Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Świece wymienione w BMW 15.000km temu zatem powinny być ok.

Sprzęgła nie brałem pod uwagę, gdyż oba problemy pojawiły się jednocześnie stąd wnioskuję, że coś odpowiada za oba problemy, ale oczywiście mogę się mylić.

 

Jeżeli natomiast chodzi o to co u mnie się zmieniło co mogło wpłynąć na takie zachowanie auta to paliwo. Zacząłem tankować na BP i przy 2-3 tankowaniu pojawił się problem. Na pewno wyjeżdżę to paliwo i wyjeżdżę ok 2 pełne baki zanim podjadę do mechanika bo już raz tak miałem i mi wtryski wymienili, a winą było słabej jakości paliwo, gdy auto się dusiło.

 

Czyli sprzęgło zostawię jak już nic nie pomoże. Autko ma dopiero 100,000 przebiegu więc szanse są małe, że to wina sprzęgła (wiem wiem może nawet i po 30 tyś być w tragicznym stanie). Na pierwszy ogień zmiana paliwa, a jak to nic nie da to pójdę najpierw w elektrozawory koszt orientacyjny ktoś zna? wymiana na nowe? czyszczenie?

 

A to ten silnik ma dwumas? Lewarek troszkę drży, ale nie widziałem auta, gdzie był bezczynny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak ma dwumasę, elektrozawory oczyść tak jak kolega napisał wyżej, często są zawalone. Koszt to chwila pracy i preparat do czyszczenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Zatem poszukam preparatu i odpowiedniego filmiku z tego modelu. Zamówię dodatkowo nowe uszczelki gdyż wymiana trwa dosłownie sekundy, a koszt podejrzewam, że będzie znikomy.

 

Jakiś środek doradzicie i czy mam pryskać wszystko jak leci jak w filmiku -->

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nie mam. Jakby ktoś byś z Śląska to bym podjechał i sprawdził

W zasadzie to nie ma znaczenia, czy silnik zimny/nagrzany, czy na zewnątrz jest zimno, czy też upalnie.

''Żabkuje'' niemal zawsze przy ruszaniu. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lubi chwilę pofalować na obrotach. Dodatkowo wydaje mi się, że powoli, ale jednak ucieka płyn chłodzący, choć żadnego wycieku nie mogę zlokalizować. Pod korkiem nic nie widać i w spalinach także.

Na biegu odczuwam szarpanie przy przyciśnięciu gazu do oporu. Dodatkowo pali mi ok 12-13l choć jeżdżę tylko po mieście, więc to jeszcze można wybaczyć.

 

Teoretycznie według objawów awarii dwumasu wszystko by się zgadzało, ale nie chcę wydać 3k zł i okaże się, że mi gdzieś jakaś pierdoła przeszkadzała.

 

Dajcie linka do środka, którym mogę poczyścić elektrozawory bo znajduję tylko uniwersalne środki, a nie uśmiecha mi się później ich wymieniać.

Uszczelki wolę wymienić i tu pytanie czy http://allegro.pl/uszczelki-elektrozaworow-vanos-bmw-n40-n42-n46-n45-i6903766605.html czy lepiej podjechać do BMW?

 

Link, gdzie dotyczy mojego silnika czyszczenie elektrozaworów i zaworu EGR było by zbawieniem bo nic aktualnego nie mogę znaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.