Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem slicznej 120i 170km :D

W historii serwisowej auta(wydruk z aso) mam wymiane silnika przeprowadzona w marcu br. przy przebiegu 110tkm.

Wymienione były też 4 cewki i dwa wtryskiwacze i kilka innych rzeczy w zawieszeniu i hamulcach.

Od sprzedawcy dostałem rachunki na ponad 2kE za zawieszenie i hamulce a silnik, cewki i wtryski wymienione bez placenia :shock:

Czy to część akcji serwisowej czy np. w aso zepsuli cos wczesniej i teraz cały silnik wymienili w ramach rekompensaty? Ktoś spotkał sie z podobną sytuacja? Dlaczego Niemiec po trzech miesiącach z nowym silnikiem pozbyl sie auta?

Czy ten silnik(aktualnie 113tkm) jest na dotarciu i trzeba go jakoś szczególnie traktować?

 

Przepraszam za ogrom dziwnych pytań, ale jestem laikiem i nie moge spać po nocach bo zastanawiam sie czy nie wtopiłem z zakupem...

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik pewnie używany, zresztą raczej łatwo to ocenić nawet po wyglądzie po 3kkm, skąd wiesz, że bez płacenia?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny... Wymiana bez placenia bo wszystko jest na fakturach. Wymiana przewodów miękkich hamulców, Mcpersonów i innych (śrubek po 10e za sztuke :P) na rachunku wyszczególnione kwotami. Na tym samym papierze wszystko co robione przy silniku bez kwot. Może zadzwonic do tego Aso w de i zapytać o co chodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny...

To co w Polsce jest grubsza naprawa w DE jest nie do naprawienia.

po co Ci wiediec co bylo przyczyna?

Ciesz sie ze masz nowy silnik i dbaj o niego.

A czemu niemiec sprzedal z nowym silnikiem?

Bo w DE trzeba miec auto pewne zeby zyc a wlasciciel pewnie stracil zaufanie do pojazdu jak trzeba bylo wymienic silnik

Opublikowano

Troche czytałem o tym silniku przed zakupem i do najmniej awaryjnych nie należy,ale mam nadzieje że skoro nowy to 100tkm bez napraw zrobi. Jak dbać o taką nówke? Podobno jest wstępnie dotary. Czy krótkie trasy 4km do pracy wpłyną na jego trwałość?

A sprzedawał chyba dlatego żę zawieszenie tył wszystko oryginalne z fabryki i dzisiaj chyba tuleja pływająca tak zaczęła piszczeć że wszyscy na ulicy się oglądali jakby i8 jechało :P I gdzieś po łąkach latał bo pełno trawy pod autem i przedni zderzak nowy..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy krótkie trasy 4km do pracy wpłyną na jego trwałość?

Nie.

Zmieniaj olej i filtry regularnie i patrz przy wymianie czy nie ms opilkow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zbieraj sobie papiery , rachunki.

Kiedys Ci sie moga przydac.

Sprawdz jaki olej byl zalany w Niemczech.

Opublikowano
Wszystko mam. Tj rachunki z niemiec z tej wymiany silnika i potwierzenie wydruk z polskiego aso. Ow-40 zalali własnie w niemieckim aso przy wymianie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.