Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Koledzy gdybyście spojrzeli na korekty wtrysków (silnik nie był w pełni rozgrzany tzn nie miał 90st) tylko 67 st

1 1,3

5 -3,5

3 -1,4

6 3,5

2 -o,2

4 0,6

czy jak rozgrzeję silnik do 90st to będzie lepiej czy też nie. Spróbować zalać Diesel Spulung czy tez szukać wtrysku na 6

Pozdrawiam

P.S. Miałeś dobrze to zrobiłeś sobie bardzo dobrze :duh:

Opublikowano
tak myślałem ale jeszcze spróbuję zalać liqui moly diesel Spulung ale chyba nie oczekuje za wiele...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlaczego akurat 5 i 6 do wymiany?

 

Korekty nie muszą wskazywać na konkretny wtryskiwacz.

 

Zresztą wiele czynników ma wpływ na korekty.

 

Przykładowo pęknięty kolektor wydechowy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
też o tym myślałem bo w e46 tez miałem podobny problem tzn korekty były w miarę ale na teście przelewowym wyszło co innego i trzeba było wtryski wymienić.
Opublikowano
Bo idąc tokiem myślenia dyzia255 to pewnie kolektor wydechowy jest pęknięty bo czuć spaliny w komorze silnika i na postoju wewnątrz samochodu i jeżeli kolektor wydechowy ma wpływ na korekty wtrysków to by się zgadzało.
Opublikowano

zmieniłem filtr powietrza (jeszcze takiego nie widziałem) rozgrzałem silnik do 90st i korekty wyszły takie:

1 1,1

5 -2,6

3 -1,8

6 1,7

2 -0,1

4 1,8

Opublikowano
zmieniłem filtr powietrza (jeszcze takiego nie widziałem) rozgrzałem silnik do 90st i korekty wyszły takie:

1 1,1

5 -2,6

3 -1,8

6 1,7

2 -0,1

4 1,8

 

Jak miales czarny filtr powietrza to lepiej sprawdź szczelność kolektora wydechowego.Co do korekcji to nie zawsze jest to wina samego wtrysku,ale jezeli sa uszkodzone mechanicznie to zadne złote środki nie pomoga.JA kiedyś lalem olej do 2 t i po czasie ladne korkety były

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Chyba lepiej wymienić "grot" czy jak to się zwie we wtrysku. Koszt niewielki a zazwyczaj wystarcza. Wymieniałem kiedyś 2 szt. od Boscha w E39. Koszt nowego tego czegoś był w granicach 100pln. Po wymianie będzie już 9 lat i zero problemu. Korekty były w granicach +/-2.
Opublikowano
ok dzięki za info. spawdziłem wtryski w czasie jazdy i korekty sa jeszcze lepsze. Mam taki środek Diesel Lubricant. Spróbuję najpierw zalać tym specyfikiem.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam takie pytanie dlaczego na 6 cylindrze korekta na postoju jest w granicach 2,2 a podczas jazdy jest w granicach 0,6? sprawdzane INPA
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

u mnie korekty rozjeżdżają się podczas jazdy wtryski zostały zregenerowane na oryginalnych częściach bosch i dalej jest ten sam problem

tak samo jest przed regeneracją jak i po. ktoś ma jakieś pomysły? kompresja na wszystkich cylindrach waha się 21-22 bar y. Po zaślepieniu EGR korekty rozjeżdżają się trochę mniej ale to nie rozwiązuje problemu. Błąd po skanowaniu to 4B10 i 4B11. Poniżej filmik z korektami przy jeździe bez większego obciążenia,a podczas ruszania od zera np. z 2 biegu 1 i 2 korekta idzie na +5.50 a 4ta -5.00. Check engine nie świeci, silnik ma pełna moc.

Silnik sprawdzony pod kątem nieszczelności i dalej nic nie pomaga. Podmienialiśmy również sterownik silnika z kluczykiem. Dalej bez efektu.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obu przypadkach polecam zrobić test przelewowy, bardzo możliwe, że rozwieje wątpliwości.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W obu przypadkach polecam zrobić test przelewowy, bardzo możliwe, że rozwieje wątpliwości.

nie wiem czy w moim przypadku test przelewowy coś pokaże ponieważ moje wtryski w zeszły poniedziałek były na stole probierczym gdyby coś się działo to miałbym info na ten temat.

Chyba że test przelewowy na stole probierczym ma inne znaczenie niż test na samochodzie ?

poza sprawdzeniem wtrysków podmienialiśmy również wcześniej wspomniany

sterownik silnika

przepływomierz powietrza

czujnik ciśnienia na listwie

regulator na listwie

regulator na pompie CR

nawet oczepialiśmy DPF żeby go wykluczyć.

I w dalszym ciągu korekty rozjeżdżają się przy obciążeniu.

problem tak samo występuje na zimnym i na gorącym silniku bez zmian tak samo.

Opublikowano
u mnie korekty rozjeżdżają się podczas jazdy wtryski zostały zregenerowane na oryginalnych częściach bosch i dalej jest ten sam problem

tak samo jest przed regeneracją jak i po. ktoś ma jakieś pomysły? kompresja na wszystkich cylindrach waha się 21-22 bar y. Po zaślepieniu EGR korekty rozjeżdżają się trochę mniej ale to nie rozwiązuje problemu. Błąd po skanowaniu to 4B10 i 4B11. Poniżej filmik z korektami przy jeździe bez większego obciążenia,a podczas ruszania od zera np. z 2 biegu 1 i 2 korekta idzie na +5.50 a 4ta -5.00. Check engine nie świeci, silnik ma pełna moc.

Silnik sprawdzony pod kątem nieszczelności i dalej nic nie pomaga. Podmienialiśmy również sterownik silnika z kluczykiem. Dalej bez efektu.

 

 

Rozumiem że auto jeździ normalnie, nic się nie dzieje, tylko jak podłączysz komputer to pojawiają się te dwa błędy i korekty są złe, tak?

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
u mnie korekty rozjeżdżają się podczas jazdy wtryski zostały zregenerowane na oryginalnych częściach bosch i dalej jest ten sam problem

tak samo jest przed regeneracją jak i po. ktoś ma jakieś pomysły? kompresja na wszystkich cylindrach waha się 21-22 bar y. Po zaślepieniu EGR korekty rozjeżdżają się trochę mniej ale to nie rozwiązuje problemu. Błąd po skanowaniu to 4B10 i 4B11. Poniżej filmik z korektami przy jeździe bez większego obciążenia,a podczas ruszania od zera np. z 2 biegu 1 i 2 korekta idzie na +5.50 a 4ta -5.00. Check engine nie świeci, silnik ma pełna moc.

Silnik sprawdzony pod kątem nieszczelności i dalej nic nie pomaga. Podmienialiśmy również sterownik silnika z kluczykiem. Dalej bez efektu.

 

 

Rozumiem że auto jeździ normalnie, nic się nie dzieje, tylko jak podłączysz komputer to pojawiają się te dwa błędy i korekty są złe, tak?

 

 

co chwilę włącza się wypalanie DPF i wyskakują od niego błędy

dlatego próbowaliśmy jazdy bez tłumika i bez dpfa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.