Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko wszystkim jestem nowym członkiem Forum i potrzebuje pomocy z moją BMW E39 3.0D 193km tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku przy 3 tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny.

 

Błąd: 1190-zawór regulacji ciśnienia w rampie ( zawór założyłem inny i nadal to samo)

 

Robi to tylko na rozgrzanym. Na zimnym można iść do 5 tys obrotów.

 

I dzieje sie tak tylko podczas jazdy przy obciązeniu , na wolnych obrotach zachowuje sie normalnie.

 

Przy 3 tys obrotów ciśnienie na pomoce progowej spada do 3.6 Bar.

 

Miał ktoś taki problem ? Jakieś porady ?

 

Na Odłączonym czujniku na filtrze paliwa tez to robi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyglądają korekcje na rozgrzanym silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż parametry z inpa podczas jazdy i wtedy gdy pojawia się problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.