Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja na koniec listopada zamówiłem do produkcji 530xd z rabatem 18% i własnym finansowaniem. Z tego co mówił handlowiec to 15% to standardowa granica, powyżej już trzeba wymęczyć. Info o 15% z 2 salonów.
  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@dzbanek a ki diabel wlasne finansowanie skoro BMW ma fajne promocje na swoj wlasny leasing dla serii 5, z warunkami jakich raczej u konkurencji nie dostaniesz? Chyba, ze kupujesz za gotowke lub jestes pracownikiem banku i masz jakies super ekstra warunki. Odnosnie rabatu 17-18% jest do ugrania ale tak jak piszesz trzeba go wymeczyc.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja zamówiłem beate do produkcji ( 540i , touring, mpakiet i sporo dodatków) w październiku 2018, odebrałem końcem lutego tego roku. Trzeba mieć na uwadze że touring jest lub był ( ? ) lepiej rabatowany już na wejściu o 2 % od sedana. Przy zamówieniu wyrwałem finalnie na mojego rodzinnego kombika 22% + gratis dywaniki gumowe oraz mata bagażnika + usługa montażu moich kamerek mio 2 ch ze stałym zasilaniem. Moje finansowanie - leasing we własnym zakresie, nie był to plan finansowy bmw z limitem km, nie jestem przedstawicielem żadnej grupy zawodowej ani pracownikiem korporacji. Rozmawiałem przez kilka dobrych tygodni z kilkoma dealerami ( najsłabszy rabat dawał dealer w Wawy - bodajże inchape - pewnie cierpi na nadmiar klientów ), u mnie na śląsku dostałem kolejno u dealerów: 18%, 19%, 21% i 22% z ww. dodatkami ( ten co dał te 22 % był dealerem u którego myślałem że nie kupie auta ale finalnie zaproponował najlepszą dla mnie ofertę ). Dodam że do trzech dealerów którzy dawali kolejno 19,21,22 % trafiłem z polecenia ale z perspektywy czasu uważam że nawet "bez polecenia" rabaty na poziomie 20- 22% są do osiągniecia ale trzeba się trochę namęczyć i odpowiednio rozmawiać. Dealerowi jak prawie każdemu kto sprzedaje opłaca się czasem sprzedać taniej bo to co sprzeda taniej nadgoni marżą na innej sprzedaży a łączny wolumen sprzedaży i tak będzie większy, może w gre wchodzi jeszcze jakiś bonus od importera za liczbę sztuk sprzedanych w ciągu roku, zyskuje też najczęściej kolejne auto do obsługi serwisowej. Ja tak czy owak trochę się namęczyłem i odpowiednio rozmawiałem żeby wytargać taki rabat - finalnie w moim przypadku rabaty na poziomie 21 i 22 % udzielane były w czasie rozmowy mojej i doradcy wraz z prezesem danego dealera.
Opublikowano
U mnie przy zakupie 2 szt 540ix G30 (skonfigurowane na 410 tys + koła zimowe + wydech M Performance) rabat 19% + gratis dywaniki na zimę + nerki + spora obniżka ceny na wydech M Performance. Zamówienie złożone pod koniec listopada - auta odebrane pod koniec lutego. Rabaty wahały się za 2 szt między 16 a 19% max, przekopałem wszystkich dealerów.
Opublikowano
rozgladam sie za 530i / 530xi, ale raczej stock 18/19. Ktos z Was przerabial moze taki temat i orientuje sie jaki rabat mozna wyciagnac na cos takiego?
Opublikowano
jak chodzi o stock 18, to możesz wyciągnąć 23-25%. ja nie zauważyłem nigdy aby w bieżącym roczniku były różnice w rabatowaniu stock/pod zamówienie
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie chcę odpowiadać za kolegę, ale takie warunki są dośc powszechnie znane i osiąglne dla sprawnego negocjatora

 

ryb55 czytam ten wątek od początku i 18% na G30 do produkcji osiągali do tej pory koledzy których podciągano pod status klienta flotowego gdyż w ciągu krótkiego okresu czasu ( 1 rok) było to ich kolejne BMW zakupione w salonie PL . Ja realnie patrząc , jeśli sytuacja nie zmusi mnie wcześniej , to w 2020 będę zmieniał F10 na G30 więc jestem żywo zainteresowany tematem . Na F10 polski salon w WWA proponował mi 7% więc poszedłem do brokera , ale 18% za moją konfigurację byłoby OK .

