Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem slicznej 120i 170km :D

W historii serwisowej auta(wydruk z aso) mam wymiane silnika przeprowadzona w marcu br. przy przebiegu 110tkm.

Wymienione były też 4 cewki i dwa wtryskiwacze i kilka innych rzeczy w zawieszeniu i hamulcach.

Od sprzedawcy dostałem rachunki na ponad 2kE za zawieszenie i hamulce a silnik, cewki i wtryski wymienione bez placenia :shock:

Czy to część akcji serwisowej czy np. w aso zepsuli cos wczesniej i teraz cały silnik wymienili w ramach rekompensaty? Ktoś spotkał sie z podobną sytuacja? Dlaczego Niemiec po trzech miesiącach z nowym silnikiem pozbyl sie auta?

Czy ten silnik(aktualnie 113tkm) jest na dotarciu i trzeba go jakoś szczególnie traktować?

Przepraszam za ogrom dziwnych pytań, ale jestem laikiem i nie moge spać po nocach bo zastanawiam sie czy nie wtopiłem z zakupem...

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik pewnie używany, zresztą raczej łatwo to ocenić nawet po wyglądzie po 3kkm, skąd wiesz, że bez płacenia?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny... Wymiana bez placenia bo wszystko jest na fakturach. Wymiana przewodów miękkich hamulców, Mcpersonów i innych (śrubek po 10e za sztuke :P) na rachunku wyszczególnione kwotami. Na tym samym papierze wszystko co robione przy silniku bez kwot. Może zadzwonic do tego Aso w de i zapytać o co chodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny...