handlowca. Rabaty nawet do 28% w zależności od wersji i modelu!

 


to słabego masz handlowca :)

 

To podaj mi namiary na lepszego, chętnie skorzystam .... mam 22% na m340i i 40% na 750i nowa sprzed FL. Jak załatwisz więcej, to zamawiam od ręki :-)

Opublikowano
30% rabatu w grudniu na auto z 2019 roku to tak naprawde zaden rabat. W styczniu to juz bedzie roczne auto, a roczne auto traci na wartosci 30%. Ponad 30% rabatu na stokowa serie 7 bylo w lipcu.
Opublikowano
Na najbardziej popularne modele 30% raczej nieosiągalne (według mojej wiedzy). Na G30 można ugrać trochę więcej. Jeśli kupujesz samochód na dłużej rok produkcji raczej nie ma kluczowego znaczenia.
Opublikowano
Na najbardziej popularne modele 30% raczej nieosiągalne (według mojej wiedzy). Na G30 można ugrać trochę więcej. Jeśli kupujesz samochód na dłużej rok produkcji raczej nie ma kluczowego znaczenia.

 

A to już inna sprawa... jak kupuję auto na 3 lata, to traci ok 50% ceny katalogowej.. dostając rabat 28% auto kosztuje mnie 20-25% ceny katalogowej na 3 lata... i to się potwierdziło w obecnej 330ix... i to bez faktury!

Opublikowano
30% rabatu w grudniu na auto z 2019 roku to tak naprawde zaden rabat. W styczniu to juz bedzie roczne auto, a roczne auto traci na wartosci 30%. Ponad 30% rabatu na stokowa serie 7 bylo w lipcu.

 

Tak, ale ja mam 22% na G20 i 28% na G30 do zamówienia...

 


Ja na g20 do produkcji u swojego handlowca mogę mieć 24% natomiast g30 do zamówienia trochę bezsens - wiosna/lato będzie lift i niestetety przedlift mocno straci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.