Opublikowano
Z tego co ja się orientuję to flota kilku aut (nie kilkudziesięciu, kilkunastu czy kilkuset) powoduje rabat dodatkowy na poziomie 2-3%. 16-18% jest dla g30 do wyciągnięcia dla normalnego człowieka - to też wynika z tego wątku. Dodatkowo różnica na poziomie 10% pomiędzy 2019 pod zamówienie a 2018 stock też jest wynikiem przyzwoitym i w miarę stndardowym.
Opublikowano
Mozna mowic o 18% na luzie. Idziesz mowisz mam taki konfig, chce taki rabat co Pan na to. Jak nie wyjdzie w tym salonie to w drugim. Mozesz zaczac od 20% to moze sie spotkasz na 19. Wszystko zalezy. Ja dostalem lacznie z kolami akcesoriami 18.5% W tamtym roku w lutym. Bez podejscia pod flote. 3 bmw w domu ale ostatnie pinad 3 lata temu i to w innym salonie. Mialem 3 takie same oferty. Trzeba pochodzic troche. Zreszta jesli chcesz wymieniac w 2020 to nie marnuj czasu ludzi teraz tylko jak bedziesz wiedzial ze zamawiasz wchldzisz z buta nawiazujesz kintakt wiesz czego chcesz i kupuje.. na podchodach nikt Ci rabatu bie da bo czuka ze nie kupisz.
Opublikowano
Mozna mowic o 18% na luzie. Idziesz mowisz mam taki konfig, chce taki rabat co Pan na to. Jak nie wyjdzie w tym salonie to w drugim. Mozesz zaczac od 20% to moze sie spotkasz na 19. Wszystko zalezy. Ja dostalem lacznie z kolami akcesoriami 18.5% W tamtym roku w lutym. Bez podejscia pod flote. 3 bmw w domu ale ostatnie pinad 3 lata temu i to w innym salonie. Mialem 3 takie same oferty. Trzeba pochodzic troche. Zreszta jesli chcesz wymieniac w 2020 to nie marnuj czasu ludzi teraz tylko jak bedziesz wiedzial ze zamawiasz wchldzisz z buta nawiazujesz kintakt wiesz czego chcesz i kupuje.. na podchodach nikt Ci rabatu bie da bo czuka ze nie kupisz.

 

Dzięki za info . Absolutnie nie marnuję nikomu czasu i nie zawracam dupy , to nie w moim stylu , spokojnie czekam , ja nawet G30 jeszcze nie odbyłem jazdy próbnej , na razie tylko siedziałem i macałem ;)

Opublikowano
Na stock 540 2018 27% dostalem wiec sie nie zastanawialem zbyt dlugo choc przyszedlem po 530 2019 do produkcji z rabantem 18% :)

 

Jesteś przepraszam za wyrażenie ,,zwykłym Kowalskim" który pierwszy raz wszedł z ulicy do salonu BMW czy stałym klientem , flota , korporacja czy coś w tym stylu ??

 

Klientem jestem zwyklym ale z polecenia.

Obslugiwal mnie znajomy mojego przyjaciela wiec warunki byly od poczatku lepsze co nie zmienia faktu ze margines procentowy do znizek jest duzy

Opublikowano
nie chcę odpowiadać za kolegę, ale takie warunki są dośc powszechnie znane i osiąglne dla sprawnego negocjatora

Dokladnie tak jest. Nie jestem tu zadnym wyjatkiem

Opublikowano
Z tego co ja się orientuję to flota kilku aut (nie kilkudziesięciu, kilkunastu czy kilkuset) powoduje rabat dodatkowy na poziomie 2-3%. 16-18% jest dla g30 do wyciągnięcia dla normalnego człowieka - to też wynika z tego wątku. Dodatkowo różnica na poziomie 10% pomiędzy 2019 pod zamówienie a 2018 stock też jest wynikiem przyzwoitym i w miarę stndardowym.

Dla mnie szczerze mowiac to byl hit. Bo czy mam auto sierpien 2018 czy kwiecien 2019 nie ma znaczenia przy aucie nowym a rabat 27% przy 430.000pln mozna milo spozytkowac na inne przyjemnoci :) bo to nie 5pln :D nie wspomne ze zawsze lepiej 540 niz 530 :))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znacżenie ma przy odsprzedaży bo rok w plecy, ale z takim rabatem tez bym brał. Koledze tez polecam obserwacje otomoto bo,dealerzy chcąc się pozbyć auta często umieszczają w ogłoszeniach. W zeszłym roku dealer z Katowic miał wystawiona 540xi przeceniona z 420 na 320. Gdybym nie miał zamówionej swojej tez bym to mocno rozważył.
Opublikowano
Znacżenie ma przy odsprzedaży bo rok w plecy, ale z takim rabatem tez bym brał. Koledze tez polecam obserwacje otomoto bo,dealerzy chcąc się pozbyć auta często umieszczają w ogłoszeniach. W zeszłym roku dealer z Katowic miał wystawiona 540xi przeceniona z 420 na 320. Gdybym nie miał zamówionej swojej tez bym to mocno rozważył.

 

To też zależy ile czasu mamy zamiar eksploatować auto i jakie przebiegi robimy . Przy sprzedaży 6-7 letniego auta bardziej będzie się liczył przebieg i stan techniczny imho , a rocznik jest już wtedy drugorzędny . 540xi z takim rabatem jaki osiągnął kolega sometimes z salonie PL to byłoby coś , realnie patrzę na 530xi .

Opublikowano
Rocznie swoim autem nie przekraczam 10.000 wiec po 5-6 latach sprzedaje zwykle auto z przebiegiem ktory zadziwia nie jednego :) kilometry krecimy autem zony gdyz jest bardziej rodzinne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ło matko to w takim wypadku po co g30? Ja bym brał m2 competition lub nowe g20 m40i fun z jazdy nieporownywalny.
Opublikowano

Osobiście nie przejmowałbym się silnikiem. Zawsze można zrobić tanim kosztem swapa z 530i na 540.

Lepiej wziąć dobre wyposażenie gdyż silnik przy obecnej standaryzacji można łatwo wymienić. Skrzynia zostaje ta sama.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.